I Orientacja ciała
Ogólnie
Szczegółowo
Rysuje ludzką postać
II Orientacja przestrzeni
Porusz się wg poleceń
( 2 kroki w prawo, 1 w lewo itd.)
Stosunki przestrzenne (ilościowe i jakościowe)
Stosunki czasowe
Porusza się wg poleceń po przestrzeni kartki ( kontynuuje wzór nazywając kierunki)
III Równowaga, sprawność motoryczna
Turla się po materacu w lini prostej
Podskakuje obnóz wysoko
Przeskakuje przedmiot
Podskakuje na lewej nodze - jak?
Podskakuje na prawej nodze - jak?
IV sprawność manualna
Jak trzyma ołówek?
Pozycja przy siedzeniu i pisaniu
Wrażliwość czucia dłoni
Ręka dominująca
V naprzemienność
Ruchy naprzemienne- sposób wykonania
Stopień zmęczenia:
W lezeniu
Pozycja czworaczna
Pozycja stojąca
Pozycja siedząca
Tylko w obrębie górnej części ciała
Tylko w obrębie dolnej części ciała
Jak liczy ruchy
Koordynacja ucho-nos
VI Percepcja wzrokowa, kordynacja wzrokowo- ruchowa
Wada wzroku
Czy wodzi za przedmiotem samymi oczami:
Prawo-lewo
Góra-dół
Ósemka
Jak wykonuje ww. samodzielnie ćwiczenie
Spstrzeganie- szybkość rakcji na bodziec
( co się zmieniło)
Szybko spostrzega
Wyróżnia
Utrzymuje wzrok na przedmiocie i liczy głośno bez błędów
Odwzorowuje- narysuj tak samo
Koncentruje wzrok na przedmiocie czynności ( woreczek, piłeczka)
Rozprasza się
Powtarza wzór którego nie widzi
Powtarza zaprezentowane wyrazy których nie ma w polu widzenia
VII percepcja słuchowa
Powtarza rytm( wystukuje)
Rozumie polecenia sylabami
Rozumie polecenia głoskami
Spostrzeganie i szybkośc reakcji na bodziec- nowy dźwięk w otoczeniu
Koncentuje się
Rozparsza się
Potrafi odnaleść wzór graficzny dźwięku
Potrafi narysowac wzó graficzny dżwięku
Dzieli wyrazy na sylaby
Mówi cicho ( w jaki sposób)
Mowi głośno ( w jaki sposób)
VIII emocje
Zagaangażowany w prace
Zdyscyplinowany
Przeżywa
Wrażliwy
IX Prakcja (planowanie ruchu)
Zbuduj wg wzoru
Narysuj wg wzoru
Zbuduj jak pamiętasz
X grafomotoryka
Wzory po śladzie (duże)
Wzory po śladzie (małe)
Wzory wg wzoru (duże)
Wzory wg wzoru ( małe)
gosiakosiak6