Katastrofy.doc

(180 KB) Pobierz



 

 

 

                                          KATASTROFY



   Ostatnio w krainie magi i miecza

  zaczęły się przytrafiać coraz to większe

katastrofy. Ich nasilenie stało się bardzo

duże tak duże że cała kraina na tym

     ucierpiała. Katastrofy dotknęły

   wszystkich i nikt nie mógł nic zrobić.

 




                                  Wprowadzenie

 

                                                                      Katastrofy od zawsze nękały krainę Magii i Mieczalecz

ostatnim czasie się znacznie nasiliły.
 


 

Wyposażenie

12 karty Katastrof/Przygód.

 

Cel Gry
Utrudnienie poszukiwaczom dostanie się do Korony Władzy

 

Opis pól kart specjalnych


ZNISZCZONY MOST Katastrofa nie dotyczy polu miasto/wioska, pola, tylko mostu znajdującego się pomiędzy nimi. Na tych polach można normalnie kończyć ruch i wykonywać instrukcje z nimi związane.

 

DZIKI OGIEŃ, UPADEK METEORYTU, SUSZA, DZIKI GĄSZCZ – Katastrofa obejmuje pole najbliższe polu, na którym została wylosowana, w przypadku równej odległości decyduje rzut kostki (1-3 pole po prawej 4-5 pole po lewej stronie poszukiwacza­).

 

UPADEK METEORYTU, POWÓDŹ – Katastrofa dotyka danego pola nieważna go przekroczyć ani na nim stanąć.

 

WYBUCH WULKANU – W przypadku wyciągnięcia drugiego wybuchu należy zignorować druga kartę i wyciągnąć przygodę jeszcze raz.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin