NAZWISKO I IMIĘ DZIECKA ............................................................................
DATA URODZENIA .............................................................................................
POZIOM UMIEJĘTNOŚCI:
1. Umiejętność zupełnie nierozwinięta (N)
2. Umiejętność niezupełnie rozwinięta i dziecko wymaga pomocy n-lki (D)
3. Umiejętność rozwinięta zgodnie z oczekiwaniami (BD)
4. Umiejętność wysoko rozwinięta (W)
L.p.
OBSERWACJA
DATA
UMIEJĘTNOŚĆ
I
Obserwacja
……………
II
…………...
III
ROZWÓJ RUCHOWY
Uczestniczy w zabawach ruchowych
Prawidłowo wykonuje:
Chód
Bieg
Czworakowanie
Pokonywanie przeszkód
Rzucanie i chwytanie
Chodzenie po schodach (naprzemiennie)
Chodzenie po schodach
Ćwiczenia z przyborami
Zabawy organizowane samorzutne
Wykonuje zadania ruchowe i ćwiczenia fizyczne korygujące postawę ciała
Reakcje na sygnał, polecenia, znaki
SAMOOBSŁUGA
Umiejętność ubierania się:
Wkłada buty
Sznuruje
Zapina guziki
Zmienia odzież
iwopaczko