Jak można zacząć w plemionach
Taka moja mała wskazówka
1.Zawsze najpierw inwestujcie w eko, tzn. kopalnie do 15 poziomu na początek,a póżniej dalej
2.Nie budujcie zagrody i spichlerza od tak. Tylko patrzcie na współczynniki wskazujące pojemność spichlerza i ludności zagrody. Kiedy w zagrodzie będzie mało miejsc i prawie pełen spichlerz wtedy to rozbudujcie o stopień. I tak dalej
3.Zbudujcie ratusz do 3 poziomu
4.Wybudujcie koszary
5.Wybudujcie przynajmniej 70-100 lekkiej
6.Grabcie na około siebie opuszczone wioski od 0pkt do 100pkt
7.Dalej rozbudujcie kopalnie do 25 poziomu
8.Wybudujcie ratusz na 5 poziom
9.Wybudujcie kuźnie na 5 poziom
10.Wybudujcie koszary na 5 poziom
11.Wybudujcie ratusz na 10 poziom
12.Wybudujcie stajnie na 5 poziom
13.Wybudujcie 500 zwiadowców
14.Wybudujcie pałac na 1 poziom
16.Wybudujcie 1000 mieczy i 1000 pików (do obrony) oraz 500 lekkiej i trochę ciężkiej (do ataków)
17.Wybudujcie szlachcica
18.Poślijcie 500 zwiadu na wybraną wioske
19.Jeżeli wyniki są pozytywne ślijcie wojo
20.Jedzcie szlachcicem razem z wojem przeznaczonym do ataku - w razie małej ilości można dołączyć wojska obronne
Pamiętajcie to jest tylko wskazówka nie musicie się do niej stosować;) ale warto chociaż w części
Najważniejsze w tym wszystkim jest to aby nigdy nie zapomnieć o wojsku chodziby do obrony i murze, to wam zapewni chociaż po części bezpieczeństwo i pewność że nikt z was farmy tak łatwo nie zrobi;)
Pamiętajcie także o tym że każdy nowy gracz ma tydzień nietykalnośći
więc starajcie sie przez pierwsze dni inwestować tylko w eko a dwa dni przed końcem zbudować koszary i zacząć produkcje wojska!! choćby na obronę i nie zapomnijcie o piedestale bo w nim za grosze można rekrutować rycerza a to twardzy kolo;)
andrzejjj.55