KATASTROFY
Ostatnio w krainie magi i miecza
zaczęły się przytrafiać coraz to większe
katastrofy. Ich nasilenie stało się bardzo
duże tak duże że cała kraina na tym
ucierpiała. Katastrofy dotknęły
wszystkich i nikt nie mógł nic zrobić.
Wprowadzenie
Katastrofy od zawsze nękały krainę Magii i Miecza, lecz
ostatnim czasie się znacznie nasiliły.
Wyposażenie
12 karty Katastrof/Przygód.
Cel GryUtrudnienie poszukiwaczom dostanie się do Korony Władzy
Opis pól kart specjalnych
ZNISZCZONY MOST – Katastrofa nie dotyczy polu miasto/wioska, pola, tylko mostu znajdującego się pomiędzy nimi. Na tych polach można normalnie kończyć ruch i wykonywać instrukcje z nimi związane.
DZIKI OGIEŃ, UPADEK METEORYTU, SUSZA, DZIKI GĄSZCZ – Katastrofa obejmuje pole najbliższe polu, na którym została wylosowana, w przypadku równej odległości decyduje rzut kostki (1-3 pole po prawej 4-5 pole po lewej stronie poszukiwacza).
UPADEK METEORYTU, POWÓDŹ – Katastrofa dotyka danego pola nieważna go przekroczyć ani na nim stanąć.
WYBUCH WULKANU – W przypadku wyciągnięcia drugiego wybuchu należy zignorować druga kartę i wyciągnąć przygodę jeszcze raz.
AromaGroup