reklama_pytania.doc

(29 KB) Pobierz
1

1.       Gdzie umiscic obrazek a gdzie tresc?

2.       Na czym koncentruje się wzrok? – optyczny punkt centralny/ prawy gorny/ lewy gorny

3.       O ile ma być powiekszona reklama w wymiarach 2 cm dla większej efektywności? – trzykrotne powiekszenie

 

4.       Przewidywania co do reklamy w przyszłości –

5.       Przewidywania co do reklamy w 2009 w związku z kryzysem – Internet wzrośnie, prasa spadnie?

 

6.       Prawo Webera – obliczyc k 

7.       Postawy – ile % geny ile środowisko – 35% geny

8.       Ile procent -  dźwięk – 4,8%, ciezar – 2%

 

9.       Big Rother – czy jawna i niejawna koreluja za soba?

10.   Kobiety które kupuja tonik do twarzy –

 

11.   Downsizing i upsizing -

12.   Efekt śpiocha – def

13.   Dylemat jubilera – odpow. – tylko jeden powazny argument

14.   Zasada bliskości – def

15.   Zasada dobrej figury – def –

16.   Detekcja – identyfikacja – interpretacja

17.   MODELI: model procesualny, poznawczy, motywacji

18.   Regula prawej reki

19.   Którego mechanizmu humoru nie ma– paradoksalnego/interpersonalnego/afektywnego/poznawczego

20.   Jeżeli odrzucic nagłówek od tresci komunikatu, to jaki to efekt?

 

21.    Wpływ nastroju na przetwarzanie – pozytywny – heurystyczne, negatywny – analityczne, neutralny – refleksyjnosc.

22.   Wpływ poziomu skupienia i analizy tresci na ocene przekazu

 

 

23.   Im bardziej atrakcyjny film, tym gorzej pamiętają się reklamy ale i tym bardziej się podobaja

24.   Jaka reklama się sprowadzi najlepiej? – przyczepiona do samolotu/ logo na pustej kartce ?

25.    Czy stwierdzono w badaniach lat 50ch efektywność progu sublimacyjnego? – tak ale tylko przy bodzcach afektywnych???

26.   Jak 11-12 letnie dzieci sprzyjmuja reklame? – ufaja czy nie/ lubia czy nie?

 

 

27.   Ktory przedmiot jest typowo kobiecy?

28.   Historia ze sprzedaza kivi (czy awokado???)

 

 

29.   Szybkość prezentowania reklamy

30.   Długość spotow radiowych

31.   Długość reklam – 15s/ 30s/ 15 przy wielokrotnym/ 30 przy wielokrotnym

32.   Efekt czystej ekspozycji a efektywność reklam

33.   Która reklama jest najlepiej zapamietywana – pierwsza/ w srodku/ ostatnia

34.   Lojalność klientow wobec marki – czy marki popularne maja wiecej klientow lojalnych czy mniej?

35.   Najlepsze haslo

 

 

36.   Oglądanie niewyraźnych obrazkow

37.   Pytanie o eksperta i laika – ekspert uzywa analogii a laik podobieństwa – ok.?

         - ekspert uzywa podobieństwa a laik analogii – chyba nie!

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin