Osiągnięcia edukacyjne ucznia klasy drugiej: luty – kwiecień
Rzeszów, 26.04.2010r.
Imię i nazwisko:............................................................................................................................klasa...................
Osiągnięcia wychowawcze
zawsze
często
najczę-
ściej nie
Potrafi skoncentrować się podczas zajęć
Aktywnie uczestniczy w zajęciach
Pracuje samodzielnie w dobrym tempie
Przestrzega zasad kulturalnego słuchania i prowadzenia dialogu
Posiada potrzebne pomoce i materiały
Stara się kończyć rozpoczęte prace
Przestrzega zasad przyjętych w klasie
Utrzymuje poprawne stosunki z kolegami i koleżankami
Potrafi współdziałać w zespole
Osiągnięcia w nauce
Poziom osiągnięć
pełny
częściowy
minimalny
Umie w kilku zdaniach wypowiedzieć się na podany temat
Umie poprawnie przeczytać poznany tekst
Rozumie samodzielnie przeczytany tekst
Czyta teksty z podziałem na role
Układa pytania do przeczytanego tekstu
Potrafi formułować odpowiedzi na pytania
Redaguje i zapisuje kilka zdań na podany temat
Stara się zachować poprawność ortograficzną podczas pisania
Pisze starannie, kształtnie, czytelnie
Rozróżnia rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki
Potrafi określić rodzaj rzeczowników i czasowników
Potrafi opowiedzieć o zmianach w przyrodzie wiosną
sjordana