INFORMACJA%20O%20UCZNIU%20Z%20TRUDNOSCIAMI%20W%20PISANIU%20%20I%20CZYTANIU.pdf

(42 KB) Pobierz
(INFORMACJA O UCZNIU Z TRUDNO\246CIAMI W PISANIU I CZYTANIU)
INFORMACJA O UCZNIU Z TRUDNO ĺ CIAMI W PISANIU I CZYTANIU
………………………….. …………………………… ……. ………………….
(IMI Ħ I NAZWISKO) (DATA URODZENIA) (TELEFON)
……………………………………….. ………………………………………………………………………………………………..
(KLASA) (SZKOŁA)
Prosz ħ podkre Ļ li ę lub wpisa ę odpowiednie dane dotycz Ģ ce ucznia
1. Znajomo Ļę zasad ortograficznych:
- bez zastrze Ň e ı
- niezadowalaj Ģ ca (wymieni ę czego dotyczy)…………………………………………...
…………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………...
2. Cz ħ stotliwo Ļę wyst ħ powania bł ħ dów w pracach pisemnych:
- bł ħ dy nieliczne (nie odbiegaj Ģ ce ilo Ļ ci Ģ od przeci ħ tnie spotykanych w pracach
uczniowskich),
- liczne bł ħ dy,
- nasilone wyst ħ powanie bł ħ dów.
3. Charakter popełnianych bł ħ dów:
- „typowo ortograficzne”………………………………………………………………
- w ł Ģ cznej i rozdzielnej pisowni wyrazów,
- mylenie liter o podobie ı stwie graficznym,
- mylenie liter-odpowiedników głosek zbli Ň onych fonetycznie,
- opuszczanie drobnych elementów graficznych liter,
- opuszczanie cz Ģ stek wyrazów,
- zniekształcanie zapisu całych wyrazów,
- inne bł ħ dy (jakie?)…………………………………………………………………….
4. Poziom graficzny pisma:
- bez zastrze Ň e ı ,
- zaburzony (wymieni ę cechy pisma, kształt, ł Ģ czenia, itp.)……………………………
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
5. Tempo pisania: szybkie, przeci ħ tne, wolne, bardzo wolne.
6. Ogólna ocena samodzielnych prac pisemnych (zasób słownictwa, struktura
gramatyczno – logiczna, itp .)………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………...
...........................................................................................................................................
7. Poziom wypowiedzi ustnych :………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………...
8. Poprawno Ļę artykulacyjna :…………………………………………………………...
9. Post ħ py w nauce j ħ zyków obcych :
- dobre,
- zadowalaj Ģ ce,
- niezadowalaj Ģ ce.
10. Oceny semestralne/roczne z poszczególnych przedmiotów :
……………….. ………………………. ……………………
……………….. ………………………. ……………………
……………….. ………………………. ……………………
……………….. ………………………. ……………………
Do skierowanie nale Ň y doł Ģ czy ę co najmniej 2 sprawdziany ortograficzne ucznia,
który poza tym winien dostarczy ę na badania zeszyt z j ħ zyka polskiego (lub innych
przedmiotów) w miar ħ mo Ň liwo Ļ ci od najwcze Ļ niejszego okresu nauki szkolnej oraz
dowody pracy nad poprawno Ļ ci Ģ ortograficzn Ģ w postaci np. zeszytu ę wicze ı
ortograficznych czy samodzielnej pracy.
………………………………. ……………………………………..
(data) (podpis nauczyciela polonisty)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin