NB_2_ROZKLAD.doc

(159 KB) Pobierz
Plan wynikowy do podręcznika New Bingo

Rozkład materiału do podręcznika New Bingo! 2

 

Lesson

Temat lekcji

Wyrażenia i struktury zdaniowe

Słownictwo

Nowe umiejętności językowe ucznia

Lesson 1

 

Unit 1

Hello again!

Witamy się, przedstawiamy i pytamy o samopoczucie

Good morning!

Hello (to you)!

It’s nice to see you!

How are you (today?)

I’m fine, thank you!

I’m OK.

I’m not very well.

Who is this?

This is…

My name is…/I’m…

What’s your name?

Goodbye

children, teacher, school, classroom, board, mouse, table, desk, boy, girl

Names of colours

Zapozna się z nowym podręcznikiem.

Przypomni sobie imiona bohaterów książki.

Przypomni sobie formy powitań, zapytania o imię i samopoczucie.

Będzie mówił o swoim samopoczuciu.

Będzie przedstawiał kolegę / koleżankę: To jest...

Utrwali nazwy niektórych kolorów.

Przypomni sobie formę pożegnania po angielsku.

Lesson 2

 

Unit 1

Hello again!

Zadajemy pytania i opowiadamy o sobie

What’s your name?

Where do you live?

What class are you in?

Who is your best friend?

My name is…

I live in…

I am in class…

My best friend is …

This is my…

house, pen, mum, dad, friend, bag, school, pet, pen, pencil, pencil-case, book, school-bag, board, ruler, rubber

Pozna formy zadawanie pytań o: imię, miejsca zamieszkania, o klasę, imię najlepszego przyjaciela.

Nauczy się formułować krótką, czterozdaniową wypowiedź o sobie.

Utrwali znane słownictwo.

Utrwali zamek wskazujący: this w zdaniach typu: To jest...

Lesson 3

 

Unit 1

Hello again!

Zwroty codziennej komunikacji w klasie

Come into the classroom!

Listen and look!

Take out your crayons!

Take out your book!

Pick up a pencil!

Pick up a pen!

I want you to (rap/play) with me!

Count to ten!

Open the window!

Open the door!

Clap your hands!

Sit on the floor!

Clap (your hands)!

I like…

The classroom rap.

classroom, crayons, book, pencil, pen, window, door, hands, floor, coffee, toffee, tea.

Numbers: 1-10

Pozna I będzie aktywnie używał wielu zwrotów codziennej komunikacji w klasie (tryb rozkazujący czasowników).

Pozna nowe słownictwo.

Utrwali liczebniki: 1-10.

Utrwali nazwy niektórych przyborów szkolnych.

Utrwali nazwy kolorów.

Lesson 4

 

Unit 1

Hello again!

Poznajemy angielski alfabet

An elephant is sitting on my knee.

A little mouse is sitting on my toe.

I like watching  cartoons on TV!

We are singing the English alphabet!

English alphabet

Pozna litery i głoski angielksiego alfabetu.

Będzie ćwiczył literowanie krótkich wyrazów.

Utrwali słownictwo z poprzednich lekcji.

Utrwali nazwy kolorów.

Lesson 5

 

Unit 1

Hello again!

Utrwalenie materiału z rozdziału 1

Wyrażenia i struktury zdaniowe z lekcji 1-5

Słownictwo z lekcji 1-4

Utrwali materiał z rozdziału pierwszego.

Sprawdzi swoje umiejętności językowe.

Lesson*

Story telling

(str. 44)

Unit 1

Hello again!

Historyjka obrazkowa

Hello Again!

Wyrażenia i struktury zdaniowe z rozdziału pierwszego

Słownictwo z rozdziału pierwszego

Utrwali materiał językowy z rozdziału pierwszego na tekście historyjki dźwiękowo-obrazkowej

Lesson 6

 

Unit 2

Food and drink

Nazwy produktów żywnościowych

I like...but I don’t like...

Do you like…?

Yes. I do.

No, I don’t

bananas, grapes, strawberries, pears, steak, fish, spaghetti, pizza, apples, spinach

Pozna nowe slownictwo z kręgu tematycznego: Żywność.

Nauczy się wyrażania preferencji: Lubię.../Nie lubię...

Nauczy się formułować pytanie: Czy lubisz? i udzielania  na nie krótkich odpowiedzi.

Lesson 7

 

Unit 2

Food and drink

Poznajemy nazwy dni tygodnia.

Rozwinięcie słownictwa z kręgu tematycznego Żywność

I like...(Sunday).

The best day of the week.

The best days for us!

On (Monday/Tuesday)

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Fish, chips, soup, salad, egg, sausage, bread, cheese, carrots, ice-cream, chocolate

Pozna nazwy dni tygodnia.

Utrwali liczenie do 7.

Będzie aktywnie używał stopnia najwyższego przymiotnika: dobry – najlepszy.

Pozna nowe słownictwo z kręgu tematycznego: Żywność.

Utrwali umiejętności językowe z poprzedniej lekcji.

Lesson 8

 

Unit 2

Food and drink

Nazwy napojów i pojemników na napoje

A (cup of tea) for me!

(Coke) is my favourite drink!

A (cup of tea)?

Do you want some (tea)?

Yes, please!

No, thank you!

tea, lemonade, water, milk, juice, coke,

a cup of…, a bottle of…, a glass of…, a bowl of…, a carton of…, a can of…

Pozna nazwy niektórych napojów.

Pozna nazwy pojemników na napoje.

Będzie aktywnie używał słowa: ulubiony.

Będzie potrafił zaproponować komuś coś do picia.

Będzie aktywnie używał zwrotów: Tak, proszę / Nie, dziękuję.

Lesson 9

 

Unit 2

Food and drink

Utrwalenie i rozwinięcie słownictwa z kręgu tematycznego: Żywność i napoje

Look! This is my breakfast!

I have some (yoghurt) for breakfast.

He/she has…for breakfast.

What do you have for breakfast?

Every day I eat some (apples).

Eat apples!

(Apples) are good for you!

cornflakes, yoghurt, toast, cheese, ham, pancakes, jam, bread, honey, bananas, apples, carrots, cheese, breakfast

Utrwali materiał językowy z poprzednich lekcji.

Pozna nowe słownictwo związane z kręgiem tematycznym: Żywność i napoje.

Nauczy się mówić o tym, co zazwyczaj je na śniadanie, aktywnie używając nowego słownictwa.

Nauczy się trybu rozkazującego, np. Jedzcie jabłka! Jabłka są zdrowe!

Będzie planować i układać swój jadłospis.

Lesson 10

 

Unit 2

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin