Rozkład materiału do podręcznika New Bingo! 2
Lesson
Temat lekcji
Wyrażenia i struktury zdaniowe
Słownictwo
Nowe umiejętności językowe ucznia
Lesson 1
Hello again!
Witamy się, przedstawiamy i pytamy o samopoczucie
Good morning!
Hello (to you)!
It’s nice to see you!
How are you (today?)
I’m fine, thank you!
I’m OK.
I’m not very well.
Who is this?
This is…
My name is…/I’m…
What’s your name?
Goodbye
children, teacher, school, classroom, board, mouse, table, desk, boy, girl
Names of colours
Zapozna się z nowym podręcznikiem.
Przypomni sobie imiona bohaterów książki.
Przypomni sobie formy powitań, zapytania o imię i samopoczucie.
Będzie mówił o swoim samopoczuciu.
Będzie przedstawiał kolegę / koleżankę: To jest...
Utrwali nazwy niektórych kolorów.
Przypomni sobie formę pożegnania po angielsku.
Lesson 2
Zadajemy pytania i opowiadamy o sobie
Where do you live?
What class are you in?
Who is your best friend?
My name is…
I live in…
I am in class…
My best friend is …
This is my…
house, pen, mum, dad, friend, bag, school, pet, pen, pencil, pencil-case, book, school-bag, board, ruler, rubber
Pozna formy zadawanie pytań o: imię, miejsca zamieszkania, o klasę, imię najlepszego przyjaciela.
Nauczy się formułować krótką, czterozdaniową wypowiedź o sobie.
Utrwali znane słownictwo.
Utrwali zamek wskazujący: this w zdaniach typu: To jest...
Lesson 3
Zwroty codziennej komunikacji w klasie
Come into the classroom!
Listen and look!
Take out your crayons!
Take out your book!
Pick up a pencil!
Pick up a pen!
I want you to (rap/play) with me!
Count to ten!
Open the window!
Open the door!
Clap your hands!
Sit on the floor!
Clap (your hands)!
I like…
The classroom rap.
classroom, crayons, book, pencil, pen, window, door, hands, floor, coffee, toffee, tea.
Numbers: 1-10
Pozna I będzie aktywnie używał wielu zwrotów codziennej komunikacji w klasie (tryb rozkazujący czasowników).
Pozna nowe słownictwo.
Utrwali liczebniki: 1-10.
Utrwali nazwy niektórych przyborów szkolnych.
Utrwali nazwy kolorów.
Lesson 4
Poznajemy angielski alfabet
An elephant is sitting on my knee.
A little mouse is sitting on my toe.
I like watching cartoons on TV!
We are singing the English alphabet!
English alphabet
Pozna litery i głoski angielksiego alfabetu.
Będzie ćwiczył literowanie krótkich wyrazów.
Utrwali słownictwo z poprzednich lekcji.
Lesson 5
Utrwalenie materiału z rozdziału 1
Wyrażenia i struktury zdaniowe z lekcji 1-5
Słownictwo z lekcji 1-4
Utrwali materiał z rozdziału pierwszego.
Sprawdzi swoje umiejętności językowe.
Lesson*
(str. 44)
Historyjka obrazkowa
Hello Again!
Wyrażenia i struktury zdaniowe z rozdziału pierwszego
Słownictwo z rozdziału pierwszego
Utrwali materiał językowy z rozdziału pierwszego na tekście historyjki dźwiękowo-obrazkowej
Lesson 6
Food and drink
Nazwy produktów żywnościowych
I like...but I don’t like...
Do you like…?
Yes. I do.
No, I don’t
bananas, grapes, strawberries, pears, steak, fish, spaghetti, pizza, apples, spinach
Pozna nowe slownictwo z kręgu tematycznego: Żywność.
Nauczy się wyrażania preferencji: Lubię.../Nie lubię...
Nauczy się formułować pytanie: Czy lubisz? i udzielania na nie krótkich odpowiedzi.
Lesson 7
Poznajemy nazwy dni tygodnia.
Rozwinięcie słownictwa z kręgu tematycznego Żywność
I like...(Sunday).
The best day of the week.
The best days for us!
On (Monday/Tuesday)
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Fish, chips, soup, salad, egg, sausage, bread, cheese, carrots, ice-cream, chocolate
Pozna nazwy dni tygodnia.
Utrwali liczenie do 7.
Będzie aktywnie używał stopnia najwyższego przymiotnika: dobry – najlepszy.
Pozna nowe słownictwo z kręgu tematycznego: Żywność.
Utrwali umiejętności językowe z poprzedniej lekcji.
Lesson 8
Nazwy napojów i pojemników na napoje
A (cup of tea) for me!
(Coke) is my favourite drink!
A (cup of tea)?
Do you want some (tea)?
Yes, please!
No, thank you!
tea, lemonade, water, milk, juice, coke,
a cup of…, a bottle of…, a glass of…, a bowl of…, a carton of…, a can of…
Pozna nazwy niektórych napojów.
Pozna nazwy pojemników na napoje.
Będzie aktywnie używał słowa: ulubiony.
Będzie aktywnie używał zwrotów: Tak, proszę / Nie, dziękuję.
Lesson 9
Utrwalenie i rozwinięcie słownictwa z kręgu tematycznego: Żywność i napoje
Look! This is my breakfast!
I have some (yoghurt) for breakfast.
He/she has…for breakfast.
What do you have for breakfast?
Every day I eat some (apples).
Eat apples!
(Apples) are good for you!
cornflakes, yoghurt, toast, cheese, ham, pancakes, jam, bread, honey, bananas, apples, carrots, cheese, breakfast
Utrwali materiał językowy z poprzednich lekcji.
Pozna nowe słownictwo związane z kręgiem tematycznym: Żywność i napoje.
Nauczy się mówić o tym, co zazwyczaj je na śniadanie, aktywnie używając nowego słownictwa.
Nauczy się trybu rozkazującego, np. Jedzcie jabłka! Jabłka są zdrowe!
Będzie planować i układać swój jadłospis.
Lesson 10
...
Muszka_87