Stardust_3_plan.doc

(542 KB) Pobierz
Plan wynikowy

                                         

Plan wynikowy                            Klasa __________ Nauczyciel _____________________ Rok szkolny ___________

Stardust 3                            Nr akceptacji MEN: 69/06

 

Starter unit

Cele ogólne

Uczeń:

·    pyta o imię

·    przedstawia się

·    pyta o samopoczucie

·    określa swoje samopoczucie

·    dziękuje

·    czyta wypowiedzi

·    przepisuje wyrazy

·    rozpoznaje liczebniki 1-100

·    rozpoznaje pytanie How do you spell ...?

·    literuje wyrazy

Tematyka

oraz zakres materiału

Wymagania podstawowe

Wymagania ponadpodstawowe

Zadania sprawdzające

 

Lesson 1

 

Powtórzenie słownictwa

z części 2. podręcznika

 

Rozpoznawanie postaci

 

Piosenka

Up, up and away!

 

Słownictwo

I’m (Zap), What’s your name?, How are you?, I’m fine, thanks

 

Dialog

 

Słownictwo dodatkowe

Let’s go, Up and away!, This is fun!, fancy dress party, pet show, planet, everything, different, new, too, beach, funfair, home, forest

 

 

Uczeń:

·   wymienia słowa z różnego zakresu tematycznego

·   wymienia imiona postaci z podręcznika

·   śpiewa piosenkę Up, up and away! z nagraniem

·   wykonuje czynności z piosenki

·   słucha dialogu z kasety i wskazuje postacie na ilustracji

·   słucha dialogu i powtarza

·   słucha dialogu i powtarza za nagraniem pytania i odpowiedzi (I/m Zap. What’s your name?)

·   czyta wypowiedzi i wybiera brakującego słówka

·   wpisuje wyraz do wypowiedzi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uczeń:

·  pyta o postacie z podręcznika

·  śpiewa samodzielnie piosenkę Up, up and away!

·  odgrywa dialog

·  zadaje pytania (What’s your name?) i odpowiada (I’m ...)

 

 

 

 

 

 

 

 

CB str. 2-3

AB str. 2

TB str. 141

 

 

Lesson 2

 

Liczebniki 1-10

 

Piosenka

Up, up and away!

 

Liczebniki 10-100

 

Gra Bingo

 

Uczeń:

·    powtarza kolejno liczebniki 1-20

·    słucha i śpiewa z nagraniem piosenkę

·    słucha i powtarza liczebniki 10, 20, ...

·    wybiera liczebniki i przepisuje je

·    słucha liczebników i gra w Bingo

·    zakreśla nazwy liczebników

·    łączy liczebniki z określonymi cyframi

 

Uczeń:

·    liczy samodzielnie 1-20

·    śpiewa samodzielnie piosenkę Up, up and away!

·    liczy samodzielnie 10-100

 

CB str. 2-3

TB str. 141

AB str. 3

UWAGI

 

 


Tematyka

oraz zakres materiału

Wymagania podstawowe

Wymagania ponadpodstawowe

Zadania sprawdzające

 

Lesson 3

 

Liczebniki 20-100

 

Alfabet

 

Słownictwo

apple, ball, cake, dolphin, elephant, flower, giraffe, hat, ice-cream, jacket, lamp, mouth, nose, orange, pancil, queen, ruuber, shoe, television, umbrella, video, window, X-ray, yoghurt, zoo

 

 

Pytania i odpowiedzi

What’s this in English?, it’s a ..., I don’t know, How do you spell ...?

 

Wykonywanie czynności

Cut here, Fold, Stick here

 

 

Uczeń:

·    rozpoznaje liczebniki 10-100

·    słucha alfabetu i powtarza za nagraniem

·    rozpoznaje i wskazuje na obrazku litery alfabetu

·    wskazuje przedmioty na obrazku i powtarza pytanie What’s this in English?

·    nazywa przedmioty na obrazku

·    literuje za nagraniem nazwy przedmiotów

·    powtarza czynności Cut here, Fold, Stick here

 

 

 

Uczeń:

·  odpowiada na pytanie What’s the number?

·  pyta o liczebnik Is it (20)?

·  mówi alfabet

·  pyta What’s this in English?

·  literuje nazwy przedmiotów na

obrazku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CB str. 4-5

AB str. 52

AB str. 65

TB str. 141

UWAGI

 

 

 


Unit 1 At the beach

Cele ogólne

Uczeń:

·    wykonuje polecenia

·    czyta i przepisuje nazwy umiejętności

·    określa umiejętności

·    rozpoznaje i nazywa czynności

·    rozpoznaje nazwy przedmiotów

·    nazywa rzeczy

·    pyta o ilość

·    określa ilość

·    pyta o umiejętności

·    określa swoje umiejętności

·    pyta do you want ...?

·    prosi o rzeczy

·    czyta wyrazy

·...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin