1. Gdzie umiscic obrazek a gdzie tresc?
2. Na czym koncentruje się wzrok? – optyczny punkt centralny/ prawy gorny/ lewy gorny
3. O ile ma być powiekszona reklama w wymiarach 2 cm dla większej efektywności? – trzykrotne powiekszenie
4. Przewidywania co do reklamy w przyszłości –
5. Przewidywania co do reklamy w 2009 w związku z kryzysem – Internet wzrośnie, prasa spadnie?
6. Prawo Webera – obliczyc k
7. Postawy – ile % geny ile środowisko – 35% geny
8. Ile procent - dźwięk – 4,8%, ciezar – 2%
9. Big Rother – czy jawna i niejawna koreluja za soba?
10. Kobiety które kupuja tonik do twarzy –
11. Downsizing i upsizing -
12. Efekt śpiocha – def
13. Dylemat jubilera – odpow. – tylko jeden powazny argument
14. Zasada bliskości – def
15. Zasada dobrej figury – def –
16. Detekcja – identyfikacja – interpretacja
17. MODELI: model procesualny, poznawczy, motywacji
18. Regula prawej reki –
19. Którego mechanizmu humoru nie ma– paradoksalnego/interpersonalnego/afektywnego/poznawczego
20. Jeżeli odrzucic nagłówek od tresci komunikatu, to jaki to efekt?
21. Wpływ nastroju na przetwarzanie – pozytywny – heurystyczne, negatywny – analityczne, neutralny – refleksyjnosc.
22. Wpływ poziomu skupienia i analizy tresci na ocene przekazu
23. Im bardziej atrakcyjny film, tym gorzej pamiętają się reklamy ale i tym bardziej się podobaja
24. Jaka reklama się sprowadzi najlepiej? – przyczepiona do samolotu/ logo na pustej kartce ?
25. Czy stwierdzono w badaniach lat 50ch efektywność progu sublimacyjnego? – tak ale tylko przy bodzcach afektywnych???
26. Jak 11-12 letnie dzieci sprzyjmuja reklame? – ufaja czy nie/ lubia czy nie?
27. Ktory przedmiot jest typowo kobiecy?
28. Historia ze sprzedaza kivi (czy awokado???) –
29. Szybkość prezentowania reklamy
30. Długość spotow radiowych
31. Długość reklam – 15s/ 30s/ 15 przy wielokrotnym/ 30 przy wielokrotnym
32. Efekt czystej ekspozycji a efektywność reklam
33. Która reklama jest najlepiej zapamietywana – pierwsza/ w srodku/ ostatnia
34. Lojalność klientow wobec marki – czy marki popularne maja wiecej klientow lojalnych czy mniej?
35. Najlepsze haslo
36. Oglądanie niewyraźnych obrazkow
37. Pytanie o eksperta i laika – ekspert uzywa analogii a laik podobieństwa – ok.?
- ekspert uzywa podobieństwa a laik analogii – chyba nie!
psychologia-UJ