ankieta do stylow myslenia.doc

(31 KB) Pobierz
SPRAWDŹ SWÓJ STYL MYŚLENIA

SPRAWDŹ SWÓJ STYL MYŚLENIA[1]

 

W tym celu przeczytaj poniższe zestawy określeń i w każdym zaznacz dwa, które najlepiej cię charakteryzują.

 

1.             

a)      obdarzony wyobraźnią

b)     wnikliwy

c)      realistyczny

d)     analityczny

 

2.       

a)      dobrze zorganizowany

b)     łatwo dostosowujący się

c)      krytyczny

d)     dociekliwy

 

3.       

a)      lubi debatować

b)     od razu zmierza  do sedna

c)      twórczy

d)     relacjonujący

 

4.       

a)      zamknięty w sobie

b)     praktyczny

c)      uczony teoretyk

d)     śmiały

 

5.       

a)      dokładny

b)     elastyczny

c)      systematyczny

d)     wynalazczy

 

6.       

a)      lubiący się dzielić

b)     uporządkowany

c)      rozsądny

d)     niezależny

 

7.       

a)      lubi współzawodnictwo

b)     perfekcjonista

c)      chętny do współpracy

d)     kieruje się logiką

 

 

8.       

a)      intelektualista

b)     wrażliwy

c)      pracowity

d)     ryzykant

 

9.       

a)      chętnie czyta

b)     chętnie przebywa wśród ludzi

c)      potrafi rozwiązywać problemy

d)     planuje

 

10.   

a)      uczy cię na pamięć

b)     kojarzy

c)      dogłębnie rozważa

d)     tworzy własne przemyślenia

 

11.   

a)      lubi zmieniać

b)     lubi osądzać

c)      spontaniczny

d)     oczekuje wskazówek

 

12.   

a)      komunikatywny

b)     odkrywczy

c)      ostrożny

d)     rozumujący

 

13.   

a)      kwestionuje uznane twierdzenia

b)     dostrzega różne możliwości

c)      ma pomysły

d)     interpretuje

 

14.   

a)      kończy rozpoczętą pracę

b)     dostrzega różne możliwości

c)      ma pomysły

d)     interpretuje

 

15.   

a)      wykonuje

b)     czuje

c)      myśli

d)     eksperymentuje


Po zakończeniu testu:

W znajdujących się poniżej kolumnach oznaczonych rzymskimi cyframi zaznaczyć litery odpowiadające określeniom, które wybraliśmy w poszczególnych zestawach. Następnie zsumuj liczbę odpowiedzi zaznaczonych w każdej kolumnie i pomnóż uzyskany rezultat przez cztery. Kratka z najwyższą liczbą wskaże ci, w jaki sposób najczęściej przetwarzasz informacje.

 

 

                            I                            II                            III                            IV

1.                             C                            D                            A                            B

2.                             A                            C                            B                            D

3.                             B                            A                            D                            C

4.                             B                            C                            A                            D

5.                             A                            C                            B                            D

6.                             B                            C                            A                            D

7.                             B                            D                            C                            A

8.                             C                            A                            B                            D

9.                             D                            A                            B                            C

10.                             A                            C                            B                            D

11.                             D                            B                            C                            A

12.                             C                            D                            A                            B

13.                             B                            D                            C                            A

14.                             A                            C                            D                            B

15.                             A                            C                            B                            D

 

 

RAZEM............................................................................................

 

 

I – KONKRETNO-SEKWENCYJNY (KS)

II – ABSTRAKCYJNO-SEKWENCYJNY (AS)

III – ABSTRAKCYJNO-LOSOWY (AL.)

IV – KONKRETNO-LOSOWY (KL)

 

 


[1] Gordon Dryden, Jeannette Vos: Rewolucja w uczeniu, Wyd. Moderski i S-ka, Poznań 2000

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin