Umysł sprzedawcy.pdf

(842 KB) Pobierz
803510250.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Umysł sprzedawcy"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Artur Wojciechowski, rok 2008
Autor: Artur Wojciechowski
Tytuł: Umysł sprzedawcy
Data: 26.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
........................................................................................................
5
.......................................................
8
..................................................
10
...............................................................................
10
...............................................................
15
............................................
16
Uwarunkowania i sukces
................................................................................
17
Podświadomość
..............................................................................................
19
DLACZEGO LUDZIE ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZEDAŻĄ PONOSZĄ KLĘSKI?
22
Słabe nastawienie
...........................................................................................
22
Brak nieustannego treningu
............................................................................
23
Zwlekanie
........................................................................................................
24
Nieumiejętność ponoszenia klęski
.................................................................
24
Krytyka - Odrzucenie - Problem
.....................................................................
26
Nieumiejętność poradzenia sobie z odmową
.................................................
27
ZROZUMIEĆ, DLACZEGO KLIENCI NIE KUPUJĄ
..........................................
29
Tradycyjne motywy robienia zakupów
............................................................
29
Współczesne motywy robienia zakupów
........................................................
31
Trzy grupy potrzeb
..........................................................................................
32
Potrzeby Twojego klienta
...............................................................................
36
Arkusz I: Potrzeby twojego klienta
.............................................................
39
Wykorzystaj w praktyce grupy potrzeb klienta
...............................................
40
Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
.....................................................
40
WAŻNE CECHY SUKCESU
..............................................................................
42
Wyrazistość postanowienia
............................................................................
42
Pragnienie
.......................................................................................................
42
Entuzjazm
.......................................................................................................
43
Zastosowanie wiedzy
.....................................................................................
43
Zaufanie do siebie
..........................................................................................
44
Ujmująca osobowość
......................................................................................
44
Wiara i ufność
.................................................................................................
44
Zdolność do dodatkowego wysiłku
.................................................................
44
Wytrwałość
.....................................................................................................
45
Ukierunkowanie na cele
.................................................................................
45
Samodyscyplina
..............................................................................................
45
Osobista inicjatywa
.........................................................................................
45
Wyobraźnia
.....................................................................................................
46
Koncentracja
...................................................................................................
46
Pozytywny wizerunek samego siebie
.............................................................
46
Wyciąganie nauki z niepowodzeń
..................................................................
47
Dobre zdrowie
.................................................................................................
47
Liczyć swój czas i pieniądze
...........................................................................
48
Ścisłe myślenie
...............................................................................................
48
Empatia
...........................................................................................................
48
Rozpoznaj swoje mocne strony
......................................................................
50
Arkusz I: Cechy niezbędne do osiągnięcia wielkości
.................................
51
Arkusz II: Ocena cech charakteru
..............................................................
52
JAK SPRZEDAWAĆ Z SATYSFAKCJĄ
...........................................................
53
Dlaczego tak naprawdę odczuwasz niechęć do
sprzedawania?
...................
54
Arkusz I: Twoja niechęć do sprzedaży
.......................................................
55
Arkusz II: Co myślisz o swojej niechęci do
sprzedawania
.........................
56
ROZPOZNAJ U SIEBIE DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
........................................
59
Demobilizujące myśli
......................................................................................
61
Arkusz I: Demobilizujące myśli
...................................................................
62
Arkusz II: Lepszy sposób myślenia
............................................................
65
WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE
....................................................
68
Wynagradzaj się na każdym etapie
................................................................
69
Arkusz I: Nagrody
.......................................................................................
69
BĄDŹ REALISTĄ W SWOICH ZAMIERZENIACH
..........................................
72
Zasada sześciokrotnego kontaktu
..................................................................
72
Twój wskaźnik sprzedaży
...............................................................................
74
Arkusz I: Wskaźnik sprzedaży
...................................................................
77
NA ZAKOŃCZENIE
............................................................................................
81
ZAPOWIEDŹ
......................................................................................................
82
UMYSŁ SPRZEDAWCY – darmowy fragment – Złote Myśli
Artur Wojciechowski
str. 5
Od autora
Witaj!
Nazywam się Artur Wojciechowski.
Ten facet na zdjęciu to ja. To przeze mnie
siedzisz teraz przed monitorem komputera
i śledzisz ten tekst w nadziei, że dowiesz się,
co przeszkadza Ci w skutecznej sprzedaży
oraz jak czerpać radość ze sprzedaży.
Od 1992 roku zajmuję się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności
osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych
struktur sprzedaży, przebyłem drogę od szeregowego sprzedawcy po
dyrektora struktury. Zahaczyłem o sprzedaż wielopoziomową, tak
zwany MLM, sprzedawałem własne usługi jako terapeuta, aż trafiłem
do branży pośrednictwa finansowego, gdzie zacząłem karierę jako
agent ubezpieczeniowy. Współpracowałem z największymi
instytucjami finansowymi w Polsce takimi jak: Commercial Union,
Norwich Union (obecnie Sampo), Zurych (obecnie Generali), HMI
i Compensa z grupy Ergo.
Od 2000 roku służę handlowcom oraz menedżerom swoją wiedzą,
umiejętnościami i doświadczeniem. Wspieram ich działania
w obszarach zarządzania sprzedażą oraz rozwoju umiejętności
osobistych, a także wykorzystania Internetu w biznesie.
Dzisiaj mówię o sobie: “Jestem trenerem – praktykiem”.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Artur Wojciechowski
803510250.002.png 803510250.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin