Warszawa 9.12.2005
Jan Nowak
32-700 Bochnia
ul. Papierowa 73
tel. (14) 611 22 445
tel.kom. 0 606 912 476
F.H.U Robotex
01-460 Warszawa
ul. Górnicza 245
Szanowni Państwo!
W odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w „Metrze” z dnia 02.12.2005 zgłaszam swoją kandydaturę na stanowisko Specjalista od spraw reklamy.
Jestem studentem piątego roku Wyższej Szkoły Ekonomicznej na Wydziale Finanse i Reklama. Uzyskałem już absolutorium, w październiku będę bronił pracy magisterskiej (temat: „Kreowanie wizerunku firmy a reklama w internecie”).
Jak Państwo możecie przeczytać w moim CV w ciągu ostatnich czterech lat pracowałem w dwóch firmach w charakterze specjalisty od spraw reklamy, gdzie poszerzałem swoją wiedzę na temat reklamy i marketingu. Praca na terenie Anglii pozwoliła mi pogłębić swoją znajomość języka angielskiego.
Intensywność pracy wymagała ode mnie dużego zaangażowania i pełnego poświęcenia. Jestem przygotowany do pracy w dziale marketingu, która wymaga dużego oddania pracy.
Moje wykształcenie, doświadczenie w kreowaniu wizerunku firmy oraz zamiłowanie do marketingu z pewnością pozwolą mi w pełni sprostać wyzwaniom pracy w tym charakterze.
Chciałem dodać, że w pracy cechuje mnie solidność, powierzone mi obowiązki nie odkładam na później. Jestem osobą dokładną, sumienną i punktualną.
Z przyjemnością zgłoszę się w dogodnym dla Państwa terminie w celu uszczegółowienia mojej oferty.
Z wyrazami szacunku
Załączniki:
1. CV
2. kserokopia świadectwa ukończenia szkoły
3. ksero prawa jazdy
Kraków, 12 lipca 2009 r.
Ewelina Pawłowskaul. Kokosowa 97 m 1500-436 Krakówtel. kom. +48 500 555 434Email: ewelinapawlowska@gmail.com
Agencja Handlowa “Transit”ul. Czorsztyńska 12800-448 KrakówDział Kadr
Szanowni Państwo
W nawiązaniu do oferty opublikowanej na stronie internetowej Państwa agencji (nr ref. Asys124), chciałabym ubiegać się o stanowisko asystentki w oddziale Państwa firmy w Krakowie. Wierzę, że moje kompetencje i doświadczenie spełnią Państwa oczekiwania.
Jestem absolwentką studiów licencjackich na kierunku administracja na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zdobyte wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na stanowisku młodszego referenta w Kancelarii Sejmiku województwa małopolskiego pozwoliły mi rozwinąć umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz efektywnej organizacji pracy. Wysoka kultura osobista oraz znajomość zasad savoir-vivre’u ułatwiły mi budowanie pozytywnego wizerunku Sejmiku podczas kontaktów z interesantami, co, jak wierzę, może być również przydatną umiejętnością na oferowanym przez Państwa stanowisku.
Pracując jako recepcjonistka w Strand Hotel w Wielkiej Brytanii zdobyłam kwalifikacje niezbędne do sprawnego prowadzenia biura, takie jak profesjonalna komunikacja telefoniczna z klientami, dbanie o firmową korespondencję, szybkie pisanie i sprawna praca na komputerze czy obsługa urządzeń biurowych. Warto nadmienić, że wszystkie wyżej wymienione zadania wykonywałam z powodzeniem w środowisku anglojęzycznym.
Wierzę, że posiadane przeze mnie umiejętność współpracy, energiczność, komunikatywność i odpowiedzialność pozwolą mi sprostać Państwa oczekiwaniom. Z przyjemnością zaprezentuję dokładniej swoją kandydaturę podczas bezpośredniej rozmowy.
Ewelina Pawłowska
norbigtli