############################################################################## Ubisoft Entertainment Driver San Francisco README.TXT 1.00 ############################################################################## Spis treœci ############################################################################## 1. Informacje o instalacji 1.1. Wymagania systemowe 1.2. Wybór jêzyka 1.3. Konfiguracja gry wieloosobowej 1.4. Informacja o zapisach stanu gry 2. Znane problemy 2.1. Instalacja sterowników graficznych 2.2. Instalacja sterowników dŸwiêkowych 2.3. Instalacja DirectX 2.4. B³êdy i uwagi 3. Wa¿ne witryny, informacje kontaktowe i pomoc techniczna 3.1. Pomoc techniczna 3.2. Wa¿ne witryny ############################################################################## 1. Informacje o instalacji ############################################################################## 1.1. Wymagania systemowe Konfiguracja minimalna: System operacyjny*: Windows® XP (wraz z Service Pack 3)/Windows Vista® (wraz z Service Pack 2)/Windows 7® (wraz z Service pack 1), wersje 32 lub 64 bitowe Procesor: Intel Pentium D 3.0 Ghz/ AMD Athlon X2 4400+ lub lepszy Pamiêæ RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista & 7 Napêd DVD-ROM: Dwuwarstwowy napêd DVD-ROM, prêdkoœæ napêdu 4x Miejsce na twardym dysku: 11 GB Karta graficzna: 256 MB, zgodna z DirectX 9.0, Shader 4.0 Karta dŸwiêkowa: zgodna z DirectX 9.0c Biblioteka DirectX w wersji 9.0c Zalecana konfiguracja: Procesor: Intel Core2 Quad Q9450/ AMD Phenom II X4 940 lub lepszy Pamiêæ RAM: 2 GB Windows® XP / 3 GB Windows Vista® & 7® Karta graficzna: 1024 MB, nVidia GeForce GTX 460 lub AMD/ATi HD 5850 lub lepsza** ze sprzêtowym wsparciem DirectX, Shader 4.0 * Produkt nie obs³uguje Windows® 98/ME/2000/NT **Obs³ugiwane karty graficzne w momencie wydania: nVidia GeForce seria 8 (8600 GTS lub wy¿sza)/seria 9 (9600 lub wy¿sza)/seria 100 (GT 130 lub wy¿sza)/seria 200 (GT 240 lub wy¿sza)/seria 300 (GT 320 lub wy¿sza)/seria 400 (GT 430 lub wy¿sza)/seria 500 (GT 530 lub wy¿sza) AMD/ATI Radeon HD seria 2 (2600 XT lub wy¿sza)/seria 3 (3850 lub wy¿sza)/seria 4 (4650 lub wy¿sza)/seria 5 (5650 lub wy¿sza)/seria 6 (6450 lub wy¿sza) Wersje tych kart przeznaczone dla laptopów mog¹ dzia³aæ, ale NIE S¥ oficjalnie obs³ugiwane. Gra bêdzie dzia³aæ jedynie na powy¿szych kartach graficznych. Najnowsze informacje dotycz¹ce minimalnych wymagañ mo¿na znaleŸæ na naszej stronie pomocy pod adresem http://support.ubi.com. SUPPORTED PERIPHERALS: Windows-compliant keyboard, mouse, wired and wireless X360 controller, Logitech Momo Racing Force Feedback steering wheel, Thrustmaster Rally GT Force Feedback Pro Clutch Edition steering wheel, Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback steering wheel, Thrustmaster Ferrari GT Experience 3-in-1 steering wheel, Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback steering wheel, Thrustmaster Universal Challenge 5-in-1 steering wheel. -------------------------------------------------------------------------------- 1.2. Wybór jêzyka Podczas gry zostanie uruchomiona wersja jêzykowa, któr¹ wybrano przy instalacji gry. Aby j¹ zmieniæ, nale¿y odinstalowaæ produkt i zainstalowaæ go ponownie z innymi parametrami, lub w opcjach menu skorzystaæ z mo¿liwoœci modyfikacji wersji jêzykowej (dŸwiêki i napisy). ------------------------------------------------------------------------------ 1.3. Konfiguracja gry wieloosobowej Jeœli standardowe ustawienia sieci nie pozwalaj¹ na grê wieloosobow¹, skonfiguruj router w ten sposób, by port 1000 zosta³ otwarty. ------------------------------------------------------------------------------ 1.4. Informacja o zapisach stanu gry Zapisy stanu gry znajduj¹ siê w poni¿szych folderach: W systemie Windows 7 i Vista: C:\Users\<USERNAME>\Documents\Ubisoft\Driver San Francisco\ W systemie Windows XP: C:\Documents and Settings\<USERNAME>\My Documents\Ubisoft\Driver San Francisco\ ############################################################################## 2. Znane problemy ############################################################################## 2.1. Instalacja sterowników graficznych Jeœli wyst¹pi¹ jakieœ problemy z grafik¹, zainstaluj najnowsze sterowniki dla twojej karty graficznej oraz p³yty g³ównej. Lista najbardziej znanych producentów kart graficznych i p³yt g³ównych znajduje siê na koñcu tego dokumentu. ------------------------------------------------------------------------------ 2.2. Instalacja sterowników dŸwiêkowych Jeœli wyst¹pi¹ jakieœ problemy z odtwarzaniem dŸwiêku, zainstaluj najnowsze sterowniki dla twojej karty dŸwiêkowej. Lista najbardziej znanych producentów kart dŸwiêkowych znajduje siê na koñcu tego dokumentu. ------------------------------------------------------------------------------ 2.3. Instalacja DirectX Gra Driver San Francisco wymaga do prawid³owego dzia³ania bibliotek DirectX z czerwca 2011 lub nowszych. Aby pobraæ najnowsz¹ wersjê DirectX, udaj siê na stronê: http://www.microsoft.com/windows/directx DirectX za³¹czony jest tak¿e na dysku instalacyjnym gry, w folderze Support\DirectX. Jeœli pojawi siê b³¹d dotycz¹cy brakuj¹cych plików bibliotek DLL, zainstaluj ponownie DirectX z dysku instalacyjnego, aby rozwi¹zaæ problem. -------------------------------------------------------------------------------- 2.4. B³êdy i uwagi * Nie zalecamy instalowania gry w folderze systemowym Windows (zwykle C:\Windows), w katalogu folderu Windows, ani w g³ównym katalogu dysku systemowego (zwykle C:\). * Przed zainstalowaniem gry zalecamy zamkniêcie wszystkich dzia³aj¹cych programów, aby zmniejszyæ ryzyko konfliktów programowych. * Jeœli u¿ywasz dwurdzeniowego procesora AMD, mo¿e wyst¹piæ dr¿enie obrazu w menu gry. Aby rozwi¹zaæ ten problem, zainstaluj aplikacjê AMD Dual-Core Optimizer dostêpn¹ na witrynie sieciowej AMD (patrz sekcja 3.2). * Jeœli pojawi¹ siê usterki graficzne, upewnij siê, ¿e w ustawieniach panelu kontrolnego sterowników graficznych nie jest w³¹czona opcja pomijania ustawieñ aplikacji. ################################################################################ 3. Wa¿ne witryny, informacje kontaktowe i pomoc techniczna ################################################################################ -------------------------------------------------------------------------------- 3.1. Wsparcie techniczne Przed skontaktowaniem siê z dzia³em wsparcia technicznego Ubisoft, przeczytaj ten plik oraz plik README (zawarty na p³ycie z gr¹). Nale¿y zagwarantowaæ, ¿e twój komputer spe³nia wymagania minimalne gry. Je¿eli komputer nie spe³nia wymagañ minimalnych gry nasi przedstawiciele wsparcia technicznego nie bêd¹ w stanie udzieliæ ci pomocy. Ostatecznie, przeszukaj nasz FAQ lub znajdŸ nasz¹ bazê danych wsparcia technicznego na stronie internetowej http://support.ubi.com. Znajdziesz na niej najbardziej aktualne informacje od momentu wydania gry. Kiedy bêdziesz kontaktowa³ siê z naszym Dzia³em Wsparcia Technicznego, prosimy o podanie nastêpuj¹cych informacji: -Kompletny tytu³ produktu (wraz z numerem wersji) -Dok³adny komunikat b³êdu (je¿eli wystêpuje) oraz krótki opis problemu -Producent i parametry procesora -Iloœæ pamiêci RAM -System operacyjny -Karta graficzna oraz jej parametry -Marka i prêdkoœæ twojego napêdu CD-ROM lub DVD-ROM -Rodzaj u¿ywanej karty dŸwiêkowej Wsparcie przez internet Jest to najlepszy sposób na znalezienie odpowiedzi na najczêœciej spotykane problemy w naszych grach. Nasza lista najczêœciej zadawanych pytañ jest dostêpna 24/7 i zawiera najbardziej aktualne informacje Wsparcia Technicznego, ³¹cznie z poprawkami do wszystkich naszych gier. Strona Wsparcia Technicznego aktualizowana jest codziennie, wiêc sprawdŸ j¹ jako pierwsz¹ w celu znalezienia rozwi¹zania twoich problemów: http://support.ubi.com. Kontakt przez Webmail Nie oferujemy ju¿ d³u¿ej wsparcia przez email, ale zapewniamy je poprzez Webmail. Otrzymuj¹c twoje pytanie bezpoœrednio na nasz¹ stronê internetow¹ jesteœmy w stanie odpowiedzieæ na nie o wiele szybciej ni¿ przez tradycyjny email. Aby skorzystaæ z Webmail wystarczy zalogowaæ siê na naszej stronie internetowej http://support.ubi.com. Na tej stronie bêdziesz móg³ skorzystaæ z Centrum Obslugi Ubisoft, gdzie mo¿esz znaleŸæ nasze Najczêœciej Zadawane Pytania (FAQ), przeszukaæ nasz¹ bazê znanych problemów i ich rozwi¹zañ, a tak¿e wys³aæ proœbê o osobist¹ pomoc do przedstawiciela Dzia³u Obs³ugi Technicznej u¿ywaj¹c funkcji Zadaj pytanie. Na wiêkszoœæ pytañ odpowiadamy w ci¹gu dwóch dni roboczych. Kontakt przez telefon Mo¿esz skontaktowaæ siê z nami telefonicznie dzwoni¹c na numer (919) 460-9778. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e jest to numer wy³¹cznie na pomoc techniczn¹. Dzwoni¹c na nasz¹ liniê Wspacia Technicznego, prosimy abyœ siedzia³ przed ekranem swojego komputera. Nasi przedstawiciele Wsparcia Technicznego s¹ do twojej dyspozycji od poniedzia³ku do pi¹tku miêdzy godzin¹ 9:00 a 21:00 czasu wschodniego (z wy³¹czeniem œwi¹t). Nasze wsparcie techniczne jest bezp³atne. Nale¿y jednak pamiêtaæ o op³atach za miêdzynarodowe po³¹czenie telefoniczne. Aby unikn¹æ op³at telefonicznych lub skontaktowaæ siê z naszymi przedstawicielami Wsparcia Technicznego po podanych godzinach, przegl¹dnij nasze Najczêœciej Zadawane Pytania (FAQ) lub wyœlij zapytanie za pomoc¹ webmail. Numer na liniê Wsparcia Technicznego w jêzyku francuskim: (866) 824 6515. Numer na liniê Wsparcia Technicznego w jêzyku hiszpañskim: (866) 824-6515. Kontakt za pomoc¹ poczty Je¿eli wszystkie inne formy kontaktu zawiod¹, mo¿na napisaæ do nas list na adres: Ubisoft, Chertsey Gate East, London Street, Ch...
mariuszkubiak2