telefoniczny doradca klienta.pdf

(34 KB) Pobierz
specjalista_telefoniczny doradca klienta_lm
AGATAKOWALSKA 515
515000
000000
000
ul.WojskaPolskiego110/10,10–110Poznań
Email: agata.kowalska@vvv.pl
Poznań,dn.30lipca2008r.
[nazwafirmy]
[nazwafirmy]
[adresfirmy]
[adresfirmy]
SzanowniPaństwo,
Jeżeli szukacie doświadczonego pracownika, który doskonale opanował sztukę komunikacji
stażwpracyzklientembiznesowym,przedstawiamPaństwumojąkandydaturęna
stanowiskoTelefonicznegoDoradcyKlientawPaństwafirmie.
W chwili obecnej jestem st
stażwpracyzklientembiznesowym,
oświadczonego pracownika, który doskonale opanował sztukę komunikacji
jestem studentką
udentką drugiego roku studiów zaocznych o Specjalizacji
studiów zaocznych o Specjalizacji
KomunikacjawBiznesie,naWydzialeZarządzaniaAkademiiEkonomicznejwPoznaniu.
Zaraz po ukończeniu Liceum Ekonomicznego i po zdaniu matury, rozpoczęłam pracę jako
Telefoniczny Doradca Klienta w firmie CCCCC Sp. z o.o. specjalizującej się w nowoczesnych i
zaawansowanychtechnologicznierozwiązaniachdlabiznesuzzakresucyfrowejtelewizjiinteraktywnej
oraz contact center. Początkowo obsługiwałam tylko recepcję budynku firmy. Dałam się poznać
pracodawcyjakoosobazdyscyplinowanaikompetentna,chętnieprzejmującadodatkowezadania,
zdyscyplinowanaikompetentna,chętnieprzejmującadodatkowezadania,które
stopniowowprowadzałymniewobszarwspółpracyzklientembiznesowym.
Moimdodatkowymatutem,którypokrywasięzwymaganiamistawianymiprzezPaństwajest
doskonałaznajomośćjęzykaangielskiego
zdyscyplinowanaikompetentna,chętnieprzejmującadodatkowezadania,
doskonałaznajomośćjęzykaangielskiego,umiejętnośćobsługiurządzeńbiurowychorazswoboda,zjaką
wykorzystuję w pracy MS Office i Internet. Niedawno zakończyłam trwające miesiąc warsztaty
warsztaty z
z
negocjacjiwsprzedaży,uczęszczałamtakżenakursemisjigłos
kursemisjigłosu.
Uważam,iżzarównopracazawodowa,jakrównieżprogramstudiów,któryszczególnynacisk
kładzie na umiejętności zarządzania komunikacją oraz na doskonalenie zdolności w zakresie
umiejętności zarządzania komunikacją oraz na doskonalenie zdolności w zakresie
komunikacjiinterpersonalnejinegocjacji
umiejętności zarządzania komunikacją oraz na doskonalenie zdolności w zakresie
komunikacjiinterpersonalnejinegocjacjiczyniązemnieodpowiedniegokandydatanastanowisko,o
któresięubiegam.
JeżeliuznaciePaństwomojąaplikacjęzagodnąuwagi,zprzyjemnościąbliżejzaprezentujęswoją
osobępodczasrozmowykwalifikacyjnej.
Zpoważaniem,
AgataKowalska
Wyrażamzgodęnaprzetwarzaniemoichdanychosobowychniezbędnewprocesierekrutacji(zgodnieustawązdnia
28.08.1997r.oochroniedanychosobowych;Dz.U.nr133,poz.883)
AGATAKOWALSKA
515
000
[nazwafirmy]
medialnej
medialnej,mającegostażwpracyzklientembiznesowym,
jestem st
udentką
KomunikacjawBiznesie
doskonałaznajomośćjęzykaangielskiego
warsztaty
zz
negocjacjiwsprzedaży,
kursemisjigłos
komunikacjiinterpersonalnejinegocjacji
179460050.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin