bravo_dane_techniczne.pdf

(1966 KB) Pobierz
Fiat_BRAVO_8:Fiat_BRAVO_PL_195x270_v4.qxd
127837383.003.png
Bravo to doskonałe połączenie piękna i materii.
Nienaganny styl i istota rzeczy, pomysł
i realizacja, forma i treść – Bravo
to harmonijna kombinacja elementów,
które tworzą klasycznie piękny i jednocześnie
zainspirowany przyszłością samochód.
Dopracowane detale i wspaniała linia
nadwozia, odwołująca się do najlepszych
tradycji włoskiej stylistyki, kryją w sobie
sportową naturę, wyrażoną w osiągach,
najnowocześniejszej technologii, dynamice
i bezpieczeństwie.
Namacalne piękno w środku i na zewnątrz:
harmonijne linie nadwozia, eleganckie
wnętrze, bogactwo przydatnych akcesoriów
i wszechstronna ochrona pasażerów.
Wsłuchaj się w swoje pragnienia i poczucie
dobrego smaku. Podążaj za ideałem piękna.
Bravo zaprowadzi Cię do celu.
127837383.004.png
KIEDY MOC OZNACZA HARMONI¢
NOWE SILNIKI TURBO
Prowadzenie Fiata Bravo jest
Dla osób, które preferują jazdę silnikami
jeszcze bardziej ekscytujące, dzięki
Diesla, Bravo oferuje silniki Multijet
szerokiej gamie nowych wyjątkowych silników
o najbardziej zaawansowanej technologii
o zmniejszonym zużyciu paliwa. Na przykład
dostępnej w dzisiejszych czasach. Mamy do
benzynowe silniki T-Jet 1.4 16v
wyboru silniki 1.6 16v Multijet nowej
o mocy 120 i 150 KM, solidne i niezawodne,
generacji o mocy 105 lub 120 KM oraz nowy
zapewniają nie tylko imponującą
2.0 16v Multijet o mocy 165 KM.
elastyczność na każdym biegu.
Wszystkie dynamiczne i godne zaufania,
Technologia T-Jet gwarantuje wygodną,
a także mocne i wyważone. Cechą
relaksującą jazdę. Wystarczy jednak delikatnie
wyróżniającą nowych silników Multijet jest
nacisnąć pedał gazu, a uzyskamy natychmiast
wysoki moment obrotowy dostępny od
dynamiczną odpowiedź samochodu i w efekcie
najniższych obrotów. Rezultatem tego jest
- przyjemniejszą jazdę.
duża elastyczność silnika w każdej sytuacji
Ich atrybutem są także doskonałe wskaźniki
przy jednocześnie niskim zużyciu paliwa
zużycia paliwa oraz emisji spalin, znacznie
i niskiej emisji spalin. Solidne wykonanie
niższe od cechujących silniki spalinowe
nowych silników Diesla potwierdzają wydłużone
o większej pojemności i zbliżonej mocy.
aż do 35 000 km przeglądy okresowe.
Bravo: idealny samochód zapewniający
przyjemną jazdę na najwyższym poziomie.
127837383.005.png 127837383.006.png
127837383.001.png
SILNIKI BENZYNOWE
1.4 16v 90 KM
FRESH – ACTIVE – DYNAMIC
1.4 T-Jet 16v 120 KM
DYNAMIC
1.4 T-Jet 16v 120 KM DUALOGIC
DYNAMIC
1.4 T-Jet 16v 150 KM
EMOTION – SPORT
Pojemność skokowa: 1368 cm 3
Norma ekologiczna: Euro 4
Moc maks.: 66 kW (90 KM)
przy 5500 obr./min
Maks. moment obr.: 128 Nm (13 kGm)
przy 4500 obr./min
Prędkość maksymalna: 179 km/h
Przyspieszenie 0 – 100 km/h: 12,5 s
Zużycie paliwa zgodnie z dyrektywą
EC 1999/100 (l/100 km):
cykl pozamiejski 5,5 /5,2
cykl mieszany 6,7 /6,3
cykl miejski 8,6 /8,1
Emisja CO 2 (g/km): 156 /149
Przeglądy okresowe: co 30 000 km
bez opcji 57X
Pojemność skokowa: 1368 cm 3
Norma ekologiczna: Euro 4
Moc maks.: 110 kW (150 KM)
przy 5500 obr./min
Maks. moment obr.: 206 Nm (21 kGm)
przy 2250 obr./min
wersja SPORT 230 Nm przy 3000 obr./min
Prędkość maksymalna: 212 km/h
Przyspieszenie 0 – 100 km/h: 8,5 s
– 8,2 s z OVERBOOST
Zużycie paliwa zgodnie z dyrektywą
EC 1999/100 (l/100 km):
cykl pozamiejski 5,7 /5,3
cykl mieszany 7,0 /6,6
cykl miejski 9,2 /8,7
Emisja CO 2 (g/km): 165 /155
Przeglądy okresowe: co 30 000 km
bez opcji 57X
Pojemność skokowa: 1368 cm 3
Norma ekologiczna: Euro 4
Moc maks.: 88 kW (120 KM)
przy 5000 obr./min
Maks. moment obr.: 206 Nm (21 kGm)
przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna: 197 km/h
Przyspieszenie 0 – 100 km/h: 9,6 s
Zużycie paliwa zgodnie z dyrektywą
EC 1999/100 (l/100 km):
cykl pozamiejski 5,5 /5,3/(5,4 /5,0)
cykl mieszany 6,7 /6,3/(6,5 /6,1)
cykl miejski 8,6 /8,1/(8,5 /8,0)
Emisja CO 2 (g/km): 156 /149 (154 /143)
Przeglądy okresowe: co 30 000 km
ze zautomatyzowaną skrzynią Dualogic
bez opcji 57X
127837383.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin