500 prac - Psychologia, Pedagogika, Socjologia, Filozofia.rtf

(48 KB) Pobierz

500 prac - Psychologia, Pedagogika, Socjologia, Filozofia

 

1. NIEPRZYSTOSOWANIE I NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE - PROBLEMY RESOCJALIZACJI I REWALIDACJI (STRON 4)
2. ALKOHOLIZM I JEGO WPŁYW NA DYSFUNKCJONALNOŚĆ RODZINY....................(STRON 19)
3. WPŁYW CZYNNIKÓW BIOGEOGRAFICZNYCH NA ROZWÓJ CZŁOWIEKA...................(STRON 26)
4. BIOMEDYCZNE PODSTAWY ROZWOJU CZŁOWIEKA - WPŁYW ŻYWIENIA NA ROZWÓJ I ZDROWIE...................(STRON 7)
5. ZNACZENIE AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ I ODŻYWIANIA DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU I ZDROWIA CZŁOWIEKA (STRON 4)
6. CO OZNACZA WŁAŚCIWA ORGANIZACJA ŻYCIA RODZINNEGO W ODNIESIENIU DO DZIECKA Z ZESPOŁEM NADPOBUDLIWOCI PSYCHORUCHOWEJ?...................(STRON 4)
7. WIDZĘ I UZNAJĘ, TO, CO LEPSZE POSTĘPUJĘ JEDNAK ZA GORSZYM....................(STRON 6)
8. CZY I DLACZEGO POTRZEBNA JEST INTERDYSCYPLINARNA TEORIA WYCHOWANIA (SOCJALIZACJI) I JAKĄ ROLĘ W JEJ KONSTRUOWANIU MOŻE I ODGRYWA SOCJOLOGIA WYCHOWANIA?...................(STRON 3)
9. CZYM JEST WYCHOWANIE CZŁOWIEKA WSPÓŁCZESNEGO  PERSONALISTYCZNA KONCEPCJA CYWILIZACJI ..(STRON 2)
10.* KARA* ŚMIERCI* -* ARGUMENTY* ZA* I* PRZECIW...................(STRON 8)
11.* DEZORGANIZACJA RODZINY...................(STRON 1)
12.* PRZESTĘPCZOŚĆ ZORGANIZOWANA...................(STRON 7)
13.* ZNACZENIE DWUPODMIOTOWEJ RELACJI W WYCHOWANIU DZIECKA...................(STRON 5)
14.* DZIAŁALNOŚĆ TOWARZYSTWA DO KSIĄG ELEMENTARNYCH...................(STRON 5)
15.* CHARAKTERYSTYKA DZIECKA NIEDOSTOSOWANEGO SPOŁECZNIE....................(STRON 9)
16.* EMOCJE I PROCESY EMOCJONALNE...................(STRON 10)
17.* CHARAKTERYSTYKA EMOCJI...................(STRON 3)
18.* EMPATIA...................(STRON 5)
19.* ROZWÓJ TOŻSAMOŚCI W KONCEPCJI ERIKSONA...................(STRON 7)
20.* ETYKA SUKCESU...................(STRON 4)
21.* PROTOKÓŁ ZE SFORMUŁOWANIA PROFESJONALNEGO SĽDU ETYCZNEGO...................(STRON 6)
22.* FORMY PRACY Z LEKTURĄ...................(STRON 8)
23.* JOHN DEWEY I TWÓRCA NOWEGO KIERUNKU W PEDAGOGICE I SZKOŁA PRACY...................(STRON 4)
24.* JEDNA Z TEORII ZAWODOWYCH CZŁOWIEKA - TEORIA CECH I CZYNNIKA...................(STRON 2)
25.* PRZEMOC SEKSUALNA WOBEC DZIECI DO LAT 15. KAZIRODZTWO...................(STRON 3)
26.* KOBIETA A MODEL RODZINY NA TLE PRZEMIAN USTROJOWYCH W POLSCE - DEMOGRAFIA................(STRON 10)
27.* KONCEPCJE PSYCHOLOGICZNE CZŁOWIEKA...................(STRON 14)
28.* KONCEPCJE WYCHOWANIA, A ODDZIAŁYWANIA WYCHOWAWCZE. STRATEGIA WYCHOWANIA, A STYL I METODY ODDZIAŁYWANIA WYCHOWAWCZEGO...................(STRON 3)
29.* KONFORMIZM...................(STRON 3)
30.* KOGO I DLACZEGO KARL POPPER NAZYWA WROGIEM SPOŁECZEŃSTWA OTWARTEGO W DZIELE POD TYTUŁEM SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE I JEGO WROGOWIE?....................(STRON 7)
31.* MAREK FABIUSZ KWINTYLIAN....................(STRON 3)
32.* MARKSITOWSKA KONCEPCJA CZŁOWIEKA....................(STRON 4)
33.* MECHANIZMY OBRONNE, OSOBOWOŚĆ.....................(STRON 3)
34.* METODY DYDAKTYCZNE....................(STRON 10)
35.* INTERNETOWE STRONY HISTORYCZNE W EDUKACJI MEDIALNEJ....................(STRON 14)
36.* MOTYWOWANIE UCZNIÓW DO AKTYWNOCI I ZAANGAŻOWANIA NA ZAJĘCIACH WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ.....................(STRON 6)
37.* MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE....................(STRON 7)
38.* NAUCZYCIEL - PRZEGĄD HISTORYCZNYCH FUNKCJI....................(STRON 4)
39.* NIEPOWODZENIA DYDAKTYCZNE I ICH PRZYCZYNY  ROLA RODZINY W ŻYCIU DZIECKA....................(STRON 5)
40.* OBRAZ ŚWIATA W ŚWIETLE LITERATURY. PODSTAWOWE POJĘCIA OBRAZU ŚWIATA.....................(STRON 2)
41.* ORGANIZOWANIE I REALIZOWANIE DZIAŁANIA PRAKTYCZNEGO W PROCESIE KSZTAŁCENIA....................(STRON 2)
42.* OŚWIATA W PAŃSTWIE KAROLA WIELKIEGO.....................(STRON 3)
43.* PATOLOGIA SPOŁECZNA, SUBKULTURY.....................(STRON 3)
44.* NIEPRZYSTOSOWANIE SPOŁECZNE.....................(STRON 21)
45.* PEDAGOGIKA....................(STRON 15)
46.* PEDAGOGIKA JAKO NAUKA.....................(STRON 6)
47.* WPŁYW ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH NA POWODZENIA SZKOLNE.....................(STRON 9)
48.* SURDOPEDAGOGIKA JAKO DZIAŁ PEDAGOGIKI SPECJALNEJ....................(STRON 3)
49.* MOŻLIWOŚĆ STYMULACJI I POMOCY PEDAGOGICZNEJ RODZINOM DYSFUNKCJONALNYM WYCHOWAWCZO.....................(STRON 4)
50.* ZAŁOŻONE I RZECZYWISTE FUNKCJE POLICYJNEJ IZBY DZIECKA....................(STRON 9)
51.* PORADNICTWO ZAWODOWE...................(STRON 6)
52.* PRACA W ŻYCIU CZŁOWIEKA W UJĘCIU FILOZOFICZNYM I PRAKSEOLOGICZNYM
* * * * * - PRACA JAKO WARTOŚĆ. PODSTAWOWE FORMY DZIAŁALNOŚCI CZŁOWIEKA. ...................(STRON 8)
53.* BIOMEDYKA  PATOLOGIE SPOŁECZNE (ALKOHOLIZM, NIKOTYNIZM, NARKOMANIA, AIDS)...................(STRON 17)
54.* PODKULTURA WIĘZIENNA I TWORZENIE SIĘ NOWEJ GRUPY SPOŁECZNEJ...................(STRON 11)
55.* CHARAKTERYSTYKA BADANEGO DZIECKA NIEDOSTOSOWANIE I OPIS, PRZYCZYNY, LECZENIE...............(STRON 4)
56.* PEDAGOGIKA JAKO NAUKA I WYCHOWANIE...................(STRON 7)
57.* ETYKA I WYCHOWANIE...................(STRON 4)
58.* PROBLEMATYKA NIEDOSTOSOWANIA SPOŁECZNEGO I PRZESTĘPCZOŚCI. ROZMIARY I SKUTKI ZJAWISKA ..(STRON 2)
59.* PROFILAKTYKA SPOŁECZNO I WYCHOWAWCZA. PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ...................(STRON 6)
60.* PRZECIW PRZEMOCY...................(STRON 6)
61.* PRZEJAWY I FORMY AGRESJI W SZKOLE ORAZ SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA....................(STRON 8)
62.* PRZEMOC W RODZINIE I W SZKOLE Z PERSPEKTYWY OCEN I OPINII DZIECKA O TYM ZJAWISKU............(STRON 12)
63.* PRZYWIĽZANIE. POWSTAWANIE UCZUCIA PRZYWIĽZANIA I JEGO ZNACZENIE. ...................(STRON 2)
64.* KONCEPCJE PSYCHOLOGICZNE CZŁOWIEKA...................(STRON 21)
65.* PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA...................(STRON 18)
66.* TERRORYZM ZACHODNIONIEMIECKI  SOCJOLOGIA ORGANIZACJI....................(STRON 13)
67.* PRZEMOC W SZKOLE - (RÓŻNE JEJ OBLICZA, PRZYCZYNY POWSTAWANIA, ORAZ RODKI ZARADCZE)...(STRON 6)
68.* REKLAMA POLITYCZNA...................(STRON 7)
69.* ROZWÓJ MOTORYCZNY, RUCH ROZWIJAJĄCY- METODA WERONIKI SHERBORNE...................(STRON 4)
70.* RUCH ROZWIJAJĽCY- METODA WERONIKI SHERBORNE...................(STRON 3)
71.* SAMOBÓJSTWO I UTRATA INNYCH MOŻLIWOCI ISTNIENIA...................(STRON 3)
72.* ETAPY ROZWOJU SAMOWIEDZY...................(STRON 2)
73.* SENS CIERPIENIA...................(STRON 4)
74.* JAK WYOBRAŻAM SOBIE SKUTECZNĽĄ RESOCJALIZACJĘ NIELETNICH....................(STRON 2)
75.* SOCJOTECHNIKA...................(STRON 3)
76.* SOFIŚCI...................(STRON 9)
77.* STRES...................(STRON 4)
78.* "SUBKULTURA MŁODZIEŻOWA I JEJ ZNACZENIE W PROCESIE SOCJALIZACJI JEDNOSTKI "...................(STRON 2)
79.* PROCES STARZENIA SIĘ LUDNOCI...................(STRON 9)
80.* TELEWIZJA W NAUCZANIU...................(STRON 21)
81.* ALFRED ADLER...................(STRON 6)
82.* TEORIE SPOŁECZNEGO UCZENIA SIĘ...................(STRON 6)
83.* TOŻSAMOŚĆ W LITERATURZE PRZEDMIOTU....................(STRON 6)
84.* UCZENIE SIĘ POPRZEZ WARUNKOWANIE KLASYCZNE I INSTRUMENTALNE....................(STRON 5)
85.* UZALEŻNIENIA...................(STRON 3)
86.* WPŁYW TELEWIZJI NA KSZTAŁTOWANIE SIĘ POSTAW LUDZI...................(STRON 4)
87.* WPŁYW ZMIAN USTROJOWYCH PO 1989 ROKU NA ASPIRACJE MŁODZIEŻY....................(STRON 6)
88.* WSPÓŁCZESNA POLSKA KRAJEM TOLERANCJI....................(STRON 6)
89.* GENEZA ZJAWISK DEWIACJI I PRZESTĘPCZOCI NIELETNICH A REALIZACJA SYSTEMÓW PROFILAKTYKI WOBEC MŁODZIEŻY NIEPRZYSTOSOWANEJ SPOŁECZNIE....................(STRON 4)
90.* DZIECIĘCE CHOROBY PASOŻYTNICZE....................(STRON 6)
91.* BUDOWA KOMÓRKI ZWIERZĘCEJ I JEJ FUNKCJE...................(STRON 4)
92.* MODELE UMYSŁU W PSYCHOLOGII...................(STRON 8)
93.* WZORY I STEREOTYPY SPOŁECZNE...................(STRON 5)
94.* ZABEZPIECZENIE POTRZEB OSÓB STARSZYCH...................(STRON 6)
95.* ZABURZENIA PSYCHOSOMATYCZNE...................(STRON 3)
96.* ZESPÓŁ POALKOHOLOWEGO USZKODZENIA PŁODU...................(STRON 2)
97.* RODZINA U PROGU TRZECIEGO TYSIĽCLECIA....................(STRON 4)
98.* ADMINISTRACJA SAMORZĽDOWA W POWIECIE...................(STRON 5)
99.* AGRESJA W SZKOLE...................(STRON 4)
100. AIDS  NOWA CHOROBA NASZYCH CZASÓW...................(STRON 3)
101. AIDS - DŻUMA XX WIEKU...................(STRON 4)
102. ALKOHOLIZM A PRZESTĘPCZOĆ W POLSCE...................(STRON 2)
103. ZROZUMIENIE ALKOHOLIZMU?.(STRON 5)
104. PARABOLICZNY DYSKURS KONTRKULTURY O JEŻELI LINDSAYA ANDERSONA....................(STRON 13)
105. SYLWETKA UCZNIA DOROSŁEGO...................(STRON 3)
106. WIZERUNEK OSOBY NADUŻYWAJĄCEJ NARKOTYKI W OCZACH W OCZACH GIMNAZJALISTÓW I MŁODZIEŻY STARSZEJ...................(STRON 21)
107. K W E S T I O N A R I U S Z* A N K I E T Y...................(STRON 6)
108. ANTONI MAKARENO...................(STRON 5)
109. ANTYKONCEPCJA....................(STRON 22)
110. TRYPTYK PEDAGOGICZNY  KORCZAK- MAKARENKO- FREINET...................(STRON 5)
111. "REKLAMA, UŚMIECHNIĘTE ŚCIERWO"...................(STRON 3)
112. CZYM JEST AUTYZM?...................(STRON 3)
113. CELE KSZTAŁCENIA W PROCESIE RESOCJALIZACJI....................(STRON 4)
114. CELE KSZTAŁCENIA....................(STRON 4)
115. FUNKCJONOWANIE CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ ŁANIA* W RODOWISKU LOKALNYM...........(STRON 8)
116. CZASOPRZESTRZEŃ SZKOŁY...................(STRON 3)
117. CZY MIEĆ WŁADZĘ?...................(STRON 5)
118. CZY PODKULTURY SĽ ZAGROŻENIEM...................(STRON 9).
119. CZEMU SŁUŻY SOCJOLOGIA PRAWA?...................(STRON 7)
120. PROBLEMY DIAGNOZY I TYPOLOGII ZABURZEŃ W ZACHOWANIU...................(STRON 15)
121. DOMINUJĄCE PROBLEMY WSPÓŁCZESNEJ ANDRAGOGIKI W TEORII I W PRAKTYCE...................(STRON 2)
122. JEDNOSTKA, A SPOŁECZEŃSTWO-WZAJEMNE RELACJE CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE....................(STRON 9)
123. DYDAKTYKA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACJI GLOBALNEJ: ZAGROŻENIA  SZANSE  WYZWANIA...................(STRON 10)
124. MOJA WIZJA OWIATY W PIERWSZYM DZIESIĘCIOLECIU XXI WIEKU...................(STRON 7)
125. DZIECI CHORE Z PADACZKĽ...................(STRON 4)
126. SOCJOLOGIA W POSZUKIWANIU SZTUKI...................(STRON 6)
127. EGZAMIN DOJRZAŁOŚCI...................(STRON 2)
128. EMOCJONALNE PRZYCZYNY NIEPOWODZENIA....................(STRON 4)
129. ETAPY ROZWOJU I WALKI O PRAWA KOBIET...................(STRON 2)
130. ETYKA ZAWODU URZĘDNICZEGO W POLSCE 1995-2000 R....................(STRON 6)
131. UWARUNKOWANIE AKTYWNOŚCI KULTURALNEJ LUDZI STARYCH...................(STRON 3)
132. VLADIMIR MECZIAR...................(STRON 16)
133. ANTYPEDAGOGIKA...................(STRON 10)
134.  ŚRODOWISKO GAZOWE CZŁOWIEKA....................(STRON 10)
135. NIEPOWODZENIA W KSZTAŁCENIU....................(STRON 14)
136. DLACZEGO LUDZIE ZACHOWUJĽ SIĘ AGRESYWNIE...................(STRON 12)
137. ZJAWISKO BEZDOMNOŚCI W POLSCE I SPOSOBY PRZECIWDZIAŁANIA MU Z PUNKU WIDZENIA PRACOWNIKA POMOCY SPOŁECZNEJ...................(STRON 16)
138. ZWIĄZKI INTERPERSONALNE W ROZWOJU DZIECKA....................(STRON 4)
139. ZYGMUNT MYSŁAKOWSKI (1890  1971)..................(STRON 2)
140. AGRESJA WŚRÓD WYCHOWANKÓW DOMU DZIECKA WE WRZOSOWEJ...................(STRON 9)
141. ALKOHOLIZM JAKO GROŹNE ZJAWISKO Z KRĘGU PATOLOGII SPOŁECZNEJ...................(STRON 6)
142. ALKOHOLIZM...................(STRON 5)
143. ALKOHOLIZM cz. 2, 3, 4....................(STRON 9)
144. OBRAZ WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY ZE SZCZEGÓLNYM UZWGLĘDNIENIEM JEJ PRZYGOTOWANIA DO UCZESTNICTWA W KULTURZE...................(STRON 21)
145. ANTYPEDAGOGIKA  PRÓBĄ ANTROPOLOGICZNEJ OCENY...................(STRON 4)
146. DZIECI OPUSZCZONE I ZANIEDBANE WYCHOWAWCZO...................(STRON 3)
147. BEZROBOCIE JAKO JEDEN Z NAJPOWAŻNIEJSZYCH PROBLEMÓW POLSKIEJ POLITYKI SPOŁECZNEJ....(STRON 6)
148. BIOPSYCHICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH DZIECI....................(STRON 4)
149. BULIMIA...................(STRON 2 )
150. KULTURA  GENEZA I EWALUACJA...................(STRON* 2)
151. CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO W POLSCE....................(STRON 4)
152. "CHCIEĆ ROZUMIEĆ ŚWIAT BEZ ROZUMIENIA SIEBIE SAMEGO"...................(STRON 1)
153. CO ZNACZY BYĆ CZŁOWIEKIEM  ODWOŁAC SIĘ DO WYBRANEJ KONCEPCJI FILOZOFICZNEJ..................(STRON 5)
154. CZŁOWIEK WOBEC ŚMIERCI...................(STRON 7)
155. CZY MOŻEMY MÓWIĆ O SPOŁECZEŃSTWIE W SENSIE GLOBALNYM?...................(STRON 2)
156. CZY PSYCHOLOGIA JEST JESZCZE NAUKĽ O DUSZY?...................(STRON 5)
157. CZYM JEST INTERNET...................(STRON 29)
158. CZYM JEST TEN TAJEMNICZY I MANIPULUJĄCY NAMI STRES?...................(STRON 4)
159. CZYNNIKI KSZTAŁTUJĽCE OSOBOWOĆ CZŁOWIEKA...................(STRON 5)
160. CZYNNIKI STRESOGENNE ZWIĄZANE Z AUTYZMEM WYSTĘPUJĽCYM W RODZINIE...................(STRON 3)
161. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PROCES AKCEPTACJI DZIECKA UPOŚLEDZONEGO UMYSŁOWO ORAZ JEGO PRZEBIEG...................(STRON 6)
162. CZYNNOŚCI POZNAWCZE - WRAŻENIA, SPOSTRZEŻENIA, PAMIĘĆ I MYŚLENIE...................(STRON 6)
163. DEONTOLOGIA...................(STRON 3)
164. DIAGNOZA  DEFINICJA, RÓDŁA POZNANIA, TYPY....................(STRON 3)
165. DIAGNOZA...................(STRON 13)
166. DIALOG JAKO DROGA DO ZROZUMIENIA TEGO, CO LUDZIE RZECZYWIŚCIE MÓW....................(STRON 5)
167. DLACZEGO MEDIACJA?...................(STRON 3)
168. DOKSZTAŁCANIE I DOSKONALENIE ZAWODOWE JAKO PODSTAWOWE ZADANIE OŚWIATY DOROSŁYCH....................(STRON 4)
169. DYDAKTYKA...................(STRON* 31)
170. DYSLEKSJA, DYSGRAFIA, DYSORTOGRAFIA...................(STRON 3)
171. DZIECKO Z ZESPOŁEM DOWNA...................(STRON 15)
172. EDUKACJA ALTERNATYWNA, JEJ ZAŁOŻENIA, KONCEPCJE I ZASTOSOWANIE W SZKOLNICTWIE....................(STRON 8)
173. PRZEMOC...................(STRON 29)
174. SOCJOLOGIA WYCHOWANIA, EDUKACJI I OWIATY..................(STRON39)
175. EMOCJE W OKRESIE DOJRZEWANIA...................(STRON 2)
176.  EMOCJE  INFORMACJE OGÓLNE...................(STRON 4)
177. ETIOLOGIA I PATOGENEZA ZABURZEŃ PSYCHICZNYCH...................(STRON 5)
178. EKSTREMIZM POLITYCZNY. ŹRÓDŁA EKSTREMIZMU. CHARAKTERYSTYKI OSOBOWO...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin