Plan wynikowy Klasa __________ Nauczyciel _____________________ Rok szkolny ___________
Stardust 3 Nr akceptacji MEN: 69/06
Starter unit
Cele ogólne
Uczeń:
· pyta o imię
· przedstawia się
· pyta o samopoczucie
· określa swoje samopoczucie
· dziękuje
· czyta wypowiedzi
· przepisuje wyrazy
· rozpoznaje liczebniki 1-100
· rozpoznaje pytanie How do you spell ...?
· literuje wyrazy
Tematyka
oraz zakres materiału
Wymagania podstawowe
Wymagania ponadpodstawowe
Zadania sprawdzające
Lesson 1
Powtórzenie słownictwa
z części 2. podręcznika
Rozpoznawanie postaci
Piosenka
Up, up and away!
Słownictwo
I’m (Zap), What’s your name?, How are you?, I’m fine, thanks
Dialog
Słownictwo dodatkowe
Let’s go, Up and away!, This is fun!, fancy dress party, pet show, planet, everything, different, new, too, beach, funfair, home, forest
· wymienia słowa z różnego zakresu tematycznego
· wymienia imiona postaci z podręcznika
· śpiewa piosenkę Up, up and away! z nagraniem
· wykonuje czynności z piosenki
· słucha dialogu z kasety i wskazuje postacie na ilustracji
· słucha dialogu i powtarza
· słucha dialogu i powtarza za nagraniem pytania i odpowiedzi (I/m Zap. What’s your name?)
· czyta wypowiedzi i wybiera brakującego słówka
· wpisuje wyraz do wypowiedzi
· pyta o postacie z podręcznika
· śpiewa samodzielnie piosenkę Up, up and away!
· odgrywa dialog
· zadaje pytania (What’s your name?) i odpowiada (I’m ...)
CB str. 2-3
AB str. 2
TB str. 141
Lesson 2
Liczebniki 1-10
Liczebniki 10-100
Gra Bingo
· powtarza kolejno liczebniki 1-20
· słucha i śpiewa z nagraniem piosenkę
· słucha i powtarza liczebniki 10, 20, ...
· wybiera liczebniki i przepisuje je
· słucha liczebników i gra w Bingo
· zakreśla nazwy liczebników
· łączy liczebniki z określonymi cyframi
· liczy samodzielnie 1-20
· liczy samodzielnie 10-100
AB str. 3
UWAGI
Lesson 3
Liczebniki 20-100
Alfabet
apple, ball, cake, dolphin, elephant, flower, giraffe, hat, ice-cream, jacket, lamp, mouth, nose, orange, pancil, queen, ruuber, shoe, television, umbrella, video, window, X-ray, yoghurt, zoo
Pytania i odpowiedzi
What’s this in English?, it’s a ..., I don’t know, How do you spell ...?
Wykonywanie czynności
Cut here, Fold, Stick here
· rozpoznaje liczebniki 10-100
· słucha alfabetu i powtarza za nagraniem
· rozpoznaje i wskazuje na obrazku litery alfabetu
· wskazuje przedmioty na obrazku i powtarza pytanie What’s this in English?
· nazywa przedmioty na obrazku
· literuje za nagraniem nazwy przedmiotów
· powtarza czynności Cut here, Fold, Stick here
· odpowiada na pytanie What’s the number?
· pyta o liczebnik Is it (20)?
· mówi alfabet
· pyta What’s this in English?
· literuje nazwy przedmiotów na
obrazku
CB str. 4-5
AB str. 52
AB str. 65
Unit 1 At the beach
· wykonuje polecenia
· czyta i przepisuje nazwy umiejętności
· określa umiejętności
· rozpoznaje i nazywa czynności
· rozpoznaje nazwy przedmiotów
· nazywa rzeczy
· pyta o ilość
· określa ilość
· pyta o umiejętności
· określa swoje umiejętności
· pyta do you want ...?
· prosi o rzeczy
· czyta wyrazy
·...
Muszka_87