Fort w Lyrii.txt

(6 KB) Pobierz
     |         * Mapa fortu.                                      |
     |                                                            |
     |          #-#-#                                             |
     |          |    \                    Legenda:                |
     |          #   B-#   B                 # - fort              |
     |                 \ /                  B - budynek           |
     |              #   #-B                 S - herszt bandy      |
     |               \  |                   J - zaciemnone        |
     |            B-S-#-#-#-#                   jaskinie          |
     |                |   |  \              L - lancuch (nalezy   |
     |                #   B  puszcza            po nim zejsc by   |
     |                |                         znalezc  sie  w   |
     |              J-#-J                       lochach           |
     |               / \                                          |
     |            L-J   J                                         |
     |                                                            |
     |                                                            |
     |         * Mapa lochow.                                     |
     |                                                            |
     |                      #                                     |
     |                      |                                     |
     |                    #-#-#                                   |
     |                      |                                     |
     |                      W-#                                   |
     |                      |                                     |
     |                      W             Legenda:                |
     |                      |               # - lochy             |
     |                    #-#-#             K - klatka/lancuch    |
     |                      |                   (nalezy wspiac    |
     |            # # # #   #   # # # #         sie po lancuchu   |
     |            | | | |  /|\  | | | |         by wyjsc wyzej    |
     |          #-#-#-#-#-#-K-#-#-#-#-#-#       mozna tez do      |
     |            |        \|/      | |         klatki sie udac   |
     |            #         #       # #         by skarb zdobyc)  |
     |                      |               W - wneka (nalezy sie |
     |                    #-#-#                 wcisnac do wneki  |
     |                      |                   by miedzy jako W  |
     |                    #-#-#                 oznaczonymi sie   |
     |                      |                   przemieszczac)    |
     |                    #-#-#                                   |
     |                      |                                     |
     |                    #-#-#                                   |
     |                      |                                     |
     |                      #                                     |
     |                                                            |
     |                                                            |
     |     II. Taktyki wroga.                                     |
     |     Prowadzac walki na terenie  fortu, oddzialowi  dane    |
     |     bedzie spotkac sie  z roznymi przeciwnikami. Opisze    |
     |     tutaj jakimi sposobami te,  probowac moga zaskoczyc    |
     |     wroga.                                                 |
     |        * dezerterzy - wszyscy  z nich,  procz  zwyklych    |
     |          uderzen, probowac  moga zaskoczyc  nas szybkim    |
     |          mocniejszym niz zwykle ciosem. Mozna podzielic    |
     |          ich  na  dwie   grupy. Otoz  banici  wladajacy    |
     |          rapierami badz/i sztyletami zabkowanymi naleza    |
     |          do mocniejszych w  walce, lecz  nie  podejmuja    |
     |          pogoni za  przeciwnikiem w  przeciwienstwie do    |
     |          reszty,  ktora  zatrzymuje  sie  dopiero  przy    |
     |          wrotach fortu.                                    |
     |        * herszt - Bandzie dowodza dwaj bracia - Maxus i    |
     |          Xamus. Oboje, zajmujac  wyzej zaznaczona chate    |
     |          skutecznie uniemozliwiaja wyjscie z niej, lecz    |
     |          tylko na zewnatrz.  Pomieszczenie jest na tyle    |
     |          duze, iz bez problemu rejterowac mozna w razie    |
     |          klopotu na zachod.                                |
     |        * szkielety - najslabsi na calym terenie. By ich    |
     |          spotkac nalezy kopnac jeden z nich, lezacych w    |
     |          lochach.                                          |
     |        * szkielety trolli - silne i  wytrzymale. Bytuja    |
     |          w klatce (ktora opisana jest nizej).              |
     |                                                            |
     |                                                            |
     |     III. Skarbiec.                                         |
     |     Dezertery kazdy zrabowany grosz odkladaja skrzetnie    |
     |     do kufra.  Jest  on ukryty i  zabezpieczony, tak by    |
     |     nikt niepowolany  do niego sie  nie dobral. Nam sie    |
     |     to  jednak  udalo.  Usmierciwszy  herszta,   nalezy    |
     |     dokladnie przeszukac jego cialo, powinnismy znalezc    |
     |     przy nim klucz  oraz  jadeitowa  pieczec. Udac  sie    |
     |     tedy nalezy w miejsce zaznaczone na mapie 2. jako K    |
     |     tam zas oddzial winien wejsc do klatki. Klape ktora    |
     |     w podlodze zauwazy nawet malo spostrzegawcza osoba,    |
     |     nalezy podniesc, a w zaglebieniu, ktore sie pod nia    |
     |     znajduje  pieczec  umiescic.  Przekrecic ja.  Wtedy    |
     |     ukazac  powinno sie zejscie  na dol. Loszek ten  ma    |
     |     ksztalt krzyza, schodzac  na  dol  znajdziemy sie w    |
     |                     punkcie G.                             |
     |          TK     T   W miejscu oznaczonym jako TK bytuje    |
     |            \   /    jeden z  wyzej  opisanych  trollich    |
     |             \ /     szkieletow  (drugi w T). Posiada on    |
     |              G      ostatni z potrzebnych do zrabowania    |
     |             / \     skarbu kluczy. Otworzyc nim  nalezy    |
     |            /   \    krate prowadzaca do S, gdzie  czeka    |
     |           S     #   nas kufer. Kluczykiem, ktory wziety    |
     |                     zostal ze scierwa dowodcy  obozu go    |
     |     otwieramy. Tuz kolo  niego  lezec bedzie  zmurszaly    |
     |     szkielet, zapewne bylego przywodcy zgrai dezerterow    |
     |     Wyrwac z niego  mozna tarcze, tak samo przydatna co    |
     |     ciezka, a  przyznac  trzeba,  iz nie  nalezy ona do    |
     |     najlzejszych.                                          |
Zgłoś jeśli naruszono regulamin