Plan wrzesien.doc

(87 KB) Pobierz
Plan pracy wychowawczo – dydaktycznej

 

 

 

 

 

Plan pracy wychowawczo – dydaktycznej

 

 

WRZESIEŃ 2009

 

 

 

 

 

 

Tematyka kompleksowa:

 

I.                  Maluch idzie do przedszkola

II.               Jestem przedszkolakiem

III.           Dbam o siebie

IV.          Moja rodzina i ja

V.              Przejście przez ulicę

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.                   MALUCH IDZIE DO PRZEDSZKOLA

 

            Plan pracy

  obszary

aktywności

    Cele operacyjne

   PN    31 sierpnia`09

 

 

 

   WT    1 wrzesnia`09

 

 

 

   ŚR    2 września`09

 

 

 

   CZW  3 września`09

 

 

 

   PT   4 września`09

 

 

 

II.                JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM

 

            Plan pracy

  obszary

aktywności

    Cele operacyjne

   PN   7 września`09

I.Konstruowanie budowli z klocków, układanie układanek przy stolikach.

Zabawy ruchowe: 1.Krasnoludki, 2.Słońce

-deszcz, 3.Balonik

II.Nasza sala- opowiadanie N wg własnego pomysłu z użyciem pacynki, przypomnienie kącików zabaw, nazywanie zabawek.

Wyjście do ogrodu z 6 – latkami.

III.”Jak mam na imię? – zabawa integrująca z piłką.

C+A

 

 

 

D

 

A

 

D

-wie, że układanki należy układać przy stoliku

 

-słucha opowiadania N

-zna kąciki zabaw

 

 

-uczy się chodzić parami

-zna imiona dzieci

   WT    8 wrzesnia`09

I.Rysowanie kredkami świecowymi n/t dowolny, dla chętnych kolorowanie obrazków

II.”Małe i duże dziecko z wykorzystaniem dwóch lalek, wskazywanie dużego i małego dziecka.

Zabawy w ogródku przedszkolnym.

III.Słuchanie piosenki z repertuaru „Miś i Margolcia” pt: „Jadą misie”

 

G+A

 

F+A

 

 

 

G

-prawidłowo trzyma kredkę

 

-wskazuje, która lalka jest

dużym, a która małym dzieckiem

-korzysta ze świeżego powietrza

-bawi się wesoło przy muzyce

   ŚR    9 września`09

I.”Śpiąca lala” – zabawa ortofoniczna na głosce „a”, „u”. Odkładanie lali po zabawie na ustalone miejsce. Nauka mycia rąk w łazience

II.Zestaw zabaw ruchowych: Zab.orient.-porz. Pajacyki i lalki, z elem. czworak.: Misie, cw. tułowia- skręty: Rzut piłką, z el. równow.: Zabawki, bieżna: Samochody, marsz uspokajający.

III.Budowanie z klocków drewnianych- ustawianie w pionie i w rzędzie

 

D+A

 

A

 

 

 

C

-powtarza za n-lem

 

 

-biorze udział  w zabawach i ćwiczeniach ruchowych

 

 

 

-potrafi zbudować wieżę

   CZW  10 września`09

I.Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

Wspólna zabawa ze śpiewem:Krasnoludki

II.Rysowanie kredkami świecowymi na dużych arkuszach, próby kolorowania elementów narysowanych przez nauczyciela.

Prawidłowe trzymanie kredki.

Zabawy swobodne w ogrodzie.

III.Oglądanie książeczek z kącika książki o tematyce przyrodniczej, nazywanie zwierząt na obrazkach.

C+A

 

G+A

 

 

 

E+D

-bawi się zgodnie

 

-prawidłowo trzyma kredkę

-potrafi stawiać kreski na kartce

 

 

 

-zna zwierzęta i nazywa je

   PT   11 września`09

I.Rysowanie kredkami świecowymi, prawidłowe trzymanie kredki. Dalszy ciąg prawidłowego mycia rąk.

II.Krasnoludki- nauka następnych zwrotek piosenki, zabawa ruchowa na tle piosenki. Wprowadzenie kontrastów dynamiczych : bardzo głośno – bardzo cicho.

Zabawy ruchowe w ogrodzie.

III.Zespołowe zabawy ruchowe: Kureczka, Balonik- zachęcanie do wspólnej zabawy

G+A

 

 

G+A

 

 

 

 

B+A

-prawidłowo trzyma kredkę

 

 

-prawidłowo reagują ruchem na dynamikę, bardzo cicho- odpoczynek, bardzo głośno- skoki obunóż

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin