Mistrz_sprzedazy_eBook_Pdf_mistrz_p.pdf

(622 KB) Pobierz
773330878.002.png
IDŹ DO:
 Spis treści
 Przykładowy rozdział
Mistrz sprzedaży
ISBN: 978-83-246-3109-4
Format : PDF
KATALOG KSIĄŻEK:
 Katalog online
 Bestsellery
 Nowe książki
 Zapowiedzi
CENNIK I INFORMACJE:
 Zamów informacje
o nowościach
 Zamów cennik
Handlowy wieniec laurowy
• Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
• Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego nału
• Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" – tu trzeba przejść przez
prawdziwy ogień
CZYTELNIA:
 Fragmenty książek
online
James Madison
Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!
Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się
tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe.
Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz
sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować
relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.
Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły
się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć
w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz – własne nastawienie.
Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej
entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego
na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę,
ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!
• Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
• Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
• Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
• Współpraca z trudnymi klientami.
• Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
773330878.003.png 773330878.004.png
 
773330878.001.png
Spis treci
Trudne pocztki ............................................................................7
1. Co z t sprzeda? Dlaczego nie lubimy sprzedawa
i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupowa ........................11
Inne spojrzenie ..................................................................................................13
Pienidze ...........................................................................................................17
Przekonania .......................................................................................................22
Zmiana przekona ............................................................................................27
Koncentracja .....................................................................................................28
Zmiana koncentracji ..........................................................................................32
Kontrola ............................................................................................................37
2. Dlaczego kupujemy? Co wpywa na nasze decyzje o zakupie ....41
Skd si bior decyzje .......................................................................................42
Chcemy czu si lepiej lub przesta czu si le ...............................................44
Potrzeby ............................................................................................................46
Pewno ............................................................................................................47
Urozmaicenie ....................................................................................................52
Uznanie .............................................................................................................56
Przynaleno ....................................................................................................60
Rozwój ..............................................................................................................62
Prawa wpywu ...................................................................................................66
MISTRZ SPRZEDAŻY
3. Dlaczego i jak to robić?
O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy ....................89
Dlaczego i jak .................................................................................................... 90
Cele .................................................................................................................. 97
Technologia .................................................................................................... 115
Jak zdobywać wiedzę? .................................................................................... 116
Podsumowanie ............................................................................................... 124
4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów ............................127
Lista Kontaktów .............................................................................................. 131
Osoby wpływowe .......................................................................................... 132
Rekomendacje ................................................................................................ 134
Lista Możliwości .............................................................................................. 140
Nawyki ........................................................................................................... 141
5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe ...........147
Rozmowa telefoniczna .................................................................................... 151
6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe ...183
Etap pierwszy — nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji .......................... 186
Etap drugi — zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb ........................... 199
Etap trzeci — przedstawienie propozycji i prezentacja .................................. 213
Kolejny krok ................................................................................................... 238
7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach .....................239
Różnice indywidualne ..................................................................................... 245
Metaprogramy ................................................................................................ 246
Systemy reprezentacji ..................................................................................... 262
Pięcioczynnikowy Model Osobowości ........................................................... 265
Zakończenie .............................................................................273
6
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin