tempo_1_rozkad_materiau.doc

(391 KB) Pobierz
Rozkład materiału do podręcznika TEMPO 1 – propozycja

 

ROZDZIAŁ

FUNKCJE JĘZYKOWE

STRUKTURY GRAMATYCZNE

SŁOWNICTWO

TEMATYKA

SPRAWNOŚCI JĘZYKOWE

PROCEDURY LEKCYJNE

MATERIAŁ DODATKOWY

MULTIMEDIA

CD - ROM

 

 

M

M

O

D

U

L

E

 

0

 

0

 

Welcome!

Introducing yourself

Przedstawianie się z użyciem to be

 

Przedstawianie siebie i innych

 

Polecenia w klasie

 

Literowanie wyrazów

 

Pytanie o wiek

 

Nazywanie kolorów

 

Opowiadanie o rodzinie, opisywanie relacji rodzinnych

 

Mówienie o pochodzeniu

 

Odmiana czasownika to be: zdanie twierdzące, liczba pojedyncza

 

Zaimki osobowe

 

Określniki dzierżawcze

 

Pytanie How old are you?

 

Pytanie o kolory: What is your favourite colour?

 

Słówka pytające: What?, How? Who?

 

Odmiana czasownika to be: zdanie twierdzące, liczba mnoga

 

Przedimek nieokreślony a / an

Polecenia używane w klasie

 

Wyrażenia związane
z przebiegiem lekcji

 

Nazwy akcesoriów szkolnych i wyposażenia klasy

 

Alfabet – literowanie słów

 

Dni tygodnia

 

Liczebniki główne 0 – 20

 

Nazwy kolorów

 

Nazwy członków rodziny: mama, tata.

 

Nazwy krajów i narodowości

 

Wymowa – ćwiczenie prawidłowej wymowy poznanych słów i zwrotów; alfabet;

 

Słuchanie -  krótkie dialogi – powtarzanie; literowanie wyrazów; uzupełnianie luk; odegranie historyjki; słuchanie tekstu piosenki; nagrania w celu zapisania literowanych słów

 

Czytanie - powtarzanie; literowanie wyrazów; uzupełnianie brakujących elementów i luk; odegranie historyjki; czytanie tekstu piosenki

 

Mówienie – krótkie dialogi – odegranie scenki; układanie i zadawanie pytań; gra językowa; odpowiadanie na pytania; nazywanie przedmiotów znajdujących się w klasie;

 

 

Pisanie – uzupełnianie brakujących elementów: słów, fraz; numerowanie; uzupełnianie krzyżówki; porządkowanie kolejności;

Classroom vocabulary – page 4

 

Alphabet, days of the week –  page 4

 

Numbers 0 – 20, colours – page 5

 

Members of the family – page 6

 

Grammar practice – page 7,8,9  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Countries and nationalities

 

....................

 

Hi!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...................

 

Word Games

 

 

 

 

.....................

 

Culture spot

 

Schools in Britain

 

 

 

 

 

 

 

 

....................

 

2

 

Have you got everything?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………….

 

Portfolio

 

„Favourite star’

 

 

 

 

 

.....................

 

Word Games

 

.....................

 

Let’s check

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………….

 

Cartoon

 

“It’s a Dog’s Life!”

 

 

 

 

Podawanie narodowości

 

 

 

 

........................

 

Przedstawianie siebie i innych z użyciem to be

 

Przedstawianie się, podawanie informacji o sobie (wiek,  narodowość)

 

Podawanie nazw przedmiotów szkolnych

 

Nazywanie przedmiotów znajdujących się
w klasie

 

Opisywanie

stanów

i czynności

rutynowych

 

Mówienie o upodobaniach

 

 

 

 

 

 

 

........................

 

Utrwalenie nabytych w dziale umiejętności i wiadomości

.....................

 

Podawanie ogólnych informacji o szkołach w Wielkiej Brytanii i w Polsce

 

Opisywanie typowego dnia
w brytyjskiej szkole

.......................

 

Mówienie o przyborach szkolnych

 

Mówienie o sobie i swojej rodzinie

 

Pytanie o przedmioty szkolne

 

Mówienie o planie lekcji

 

Mówienie o własności

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

........................

 

Praktyczne wykorzystanie nabytych wiadomości i umiejętności w pracy projektowej

 

 

.......................

 

 

 

........................

 

Utrwalenie wiadomości

 

 

 

 

 

 

 

 

 

........................

 

Utrwalenie nabytych w dziale umiejętności i wiadomości

 

 

Konstrukcja: I`m from..; I`m...

 

 

 

 

..............................

 

Konstrukcja: This is...

 

Zdania twierdzące z  czasownikiem to be w czasie Present Simple

 

Formy skrócone czasownika to be

 

Czas Present Simple czasownika to be forma  przecząca

 

Czas Present Simple czasownika to be – pytania i krótkie odpowiedzi

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin