BOK w jednej z telefonii kom�rkowych w Polsce: KLIENT: To tykn�o i nie odpowiada !!!!!!!!! (po 15 minutach rozmowy doszed�em do tego, i� ten pan dosta� smsa) ---------------------------------------- KLIENT: Jak wyjad� na HAWAJE to ten telefon b�dzie dzia�a�? * tak * a ten z domu? * przepraszam czy pan chce zabra� tel. stacjonarny? * a kt�ry lepiej dzia�a ? (ludzie pomocy!!) ---------------------------------------- KLIENT: panie mam problem ! * nie mog� wej�� w moj� sekretark� ---------------------------- ------------------------------------ ---------------------------------------- KLIENT: "czy mog�aby mi pani rozci�gn�� telefon na Niemcy..."... (chyba chodzi�o o roaming...??) ---------------------------------------- KLIENTKA: "prosz� pani a jak si� wysy�a tego EMILA na komputer?" ---------------------------------------- KLIENT: "przepraszam ale ile naszczeka�em do wczoraj?" (pyt. o bie��cy rachunek??) ---------------------------------------- KLIENTKA: "prosz� pani, ja by�am wczoraj na grzybach i pies mi zablokowa� telefon i on teraz pisze, �e trzeba PUK wpisa�..." (kurcz�, inteligentny ten pies, trzy razy PIN musia� b��dnie wpisa�...!) ---------------------------------------- ---------------------------------------- KLIENT: czemu nie mam tej jadaczki w poczcie na powitanie? ---------------------------------------- KLIENT: chcia�bym uaktywni� krycie numeru... ---------------------------------------- KLIENT: PROSZE PANI, W�A�NIE MI SKRADZIONO KOM�RKE, CZY JEST SZANSA, �E SIE ONA ODNAJDZIE?... ---------------------------------------- (the best!!!) KONSULTANTKA: w tej taryfie b�dzie mia� pan szczyt od si�dmej do dwudziestej... KLIENT: to chyba po viagrze! ---------------------------------------- Subject: Notatki z Biura Obslugi Klienta infolinii ERA GSM Date: Fri, 14 Dec 2001 10:25:11 +0100 From: "Liliana Cichocka" <melina_lila@wp.pl> Organization: Speluna Newsgroups: pl.listserv.chomor-l Sorki,jesli by�o.Mam miesieczne zaleg�o�ci w czytaniu listy. > ---------------------------------------------------------------- ---------- > KLIENT* prosze moje saldo przelac na bank polski..." nr konta - > podaje... > BOK* jakie saldo? > KLIENT* kom�rkowe prosze pana, kom�rkowe... > ---------------------------------------------------------------- --------- > KLIENT* dzien dobry, chcialbym rozmawiac z iwentyfikacja... > BOK* z identyfikacja... > KLIENT* no! z tymi od pieniedzy!" > ---------------------------------------------------------------- ---------- > KLIENT* prosze pani a jak sie wysyla tego EMILA na komputer? > ---------------------------------------------------------------- --------- ---------- > KLIENT * czemu nie mam tej jadaczki w poczcie na powitanie? > ---------------------------------------------------------------- --------- > KLIENT * chcialbym uaktywnic krycie numeru... > ---------------------------------------------------------------- -------- > KLIENT * prosze pani wlasnie skradziono mi komorke, czy jest szansa ze > sie ona znajdzie, bo slyszalem ze umiecie je sledzic? > ---------------------------------------------------------------- -------- > (the best!!!) > BOK *: w tej taryfie bedzie mial pan godziny szczytowe od si�dmej do > dwudziestej... > KLIENT * to chyba po viagrze! > ---------------------------------------------------------------- -------- > KLIENT * Ile ja moge w sumie, og�lem, rozmawiac w ramach bezplatnych > minut? > BOK * A w jakiej jest Pan taryfie? > KLIENT * HALO TAXI... ale co to ma do rzeczy? > ---------------------------------------------------------------- ---------- > (z cyklu pytania zbijajace infoliniste z krzesla) > KLIENT* Dzien dobry chcialbym zlokalizowac gdzie teraz jest moja zona, > bo dzwonilem do niej i m�wila, ze jest w Szczecinie, a mialem wrazenie, > ze pojechala jednak gdzie indziej, gdzies w rejony Wladyslawowa. > BOK* Ale my nie jestesmy w stanie zlokalizowac panskiej zony... > KLIENT* Pani ja bezczelnie kryje! Jak nie mozecie jej zlokalizowac > jak ja do niej przed chwila dzwonilem i ja zlokalizowalem? > ---------------------------------------------------------------- ---------- > KLIENT* Dzien dobry chcialem sie dowiedziec ile kosztuje rozmowa do > Zakopanego. > BOK* W szczycie 1,75. > KLIENT* Niee, niee, mnie chodzi o dolne miasto. > ---------------------------------------------------------------- --------- > KLIENT* Witam, ja dzwonie, bo wlasnie jestem poza zasiegiem sieci i > chcialbym sie dowiedziec czy panstwo moga mnie polaczyc. > ---------------------------------------------------------------- ----- > KLIENT* Dzien dobry! Poprosze z Naczelnikiem poczty glosowej... -- ------------------------------------------------- \\\\ |||||| //// =( @ @ )= oOOo--(..)--oOOo--------------------- ^^^^^^ Pozdr.Lila
ira2013