Początek.odt

(11 KB) Pobierz

Jak można zacząć w plemionach

 

Taka moja mała wskazówka

 

1.Zawsze najpierw inwestujcie w eko, tzn. kopalnie do 15 poziomu na początek,a póżniej dalej

2.Nie budujcie zagrody i spichlerza od tak. Tylko patrzcie na współczynniki wskazujące pojemność spichlerza i ludności zagrody. Kiedy w zagrodzie będzie mało miejsc i prawie pełen spichlerz wtedy to rozbudujcie o stopień. I tak dalej

3.Zbudujcie ratusz do 3 poziomu

4.Wybudujcie koszary

5.Wybudujcie przynajmniej 70-100 lekkiej

6.Grabcie na około siebie opuszczone wioski od 0pkt do 100pkt

7.Dalej rozbudujcie kopalnie do 25 poziomu

8.Wybudujcie ratusz na 5 poziom

9.Wybudujcie kuźnie na 5 poziom

10.Wybudujcie koszary na 5 poziom

11.Wybudujcie ratusz na 10 poziom

12.Wybudujcie stajnie na 5 poziom

13.Wybudujcie 500 zwiadowców

14.Wybudujcie pałac na 1 poziom

16.Wybudujcie 1000 mieczy i 1000 pików (do obrony) oraz 500 lekkiej i trochę ciężkiej (do ataków)

17.Wybudujcie szlachcica

18.Poślijcie 500 zwiadu na wybraną wioske

19.Jeżeli wyniki są pozytywne ślijcie wojo

20.Jedzcie szlachcicem razem z wojem przeznaczonym do ataku - w razie małej ilości można dołączyć wojska obronne

 

 

Pamiętajcie to jest tylko wskazówka nie musicie się do niej stosować;) ale warto chociaż w części

Najważniejsze w tym wszystkim jest to aby nigdy nie zapomnieć o wojsku chodziby do obrony i murze, to wam zapewni chociaż po części bezpieczeństwo i pewność że nikt z was farmy tak łatwo nie zrobi;)

 

Pamiętajcie także o tym że każdy nowy gracz ma tydzień nietykalnośći

więc starajcie sie przez pierwsze dni inwestować tylko w eko a dwa dni przed końcem zbudować koszary i zacząć produkcje wojska!! choćby na obronę i nie zapomnijcie o piedestale bo w nim za grosze można rekrutować rycerza a to twardzy kolo;)

Zgłoś jeśli naruszono regulamin