SPIS_TRESCI_2.DOC

(24 KB) Pobierz
KOMUNIKOWANIE SIĘ AUTYSTYKÓW

 

KOMUNIKOWANIE SIĘ AUTYSTYKÓW

– BEZ SPRECYZOWANEGO TEMATU

(PRÓBA ZNIWELOWANIA ZJAWISKA ECHOLALII

W ROZWOJU MOWY DZIECI AUTYSTYCZNYCH)

 

PLAN PRACY:

             WSTĘP

1.      KOMUNIKOWANIE SIĘ

2.      ETAPY ROZWÓJU MOWY

-AUTYZM

-DEFINICJA

-KLASYFIKACJE

-PRZYCZYNY

-CHARAKTERYSTYKA OSÓB Z AUTYZMEM

-MOWA OSÓB AUTYSTYCZNYCH

 

3.      BIBLIOGRAFIA WŁASNA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spis Treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ I KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO PROCES

1. Etymologia komunikowania się
2. Poziomy procesu komunikowania
3. Elementy procesu komunikowania
4. Różne modele komunikacji oraz jej funkcje

ROZDZIAŁ II UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI WERBALNEJ I NIEWERBALNEJ W ORGANIZACJI

1. Komunikacja werbalna
1.1 Język - podstawowy środek komunikacji
1.2 Formy i funkcje komunikowania werbalnego
1.3 Zachowania werbalne uczestników procesu komunikowania
1.4 Paradygmaty skutecznego komunikowania się w organizacji
2. Komunikacja niewerbalna
2.1. Istota komunikowania niewerbalnego
2.2 Rodzaje i funkcje sygnałów niewerbalnych
2.3 Wpływ sygnałów niewerbalnych na zachowanie ludzi

ROZDZIAŁ III KOMUNIKOWANIE SIĘ W ORGANIZACJI

1.Formy komunikacji interpersonalnej
2. Formy komunikacji grupowej i organizacyjnej
3.Bariery skutecznego porozumiewania się oraz ich eliminacja

ZAKOŃCZENIE

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin