1.doc

(73 KB) Pobierz
1

                                                                                    1

 

TURYSTYKA ONTARIO  WSPOLUDZIAL MARKETINGOWY

 

                Program propozycji współudziału przemyslu

                                                i

                         Turystyczny program odzysku:

Przeznaczenie marketingowe funduszu wspoludzialowego(PMFW)

                         

1.     OBIEKTYWNE OPROGRAMOWANIE

 

Ogolnymi celami programow sa:

 

1. Stworzyc cele innowacyjne programow i marketingowej taktyki które bezposrednio rodza spostrzezenie, interes, wymierny dochod turystyczny przez konsumenta wyrobow Ontario.

 

2. Podwyzszyc zbyt I ulepszyc handlowy we wszystkich  czterech sezonach przez marketingowa taktyke i podroz handlowa.

 

3. Uzgodnic wysilki wewnatrz przemyslu turystycznego w dostawie i poparcie TURYSTYKI ONTARIO WSPOLUDZIALU MARKETINGOWEGO marketingowej inicjatywy  przez stworzenie przymierzy , spolek, wzrost współudziału obejmowanej stawki w marketingowej inicjatywie .

 

4. Rozszezyc TOWM marketingowej inicjatywy i ministerstwo do spraw turystyki I prowincjonalne zainteresowanie odpoczynkiem.

 

5. Zregenerowanie  i umocnienie  dzialania tyrystycznego  wewnatrz gminy Ontario podwyzszajac zaufanie konsumenta i wydatki wewnatrz gminy.

 

Wspoludzial rozwazy propozycje bezposrednio wzrastajacy dochod przez kierowanie strategiczne wspoludzialui opisanie  w TOWM rocznym strategicznym  marketingowym planie.Prioritet będzie przekazany  do propozycji które popiera TOWM marketingowych kierunkow  ale nie kopiuja TOWM marketingowych programow :

 

wewnetrzny cel i U.S. i  marketing za morza

podwyzszenie inspekcji w Ontario

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                            2

 

 

2.     STRATEGIA WSPOLUDZIALU

 

Programy zachecaja innowacyjne i spoldzielcze marketingowe sposobnosci z TOMW.

Propozycje przemyslu dla marektingowych projektow musza zawierac nastepujacy opis:

 

- szczegulowa operacja, reklama, plan medialny

- jasne wspoluczestnictwo przemyslu na wspoldzielczej bazie

- project budzetu

- spodziewane wyniki.

 

Dla reflektantow starajacych sie o przyznanie Marketingowego Funduszu Wspoludzialowego zderzenie informacji dlaczego pomoc odzyskania turystycznego jet wymagana musi być zawarta w ich propozycji. 

Projekty marketingowe moga byc dzielone w ilosci mozliwosci zawierajacych:

 

- partner projektu placi jego czesc kosztu bezposredniego

- jeden z partnerow podejmuje projekt i TOWM wzraca partnerowi umowna czesc kosztu.

.

3. WYMAKANIA I KRYTERIA PROGRAMOW

 

A.    Odpowiednie organizacje

 

Turystyka Ontario Wspoludzial Marketingowy organizacje : grupa albo konsorcjum do spraw turystyki polaczenie turystyki marketingowej, organizacje marketingowego przeznaczenia, goscie i brura konwencji, miejskie organizacje turystyczne, ministerstwo rzadu Ontario.

Jednostka i indywidualna sprawa jest niewybieralna.

Jezeli podobne propozycje zostaly otrzymane, TOWM ma prawo wybrac I zatwierdzic niezamezna , uzgodniona propozycje  oparta na szcunku projektow.

 

B.    Projekt kosztu dzielacego

 

Pod program IPPP, TOMW  czesc kosztu bedzie do gory 40% calkowitego wybieralnego planu kosztu maksimum z:

- $60,000 $CDN dla zatwierdzonych planow

- projekt funduszu bedzie opatrywany w 2 ratach polaczonych w danym okresie projektu

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             3

 

Pod przeznaczenie marketingowe funduszu wspoludzialowego , koszt dzielacy wzrasta do 75 % calkowitego wybieralnegokosztu  do maksimum z $200,000 dla zatwierdzonych wewnetrznych celow, U.S. oraz za morskiego rynku

 

W dobrych udzialach

 

W dobrych udzialy moga byc rozwazone jako czesc udzialu partnerow zawarta w TOMW.

W dobrych udzialy nie mogą przewyższać 20% udzialu partnerow wkładu doprojektu kosztow.

 

C.    Projekt propozycji

 

Projekt propozycji musi zawierac:

- opis planu

- projekt kierowniczy planu

- poparcie TOWM

- lista partnerow

- projekt budzetu

- zakladane wyniki

- upadek/nazut dla projektu jeżeli nie zostanie dostarczony

Wiecej informacji dla propozycji programu  znajduja opisane w liscie A

.

D.Czas trwania projektu:

Projekt musi posiadac poczatkowa i koncowa date i byc sporzadzony wewnatrz propozycji

 

E. Wybieralny plan kosztow

 

Wybieralny plan kosztow moze zawierac:

- platna reklama, transmisja, elektronika, bezposredni marketing,;

- reklama w handlowych publikacjach;

- publiczne dzialania(promocje, konferencje,);

- konsument  i obsluga w handlu (wyklucza transport i zakwaterowanie);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                   4

 

Nie wybieralny koszt zalicza:

- generalny i administracyjny koszt

- produkcja video, strony internetowe

- produkcja publikacji

- reklama tworcza

- sprzedaz przez telefon

 

F. Zaprogramowane prioritety

 

Wystepuja cztery prioritety ktore projekt bedzie oceniac:

- poparcie TOWM marketingowego planu

- rozwuj Ontario jako przeznaczenia w czterech sezonach

- podwyzszajac wydatki I dlugosc pobytu turystow.

- ulepszając ekonomie przez podwyzszona turystyke prowincjonalna.

Dla przykladu w powyzszym tekscie TOWM bedzie rozważać takie zapytania jak:

- Jak propozycja bedzie zazadzac nocna bytnocia, zakwaterowaniem?

- Jak propozycja bedzie rozszezac zastane TOWM marketingowe wysilki albo beda wypelniac marketingowe konsumenta luki?

 

4. PROCEDURY APLIKACYJNE

Sa zadne nieprzekraczalne terminy dla stosowan obu programow Propozycji Partnerskich Przemyslu albo Przeznaczenia Marketingowego Funduszu Wspoludzilowego:

Propozycje:

1. Musza byc wyslane do:

Ontario Tourism Marketing Partnership

900 Bay Street, 10 th Floor

Toronto, Ontario 

M7A 2E1

 

                           Uwaga: Program Propozycji Partnerskich Przemyslu

                                                         albo

                      Przeznaczenie Marketingowe Funduszu Wspoludzialowego

 

2. Przefaxowane propozycje nie beda akceptowane.

3. Musi zawierac uzupelniona forme  apllikacyjna i piec kopi szczegolowej propozycji planu zgodnie zawarta w liscie A.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          5

 

 

 

4.Musi pokryc wszystkie zadania programu i kryteria jakie sa zawarte w sekcji 3 i będą dostarczone w propozycji formatu zawartej w liscie A.

5. Wszystkie tworczosci musza byc zatwierdzone  z wyprzedzeniem przez obsade wspoludzialu.

.

5. UCHWALENIE PROPOZYCJI

 

Propozycje do programu IPP beda recenzowane przez obsade wspoludzialu zapewniajac iz wszystkie zadania czytuja powyższe warunki.Propozycje będą recenzowane przez wewnętrzny pięcioliniowy komitet TOWM.

 

Propozycje dla Przeznaczenia Marketingowego Funduszu Wspoludzialowego beda recenzowane w prioritecie recepty.Propozycje beda szacowane  przez TOWM i obsade Kancelari Odzyskania Turystycznego.Fundusz popytu przekraczający $60,000 musza być zatwierdzone przez Ministerstwo Turystyki i obsade kancelaryjna Odzyskania Turystycznego.Reflektanci musza dozwolic 5 roboczodniowek dla rewizji ich propozycji.

 

6. INNE ZADANIA WSPOLUDZIALOWCOW.

 

Pomyslnie reflektanci musza podpisac kontrakt z TOWM zwiazany z projektem.kontrakt kontroluje obowiazki kazdej parti.zakonczony raport projektu musi byc uzupelniony I zwrocony w zgodzie z porozumieniem podpisanym TOWM.

Widzialne pietno TOWM “wiecej do odkrycia” musi zawierac:

 

- Wybitne wlaczenie TOWM pietno rynku na calym promocyjnym materiale zawieraja elektronike, tworcza telewizje i radio.

 

- Inne opcje I sposobnosci  oferowane dla TOWM prezwentowane na baize wypadku-przez –wypadek.;

 

Cala dokumentacja i faktury zwiazane z projektem musi byc przechowana dla recenzji i uuditu przez TOWM rozporzadzajaca obsade.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               6

                                                       LISTA A

 

DOKUMENTACJA  PROPOZYCJI PROJEKTU – OBOWIAZKOWE 

                                                   ELEMENTY

 

Propozycja musi zawierac nastepujace informacje:

1. Prospekt planu: nakreslony plan, zawierajacy jego cele .

2. Projekt kierowniczy: opisac process i metologie dla kierowniczego projektu, specyficznie, jak bedzie finansowa koordynacja zarzadzana?Propozycja musi dostarczyc szczegółowy plan kluczowych dat dla dostawy i ukończenia planu.

3. Poparcie marketingowego planu: Nakreslic jak prospect planu bedzie spelnial nastepujace punkty:

3.1. Bezposrednio podtrzymuje,rozszerza po TOWM marketingowa strategie.

3.2. Przyczynia rozwojowi Ontario jako cel turystyczny.

3.3. Podwyzsza wydatki i dlugosc pobytu turystow.

3.4. Ulepsza ekonomie przez podwyzszona turystyke prowincjonalna  .

 

4. Partnerzy:

4.1. Lista organizacji zawarcia wspoludzialu w rozwoju i dostawy projektu zawiera:

- specyficzna gotowke i komisja dobrej gotowki dolara

- kazde wydatki dostepne z funduszu

- dostepna data z funduszu

4.2. Dostarczona liste podpisana przez kazdego pzrtnera zaswiadczajaca o ich poziomie zobowiazania.

5. Projekt budzetu:

5.1. Szczegolowy budzet zawiera:

- Jaki bedzie szacowany koszt projektu?

- Jaka jest wartosc gotowki I w dobrych wspoludzialach projeku?Wartosc gotowki i udzialy musza być jasno udokumentowane (wydrukowane koszta).

- Jakie przypuszczenia byly podjete przy przygotowaniu budzetu?

6. Szczegolowy plan medialny i reklamy:

6.1. Dostarczenia pelnego opisu planow marketingowej reklamy zawierajacy srodek, zbyt, data I szacunkowy koszt dla kazdej kampani.

6.2. Jasno zindentyfikowac caly wybieralny plan kosztu dla ktorego TOWM poparcie funduszu jest porzadane.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       7

 

 

 

7. Spodzieane wyniki:

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin