Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.pdf
(
751 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Tajniki warsztatu
legendarnego copywritera"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Claude Hopkins, rok 2011
Autor: Claude Hopkins
Tytuł: Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
Data: 27.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
Spis treści
Przedmowa ..........................................................................................................5
Rozdział I. Wczesne wpływy ..............................................................................7
Rozdział 2. Lekcje reklamy i sprzedaży ...........................................................23
Rozdział 3. Mój start w biznesie ......................................................................35
Rozdział 4. Jak zacząłem pracę w reklamie....................................................45
Rozdział 5. Szersze wody...................................................................................59
Rozdział 6. Sprzedaż osobista ...........................................................................73
Rozdział 7. Reklamy medyczne .........................................................................83
Rozdział 8. Moje doświadczenia z Liquozone...................................................97
Rozdział 9. Początek moich siedemnastu lat w agencji reklamowej............107
Rozdział 10. Reklamy samochodów ..................................................................119
Rozdział 11. Reklamy opon...............................................................................133
Rozdział 12. Wczesna historia Palmolive .........................................................141
Rozdział 13. Płatki śniadaniowe i owsianka Quakera.....................................153
Rozdział 14. Pepsodent......................................................................................163
3
Rozdział 15. Trochę doświadczeń ze sprzedażą wysyłkową ............................169
Rozdział 16. Przyczyny sukcesu ........................................................................179
Rozdział 17. Reklamy naukowe.........................................................................187
Rozdział 18. Mój wielki błąd............................................................................203
Rozdział 19. Parę spraw osobistych .................................................................213
Przedmowa
Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz
jako historia biznesu. Próbowałem unikać trywialności i ogra-
niczać się do spraw konstruktywnych i interesujących. Głów-
nym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia
jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą
pójść w moje ślady, a także zaoszczędzenie im nieco tego błą-
dzenia po omacku, które było moim udziałem.
Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię
B. Hamptonowi — pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od re-
klamy. Słuchał godzinami, nie przerywając mi, ponieważ do-
strzegł w mojej historii ogromną wartość dla ludzi początku-
jących w tym biznesie. I nie spoczął, dopóki nie wymógł na
mnie obietnicy przygotowania tej historii do druku.
Miał rację. Każdy, kto poprzez życie spędzone na nadmier-
nym stosowaniu czegoś, dowie się na ten temat więcej, niż
wiedzą inni, winien jest zdać im z tego sprawę. Trzeba zareje-
5
Plik z chomika:
SwiatKsiazki
Inne pliki z tego folderu:
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy.pdf
(1101 KB)
Podstawy pisania przekonujących tekstów.pdf
(460 KB)
Gotowa na sukces.pdf
(346 KB)
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.pdf
(751 KB)
Scientific Advertising.pdf
(683 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!!Złote Myśli PEŁNE WERSJE!!!
18+
Dla rodziców
E-biznes
Finanse osobiste
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin