OBSERWACJA UMIEJĘTNOŚCI 5 LATKA.doc

(125 KB) Pobierz
ARKUSZ OBSERWACYJNY DZIECKA PIĘCIOLETNIEGO ZE WSKAZANIEM STOPNIA OPANOWANIA OKREŚLONYCH UMIEJĘTNOŚCI

ARKUSZ OBSERWACYJNY DZIECKA

PIĘCIOLETNIEGO

ZE WSKAZANIEM STOPNIA OPANOWANIA

OKREŚLONYCH UMIEJĘTNOŚCI

 

 

NAZWISKO I IMIĘ DZIECKA ............................................................................

DATA URODZENIA .............................................................................................

 

POZIOM UMIEJĘTNOŚCI:

1.     Umiejętność zupełnie nierozwinięta (N)

2.     Umiejętność niezupełnie rozwinięta i dziecko wymaga pomocy n-lki (D)

3.     Umiejętność rozwinięta zgodnie z oczekiwaniami (BD)

4.      Umiejętność wysoko rozwinięta (W)



 

 

 

L.p.

                                              OBSERWACJA

DATA

 

UMIEJĘTNOŚĆ

I

Obserwacja

 

……………

II

Obserwacja

 

…………...

III

Obserwacja

 

…………...

ROZWÓJ RUCHOWY

  1.  

Uczestniczy w zabawach ruchowych

 

 

 

  1.  

Prawidłowo wykonuje:

Chód

 

 

 

Bieg

 

 

 

Czworakowanie

 

 

 

Pokonywanie przeszkód

 

 

 

Rzucanie i chwytanie

 

 

 

Chodzenie po schodach (naprzemiennie)

 

 

 

  1.  

Chodzenie po schodach

 

 

 

  1.  

Ćwiczenia z przyborami

 

 

 

  1.  

Zabawy organizowane samorzutne

 

 

 

  1.  

Wykonuje zadania ruchowe i ćwiczenia fizyczne korygujące postawę ciała

 

 

 

  1.  

Reakcje na sygnał, polecenia, znaki

 

 

 

SAMOOBSŁUGA

  1.  

Umiejętność ubierania się:

 

Wkłada buty

 

 

 

Sznuruje

 

 

 

Zapina guziki

 

 

 

Zmienia odzież

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin