readme.txt

(10 KB) Pobierz
##############################################################################

Ubisoft Entertainment
Driver San Francisco
README.TXT 1.00

##############################################################################

Spis treœci

##############################################################################

1. Informacje o instalacji
1.1. Wymagania systemowe
1.2. Wybór jêzyka
1.3. Konfiguracja gry wieloosobowej
1.4. Informacja o zapisach stanu gry
2. Znane problemy
2.1. Instalacja sterowników graficznych
2.2. Instalacja sterowników dŸwiêkowych
2.3. Instalacja DirectX
2.4. B³êdy i uwagi
3. Wa¿ne witryny, informacje kontaktowe i pomoc techniczna
3.1. Pomoc techniczna
3.2. Wa¿ne witryny

##############################################################################

1. Informacje o instalacji

##############################################################################

1.1. Wymagania systemowe

Konfiguracja minimalna:
System operacyjny*: Windows® XP (wraz z Service Pack 3)/Windows Vista® (wraz z Service Pack 2)/Windows 7® (wraz z Service pack 1), wersje 32 lub 64 bitowe
Procesor: Intel Pentium D 3.0 Ghz/ AMD Athlon X2 4400+ lub lepszy
Pamiêæ RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista & 7
Napêd DVD-ROM: Dwuwarstwowy napêd DVD-ROM, prêdkoœæ napêdu 4x
Miejsce na twardym dysku: 11 GB
Karta graficzna: 256 MB, zgodna z DirectX 9.0, Shader 4.0
Karta dŸwiêkowa: zgodna z DirectX 9.0c
Biblioteka DirectX w wersji 9.0c

Zalecana konfiguracja:
Procesor: Intel Core2 Quad Q9450/ AMD Phenom II X4 940 lub lepszy
Pamiêæ RAM: 2 GB Windows® XP / 3 GB Windows Vista® & 7®
Karta graficzna: 1024 MB, nVidia GeForce GTX 460 lub AMD/ATi HD 5850 lub lepsza** ze sprzêtowym wsparciem DirectX, Shader 4.0

* Produkt nie obs³uguje Windows® 98/ME/2000/NT

**Obs³ugiwane karty graficzne w momencie wydania:	
nVidia	GeForce seria 8 (8600 GTS lub wy¿sza)/seria 9 (9600 lub wy¿sza)/seria 100 (GT 130 lub wy¿sza)/seria 200 (GT 240 lub wy¿sza)/seria 300 (GT 320 lub wy¿sza)/seria 400 (GT 430 lub wy¿sza)/seria 500 (GT 530 lub wy¿sza)
AMD/ATI	Radeon HD seria 2 (2600 XT lub wy¿sza)/seria 3 (3850 lub wy¿sza)/seria 4 (4650 lub wy¿sza)/seria 5 (5650 lub wy¿sza)/seria 6 (6450 lub wy¿sza)

  Wersje tych kart przeznaczone dla laptopów mog¹ dzia³aæ, ale NIE S¥
  oficjalnie obs³ugiwane. Gra bêdzie dzia³aæ jedynie na powy¿szych kartach
  graficznych. Najnowsze informacje dotycz¹ce minimalnych wymagañ mo¿na
  znaleŸæ na naszej stronie pomocy pod adresem http://support.ubi.com.


SUPPORTED PERIPHERALS: Windows-compliant keyboard, mouse, wired and wireless X360 controller, Logitech Momo Racing Force Feedback steering wheel,
Thrustmaster Rally GT Force Feedback Pro Clutch Edition steering wheel, Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback steering wheel,
Thrustmaster Ferrari GT Experience 3-in-1 steering wheel, Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback steering wheel,
Thrustmaster Universal Challenge 5-in-1 steering wheel.

--------------------------------------------------------------------------------
1.2. Wybór jêzyka

Podczas gry zostanie uruchomiona wersja jêzykowa, któr¹ wybrano przy instalacji gry. 
Aby j¹ zmieniæ, nale¿y odinstalowaæ produkt i zainstalowaæ go ponownie z innymi parametrami, 
lub w opcjach menu skorzystaæ z mo¿liwoœci modyfikacji wersji jêzykowej (dŸwiêki i napisy).

------------------------------------------------------------------------------
1.3. Konfiguracja gry wieloosobowej

Jeœli standardowe ustawienia sieci nie pozwalaj¹ na grê wieloosobow¹, skonfiguruj router
w ten sposób, by port 1000 zosta³ otwarty.

------------------------------------------------------------------------------
1.4. Informacja o zapisach stanu gry

Zapisy stanu gry znajduj¹ siê w poni¿szych folderach:

W systemie Windows 7 i Vista:
C:\Users\<USERNAME>\Documents\Ubisoft\Driver San Francisco\

W systemie Windows XP:
C:\Documents and Settings\<USERNAME>\My Documents\Ubisoft\Driver San Francisco\

##############################################################################

2. Znane problemy

##############################################################################

2.1. Instalacja sterowników graficznych

Jeœli wyst¹pi¹ jakieœ problemy z grafik¹, zainstaluj najnowsze sterowniki dla
twojej karty graficznej oraz p³yty g³ównej. Lista najbardziej znanych
producentów kart graficznych i p³yt g³ównych znajduje siê na koñcu tego
dokumentu.

------------------------------------------------------------------------------
2.2. Instalacja sterowników dŸwiêkowych

Jeœli wyst¹pi¹ jakieœ problemy z odtwarzaniem dŸwiêku, zainstaluj najnowsze
sterowniki dla twojej karty dŸwiêkowej. Lista najbardziej znanych producentów
kart dŸwiêkowych znajduje siê na koñcu tego dokumentu.

------------------------------------------------------------------------------
2.3. Instalacja DirectX

Gra Driver San Francisco wymaga do prawid³owego dzia³ania bibliotek DirectX
z czerwca 2011 lub nowszych. Aby pobraæ najnowsz¹ wersjê DirectX, udaj siê
na stronê:
 
http://www.microsoft.com/windows/directx

 
DirectX za³¹czony jest tak¿e na dysku instalacyjnym gry, w folderze 
Support\DirectX.
 
Jeœli pojawi siê b³¹d dotycz¹cy brakuj¹cych plików bibliotek DLL, zainstaluj ponownie
DirectX z dysku instalacyjnego, aby rozwi¹zaæ problem.

--------------------------------------------------------------------------------
2.4. B³êdy i uwagi

* Nie zalecamy instalowania gry w folderze systemowym Windows
  (zwykle C:\Windows), w katalogu folderu Windows, ani w g³ównym katalogu
  dysku systemowego (zwykle C:\).

* Przed zainstalowaniem gry zalecamy zamkniêcie wszystkich dzia³aj¹cych
  programów, aby zmniejszyæ ryzyko konfliktów programowych.

* Jeœli u¿ywasz dwurdzeniowego procesora AMD, mo¿e wyst¹piæ dr¿enie obrazu
  w menu gry. Aby rozwi¹zaæ ten problem, zainstaluj aplikacjê AMD Dual-Core
  Optimizer dostêpn¹ na witrynie sieciowej AMD (patrz sekcja 3.2).

* Jeœli pojawi¹ siê usterki graficzne, upewnij siê, ¿e w ustawieniach panelu
  kontrolnego sterowników graficznych nie jest w³¹czona opcja pomijania
  ustawieñ aplikacji.

################################################################################

3. Wa¿ne witryny, informacje kontaktowe i pomoc techniczna

################################################################################

--------------------------------------------------------------------------------
3.1. Wsparcie techniczne

Przed skontaktowaniem siê z dzia³em wsparcia technicznego Ubisoft, przeczytaj
ten plik oraz plik README (zawarty na p³ycie z gr¹). Nale¿y zagwarantowaæ, ¿e
twój komputer spe³nia wymagania minimalne gry. Je¿eli komputer nie spe³nia wymagañ
minimalnych gry nasi przedstawiciele wsparcia technicznego nie bêd¹ w stanie udzieliæ ci pomocy.
Ostatecznie, przeszukaj nasz FAQ lub znajdŸ nasz¹ bazê danych wsparcia technicznego
na stronie internetowej http://support.ubi.com. Znajdziesz na niej najbardziej aktualne
informacje od momentu wydania gry.

Kiedy bêdziesz kontaktowa³ siê z naszym Dzia³em Wsparcia Technicznego, prosimy o podanie
nastêpuj¹cych informacji:

-Kompletny tytu³ produktu (wraz z numerem wersji)
-Dok³adny komunikat b³êdu (je¿eli wystêpuje) oraz krótki opis problemu
-Producent i parametry procesora
-Iloœæ pamiêci RAM
-System operacyjny
-Karta graficzna oraz jej parametry
-Marka i prêdkoœæ twojego napêdu CD-ROM lub DVD-ROM
-Rodzaj u¿ywanej karty dŸwiêkowej

Wsparcie przez internet

Jest to najlepszy sposób na znalezienie odpowiedzi na najczêœciej spotykane problemy w 
naszych grach. Nasza lista najczêœciej zadawanych pytañ jest dostêpna 24/7 i zawiera
najbardziej aktualne informacje Wsparcia Technicznego, ³¹cznie z poprawkami do wszystkich 
naszych gier. Strona Wsparcia Technicznego aktualizowana jest codziennie, wiêc sprawdŸ j¹
jako pierwsz¹ w celu znalezienia rozwi¹zania twoich problemów: http://support.ubi.com.

Kontakt przez Webmail

Nie oferujemy ju¿ d³u¿ej wsparcia przez email, ale zapewniamy je poprzez Webmail. Otrzymuj¹c twoje
pytanie bezpoœrednio na nasz¹ stronê internetow¹ jesteœmy w stanie odpowiedzieæ na nie o wiele 
szybciej ni¿ przez tradycyjny email. Aby skorzystaæ z Webmail wystarczy zalogowaæ siê na naszej
stronie internetowej http://support.ubi.com.

Na tej stronie bêdziesz móg³ skorzystaæ z Centrum Obslugi Ubisoft, gdzie mo¿esz znaleŸæ nasze
Najczêœciej Zadawane Pytania (FAQ), przeszukaæ nasz¹ bazê znanych problemów i ich rozwi¹zañ, a tak¿e
wys³aæ proœbê o osobist¹ pomoc do przedstawiciela Dzia³u Obs³ugi Technicznej u¿ywaj¹c funkcji Zadaj
pytanie. Na wiêkszoœæ pytañ odpowiadamy w ci¹gu dwóch dni roboczych.


Kontakt przez telefon

Mo¿esz skontaktowaæ siê z nami telefonicznie dzwoni¹c na numer (919) 460-9778. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e 
jest to numer wy³¹cznie na pomoc techniczn¹. Dzwoni¹c na nasz¹ liniê Wspacia Technicznego, prosimy
abyœ siedzia³ przed ekranem swojego komputera.

Nasi przedstawiciele Wsparcia Technicznego s¹ do twojej dyspozycji od poniedzia³ku do pi¹tku
miêdzy godzin¹ 9:00 a 21:00 czasu wschodniego (z wy³¹czeniem œwi¹t).
Nasze wsparcie techniczne jest bezp³atne. Nale¿y jednak pamiêtaæ o op³atach za miêdzynarodowe 
po³¹czenie telefoniczne. Aby unikn¹æ op³at telefonicznych lub skontaktowaæ siê z naszymi 
przedstawicielami Wsparcia Technicznego po podanych godzinach, przegl¹dnij nasze Najczêœciej 
Zadawane Pytania (FAQ) lub wyœlij zapytanie za pomoc¹ webmail.

Numer na liniê Wsparcia Technicznego w jêzyku francuskim: (866) 824 6515.
Numer na liniê Wsparcia Technicznego w jêzyku hiszpañskim: (866) 824-6515.


Kontakt za pomoc¹ poczty

Je¿eli wszystkie inne formy kontaktu zawiod¹, mo¿na napisaæ do nas list na adres:

Ubisoft, Chertsey Gate East, London Street,
Ch...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin