Sfera rozwoju
Prawidłowości
Nieprawidłowości
Uwagi
Analiza i synteza wzrokowa
Różnicowanie
kształtów
graficznych
Potrafi
Nie potrafi
Odpoznawanie znaków
i przedmiotów zbliżonych wielkością, kształtem.
Synteza słuchowa
Rozumienie skomplikowanych poleceń słownych
Rozumie
Nie rozumie
Powtarzanie trudnych wyrazów i długich zdań
Powtarza
Nie powtarza
Orientacja przestrzenna
Rozumienie określeń słownych, dotyczących stosunków przestrzennych
Poziom graficzny rysunku ( rozplanowanie przedmiotów na kartce, ilość szczegółów )
Wysoki
Niski
Niezręczność manualna
Napięcie mięśniowe
Prawidłowe
Nadmierne , słabe
Szybkość ruchów dłoni, palców podczas prac plastycznych
Prawidłowa
Zaburzona
Emocje – Nadpobudliwość psychoruchowa
Reakcje psychoruchowe
Spokój
Niepokój
Ruchliwość
Nadmierna
Uwaga
Skłonność do kłótni, zaczepek
Brak
Występuje
Praca na zajęciach
Nierównomierna
Emocje – zahamowanie psychoruchowe
Nawiązywanie kontaktu słownego
Trudności
Wiara we własne możliwości
Słaba, brak
Spowolniałe
Wrażliwość
Mowa
Zacinanie, jąkanie
Dalsza praca z dzieckiem ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
barprus