| * Mapa fortu. | | | | #-#-# | | | \ Legenda: | | # B-# B # - fort | | \ / B - budynek | | # #-B S - herszt bandy | | \ | J - zaciemnone | | B-S-#-#-#-# jaskinie | | | | \ L - lancuch (nalezy | | # B puszcza po nim zejsc by | | | znalezc sie w | | J-#-J lochach | | / \ | | L-J J | | | | | | * Mapa lochow. | | | | # | | | | | #-#-# | | | | | W-# | | | | | W Legenda: | | | # - lochy | | #-#-# K - klatka/lancuch | | | (nalezy wspiac | | # # # # # # # # # sie po lancuchu | | | | | | /|\ | | | | by wyjsc wyzej | | #-#-#-#-#-#-K-#-#-#-#-#-# mozna tez do | | | \|/ | | klatki sie udac | | # # # # by skarb zdobyc) | | | W - wneka (nalezy sie | | #-#-# wcisnac do wneki | | | by miedzy jako W | | #-#-# oznaczonymi sie | | | przemieszczac) | | #-#-# | | | | | #-#-# | | | | | # | | | | | | II. Taktyki wroga. | | Prowadzac walki na terenie fortu, oddzialowi dane | | bedzie spotkac sie z roznymi przeciwnikami. Opisze | | tutaj jakimi sposobami te, probowac moga zaskoczyc | | wroga. | | * dezerterzy - wszyscy z nich, procz zwyklych | | uderzen, probowac moga zaskoczyc nas szybkim | | mocniejszym niz zwykle ciosem. Mozna podzielic | | ich na dwie grupy. Otoz banici wladajacy | | rapierami badz/i sztyletami zabkowanymi naleza | | do mocniejszych w walce, lecz nie podejmuja | | pogoni za przeciwnikiem w przeciwienstwie do | | reszty, ktora zatrzymuje sie dopiero przy | | wrotach fortu. | | * herszt - Bandzie dowodza dwaj bracia - Maxus i | | Xamus. Oboje, zajmujac wyzej zaznaczona chate | | skutecznie uniemozliwiaja wyjscie z niej, lecz | | tylko na zewnatrz. Pomieszczenie jest na tyle | | duze, iz bez problemu rejterowac mozna w razie | | klopotu na zachod. | | * szkielety - najslabsi na calym terenie. By ich | | spotkac nalezy kopnac jeden z nich, lezacych w | | lochach. | | * szkielety trolli - silne i wytrzymale. Bytuja | | w klatce (ktora opisana jest nizej). | | | | | | III. Skarbiec. | | Dezertery kazdy zrabowany grosz odkladaja skrzetnie | | do kufra. Jest on ukryty i zabezpieczony, tak by | | nikt niepowolany do niego sie nie dobral. Nam sie | | to jednak udalo. Usmierciwszy herszta, nalezy | | dokladnie przeszukac jego cialo, powinnismy znalezc | | przy nim klucz oraz jadeitowa pieczec. Udac sie | | tedy nalezy w miejsce zaznaczone na mapie 2. jako K | | tam zas oddzial winien wejsc do klatki. Klape ktora | | w podlodze zauwazy nawet malo spostrzegawcza osoba, | | nalezy podniesc, a w zaglebieniu, ktore sie pod nia | | znajduje pieczec umiescic. Przekrecic ja. Wtedy | | ukazac powinno sie zejscie na dol. Loszek ten ma | | ksztalt krzyza, schodzac na dol znajdziemy sie w | | punkcie G. | | TK T W miejscu oznaczonym jako TK bytuje | | \ / jeden z wyzej opisanych trollich | | \ / szkieletow (drugi w T). Posiada on | | G ostatni z potrzebnych do zrabowania | | / \ skarbu kluczy. Otworzyc nim nalezy | | / \ krate prowadzaca do S, gdzie czeka | | S # nas kufer. Kluczykiem, ktory wziety | | zostal ze scierwa dowodcy obozu go | | otwieramy. Tuz kolo niego lezec bedzie zmurszaly | | szkielet, zapewne bylego przywodcy zgrai dezerterow | | Wyrwac z niego mozna tarcze, tak samo przydatna co | | ciezka, a przyznac trzeba, iz nie nalezy ona do | | najlzejszych. |
Akshuurg