Modyfikacje zawieszeniaPrzód :Resor : NIE DODAWAĆ PIÓRA . Dodawanie pióra praktykowane było kiedyś w wyścigach - to dobry sposób na ustabilizowanie auta w zakręcie . Jednak gdy w zakręcie pojawi się garb lub uskok na jezdni , przód traci kontakt z podłożem na dłużej niż przy seryjnym zawieszeniu. Przód malucha jest na tyle twardy ,że resorem nie należy go już utwardzać , chyba ,że bedziemy jeździć wyłącznie po gładkich jak stół asfaltach. Można natomiast obniżyć resor . Najlepiej jeśli będziemy obniżać nowy resor i to koniecznie (!!!) fabryczny. Resor należy zanieść do kowala , ale raczej nastawić sie na 2 lub 3 wizyty , bo może nie utrafić za pierwszym razem w odpowiednią wysokość . Poza tym jeśli nie dysponujemy spawarką gazową to dobrze jest wyjmować resor np. w warsztacie . Szpilki resora maja tendencje do zapiekania się i ukręcania przy użyciu wiekszej siły.Amory: najtaniej Krosno ,a najlepiej BILSTEIN (180-200pln/szt)Wahacze : naspawać na wahacze kawałek pręta fi 8-10mm - to znacznie je wzmocniTył : Sprężyny : obciąć maksymalnie 1 zwój . Można o 2 ale nie za bardzo można wtedy ustwić tylne zawieszenie i jest to po prostu bez sensu. Zanieść do utwardzenia - ale bez przesady. Do malucha chyba nie ma sportowych sprężyn ,więc trzeba kombinować.Amory : tak jak w przypadku przodu - najtaniej Krosno a najlepiej BILSTEIN
bie96