Kopia (101) Dok1.doc

(27 KB) Pobierz

Jakie załączniki powinny być dołączone do protokołu powypadkowego?

Rozporządzenie Rady Ministrów z 23 listopada 2006 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sposobu ich dokumentowania, a także zakresu informacji zamieszczanych w rejestrze wypadków przy pracy (Dz.U. nr 215, poz. 1582) szczegółowo określiło dokumenty, które powinny stanowić załączniki do protokołu powypadkowego.

Dokumenty te muszą stanowić integralną część protokołu powypadkowego.

Uwaga!Do protokołu powypadkowego powinny być załączone:

  1. zapis wyjaśnień poszkodowanego;
  2. informacje uzyskane od świadków wypadku;
  3. inne dokumenty zebrane w czasie ustalania okoliczności i przyczyn wypadku, w szczególności:

o        pisemna opinia lekarza lub innych specjalistów,

o        szkice lub fotografie miejsca wypadku,

o        odrębne zdanie złożone przez członka zespołu powypadkowego,

o        uwagi i zastrzeżenia poszkodowanego lub członków rodziny (jeżeli miał miejsce wypadek śmiertelny).

Marta Popławska
specjalista ds. bezpieczeństwa procesowego

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin