KOMUNIKOWANIE SIĘ AUTYSTYKÓW
– BEZ SPRECYZOWANEGO TEMATU
(PRÓBA ZNIWELOWANIA ZJAWISKA ECHOLALII
W ROZWOJU MOWY DZIECI AUTYSTYCZNYCH)
PLAN PRACY:
WSTĘP
1. KOMUNIKOWANIE SIĘ
2. ETAPY ROZWÓJU MOWY
-AUTYZM
-DEFINICJA
-KLASYFIKACJE
-PRZYCZYNY
-CHARAKTERYSTYKA OSÓB Z AUTYZMEM
-MOWA OSÓB AUTYSTYCZNYCH
3. BIBLIOGRAFIA WŁASNA
Spis TreściWSTĘP ROZDZIAŁ I KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO PROCES1. Etymologia komunikowania się2. Poziomy procesu komunikowania3. Elementy procesu komunikowania4. Różne modele komunikacji oraz jej funkcjeROZDZIAŁ II UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI WERBALNEJ I NIEWERBALNEJ W ORGANIZACJI 1. Komunikacja werbalna1.1 Język - podstawowy środek komunikacji1.2 Formy i funkcje komunikowania werbalnego1.3 Zachowania werbalne uczestników procesu komunikowania1.4 Paradygmaty skutecznego komunikowania się w organizacji2. Komunikacja niewerbalna2.1. Istota komunikowania niewerbalnego2.2 Rodzaje i funkcje sygnałów niewerbalnych2.3 Wpływ sygnałów niewerbalnych na zachowanie ludziROZDZIAŁ III KOMUNIKOWANIE SIĘ W ORGANIZACJI1.Formy komunikacji interpersonalnej2. Formy komunikacji grupowej i organizacyjnej3.Bariery skutecznego porozumiewania się oraz ich eliminacjaZAKOŃCZENIE
anet-a