Język niemiecki podstawowy - klucz.pdf

(144 KB) Pobierz
Microsoft Word - niemiecki_A1_PP_model
Centralna Komisja Egzaminacyjna
BADANIE DIAGNOSTYCZNE
W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
JĘZYK NIEMIECKI
POZIOM PODSTAWOWY
KLUCZ ODPOWIEDZI DO ZADAŃ
GRUDZIEŃ 2011
740573839.023.png 740573839.024.png 740573839.025.png 740573839.026.png 740573839.001.png 740573839.002.png 740573839.003.png 740573839.004.png 740573839.005.png 740573839.006.png 740573839.007.png 740573839.008.png 740573839.009.png 740573839.010.png 740573839.011.png 740573839.012.png 740573839.013.png 740573839.014.png 740573839.015.png 740573839.016.png 740573839.017.png 740573839.018.png
Rozumienie ze słuchu
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
1.1.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
B
1.2.
C
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie
bardzo proste
i krótkie wypowiedzi
ustne artykułowane
wyraźnie i powoli,
w standardowej
odmianie języka […].
1.3.
C
1.4.
2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
A
1.5.
2.4) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu.
C
2.1.
B
2.2.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
E
2.3.
C
2.4.
A
3.1.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
F
3.2.
P
3.3.
2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
F
Znajomość funkcji językowych
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
4.1.
B
6.5) Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta
o opinie i życzenia innych.
IV. Reagowanie
na wypowiedzi.
Uczeń uczestniczy
w prostej rozmowie
i w typowych
sytuacjach reaguje
w sposób zrozumiały,
adekwatnie
do sytuacji
komunikacyjnej,
ustnie lub pisemnie
[…].
4.2.
A
4.3.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
C
4.4.
E
5.1.
6.6) Uczeń wyraża swoje emocje.
A
5.2.
6.5) Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta
o opinie i życzenia innych.
C
5.3.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
B
6.1.
6.5) Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta
o opinie i życzenia innych.
B
6.2.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
A
6.3.
B
Strona 2 z 3
740573839.019.png 740573839.020.png
Rozumienie tekstów pisanych
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
7.1.
B
7.2.
3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
E
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie […]
krótkie i proste
wypowiedzi pisemne
[…].
7.3.
A
7.4.
3.3) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu.
C
8.1.
3.1) Uczeń określa główną myśl tekstu.
B
8.2.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
C
8.3.
A
8.4.
C
9.1.
B
9.2.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
A
9.3.
C
9.4.
A
Znajomość środków językowych
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
I. Znajomość
środków
językowych.
Uczeń posługuje się
bardzo podstawowym
zasobem środków
językowych
(leksykalnych,
gramatycznych,
ortograficznych) […].
10.1.
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
B
10.2.
A
10.3.
C
11.1.
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
A
11.2.
C
11.3.
B
Strona 3 z 3
740573839.021.png 740573839.022.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin