Hipnotyczny Marketing.pdf

(894 KB) Pobierz
802733116.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Hipnotyczny Marketing"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Joe Vitale, rok 2008
Autor: Joe Vitale
Tytuł: Hipnotyczny Marketing
Data: 24.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
Przedmowa ...............................................................................................................6
Wstęp
Właśnie zaoszczędziłeś 25 tys. dolarów . ..................................................................8
Rozdział 1
Hipnotyczny marketing w
wersji dla
leniwych
.......................................................11
Rozdział 2
Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO .....................................................15
Rozdział 3
Latające karły i bohater ludowego PR-u ................................................................17
Rozdział 4
Osiem sprawdzonych sposobów na
uzyskanie rozgłosu
........................................19
Rozdział 5
Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę ...............................23
Rozdział 6
Pokaż swój stanik! ..................................................................................................25
Rozdział 7
21 sposobów na wymyślenie historii o
Tobie i Twoim biznesie
............................27
Rozdział 8
Woda... na młyn .....................................................................................................35
Rozdział 9
Sprzedając krwawe gry komputerowe ...................................................................37
Rozdział 10
Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu .........................38
Rozdział 11
Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w
swoim umyśle
......................................41
Rozdział 12
Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media ........................44
Rozdział 13
10 porad jak stać się atrakcyjnym dla
mediów od medialnej Tygrysicy
...............46
Rozdział 14
Siedem praw najlepszego promotora baseballu ....................................................49
Rozdział 15
Psychologia hipnotycznego rozgłosu ....................................................................52
Rozdział 16
Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby
totalnie zawładnąć uwagą mediów
.....54
Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma . ........................................58
Niesamowity sposób o nazwie „E-DR
Publicity”
...................................................75
Rozdział 20
4 natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej ...................86
Rozdział 21
Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w
dowolnym programie
............................88
Klucze do hipnotycznych stron internetowych . ....................................................93
Rozdział 23
Mistrz copywirtingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety ......................................97
Rozdział 24
Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety ..............................100
Rozdział 25
Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego
strony
..................................................103
Rozdział 26
Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony ...........................................106
Rozdział 27
Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w internecie? .................109
Rozdział 28
Pewna porada seksualna od
największego hipnotyzera świata
...........................112
Rozdział 29
Jak zamienić taką sobie stronę w
prawdziwie hipnotyczną
.................................114
Rozdział 30
Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może
stworzyć hipnotyczny serwis
...............122
Rozdział 31
Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu ..........................124
Rozdział 32
Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać ................................128
Rozdział 33
Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila .............130
Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających . ..................................134
5 najlepszych sposobów pisania tematów
e-maili
...............................................140
Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? . ..........................................143
Rozdział 37
Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym ............................145
Rozdział 38
Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty ..........................150
Rozdział 39
Jak zarobić nawet jeszcze więcej ..........................................................................156
Rozdział 40
Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by
ludzie otworzyli Twojego e-maila?
....166
Rozdział 41
Naprawdę „zabójczy” hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią .............168
Rozdział 42
Najdziwniejszy na świecie sposób na
wzmocnienie Twoich
hipnotycznych
tekstów
........................................................................................183
 
Bonus 1
Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? ...............................................191
Bonus 2
10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów .............................197
Bonus 3
Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki .....................................................200
Bonus 4
Niebezpieczne sprzedawanie – nowy sposób zwiększenia zysków .....................204
Bonus 5
Czego Bernice nauczyła mnie na
temat
reklamy
.................................................207
Bonus 6
Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami ...............................210
Bonus 7
Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu .......................................................215
Epilog
Ukrywany sekret stawania się bogatym w
.................................221
O Autorze ..............................................................................................................225
zaledwie 79 dni
Zgłoś jeśli naruszono regulamin