REKLAMACJE_PRZEZ_INTERNET.pdf
(
584 KB
)
Pobierz
SoftwareStudio sp. z o.o.
60-349Poznańul. Ostroroga 5/2
tel. 61 669 06 41, 61 669 06 42
poznan@softwarestudio.com.pl
p r o d u c e n t o p r o g r a m o w a n i a
www.softwarestudio.com.pl
REKLAMACJE PRZEZ INTERNET
Trudnoobiewyobrazićnowoczenąirmhandlowoprodukcyjnąktóraniemadobrzezorganizowanego
proceuzarządzaniareklamacjamiierwiemgwarancyjnyWprowadzającproduktynarynekproducentlub
irmahandlowamuizapewnićprawnąobługwzakreiereklamacjiierwiupamitającjednoczenieo
koztachWdrożenieytemuinormatycznegoopartegonarozwiązaniuprzeglądarkiinternetowej(aplikacja
SPnet)wpomagajedenzkluczowychelementówbudowaniazauaniaklientówdoirmyjakimjetytem
obługireklamacjiierwiu.
PROCES REKLAMACJI
- Reklamacjeąitotnymelementemunkcjonowaniakażdejirmyktórejproduktyą
objte gwarancją Organizacja proceu obługi reklamacji który wiąże i z przyjciem zgłozenia
wyznaczeniem oób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji utaleniem przyczyn i wrezcie
rozwiązaniemproblemuwpoóbzapewniającyprawnąobługprzyjmowaniairozpatrywaniagwarancji
możetanowićelementniezwykleitotnydlabudowaniapozytywnychrelacjizklientemwprzyzłoci
ProgrampozwalanarejetrowaniezgłozeńreklamacyjnychOnLineprzezInternetiwytawianieprotokołów
reklamacyjnychwrazzwydrukiempotwierdzeniadlaklientaKontaktyzklientaminiekończąizchwilą
złożenia zamówienia Warunkiem długoalowego ukceu jet umiejtnoć utrzymania zadowolonego
lojalnegoklientaSłużytemuprowadzenieeektywnejopiekipoprzedażowejierwiowejStaływzrotliczby
1
Agnieszka Jaskulska
klientóworazpotrzebazapewnieniaimobługinanajwyżzympoziomiewymagajątworzeniarozwiązania
idealniedopaowanegodopotrzebdanejirmyWzwiązkuztymoerowanyprogrammazazadanie
uprawnićobiegdokumentówwirmiezezczególnymnacikiemnaytemzarządzaniareklamacjamii
erwiem Przed wdrożeniem wikzoć dokumentów dotyczących reklamacji jet przechowywana i
proceowanawormiepapierowejewentualniemaililubdokumentówWorda - a nie w bazie danych.
WprowadzeniedokumentówdobazyMSSQLzapomocąytemuReklamacjeiSerwinetormalizujei
uprawniaichobiegDlairmyważnymelementemmożebyćrównieżgromadzenieianalizowaniedanych
dotyczącychprzyczynreklamacjiiichproces realizacji.
INTERNETOWY FORMULARZ
ZGŁOSZENI REKLMCYJNEGO
- Pozwala na rejetracj zgłozeń
reklamacyjnychprzezirmynapodtawieadreumailowegoigenerowanegohałaModułkładaiz3
ekcjiprawdzanietatuuzgłozeniarejetracjanowej reklamacjiprzezdytrybutoraZakładanienowego
kontadotpowego
NADANIE NUMERU RMA
- UnikalnynumerRMzwiązanyzrejetracjązgłozeniareklamacyjnegonadawany
jetwmomencierejetracjizgłozeniazapomocąormularzainternetowegoProceduranadawania numeru
RMróżniiwprzypadkuzgłozeńindywidualnych - odoóbizycznych - któretozgłozeniadotyczą
reklamacjibezporednioodkonumentówWtakimwypadkunadawanyjetjedennumerRMdlajednego
artykułuWprzypadkuiecipartnerówlubiecimarketówwymaganejetlogowaniedoytemuna
podtawieuzgodnionegomidzytronamiadreumailowegoorazhałaZalogowanypartnermożedo
jednego zgłozenia RM dołączyć wiele różnych reklamowanych artykułów Każda pozycja zgłozona
oznaczona jetunikalnymnumeremreerencyjnymakomplettychpozycjipowiązanyjetlogicznieza
pomocąjednegonumeruRMprzeyłkidotarczanejdoerwiugwarancyjnego
2
Agnieszka Jaskulska
3
Agnieszka Jaskulska
Plik z chomika:
softwarestudio
Inne pliki z tego folderu:
ZARZADZANIE_REKLAMACJAMI.pdf
(701 KB)
REKLAMACJE_PRZEZ_INTERNET.pdf
(584 KB)
Inne foldery tego chomika:
HelpDesk OTRS
Oprogramowanie
Program CMMS
Program CRM
Program Dokumenty
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin