ROZDZIAŁ
FUNKCJE JĘZYKOWE
STRUKTURY GRAMATYCZNE
SŁOWNICTWO
TEMATYKA
SPRAWNOŚCI JĘZYKOWE
PROCEDURY LEKCYJNE
MATERIAŁ DODATKOWY
MULTIMEDIA
CD - ROM
M
O
D
U
L
E
0
Welcome!
Introducing yourself
Przedstawianie się z użyciem to be
Przedstawianie siebie i innych
Polecenia w klasie
Literowanie wyrazów
Pytanie o wiek
Nazywanie kolorów
Opowiadanie o rodzinie, opisywanie relacji rodzinnych
Mówienie o pochodzeniu
Odmiana czasownika to be: zdanie twierdzące, liczba pojedyncza
Zaimki osobowe
Określniki dzierżawcze
Pytanie How old are you?
Pytanie o kolory: What is your favourite colour?
Słówka pytające: What?, How? Who?
Odmiana czasownika to be: zdanie twierdzące, liczba mnoga
Przedimek nieokreślony a / an
Polecenia używane w klasie
Wyrażenia związane z przebiegiem lekcji
Nazwy akcesoriów szkolnych i wyposażenia klasy
Alfabet – literowanie słów
Dni tygodnia
Liczebniki główne 0 – 20
Nazwy kolorów
Nazwy członków rodziny: mama, tata.
Nazwy krajów i narodowości
Wymowa – ćwiczenie prawidłowej wymowy poznanych słów i zwrotów; alfabet;
Słuchanie - krótkie dialogi – powtarzanie; literowanie wyrazów; uzupełnianie luk; odegranie historyjki; słuchanie tekstu piosenki; nagrania w celu zapisania literowanych słów
Czytanie - powtarzanie; literowanie wyrazów; uzupełnianie brakujących elementów i luk; odegranie historyjki; czytanie tekstu piosenki
Mówienie – krótkie dialogi – odegranie scenki; układanie i zadawanie pytań; gra językowa; odpowiadanie na pytania; nazywanie przedmiotów znajdujących się w klasie;
Pisanie – uzupełnianie brakujących elementów: słów, fraz; numerowanie; uzupełnianie krzyżówki; porządkowanie kolejności;
Classroom vocabulary – page 4
Alphabet, days of the week – page 4
Numbers 0 – 20, colours – page 5
Members of the family – page 6
Grammar practice – page 7,8,9
1
Countries and nationalities
....................
Hi!
...................
Word Games
.....................
Culture spot
Schools in Britain
2
Have you got everything?
…………….
Portfolio
„Favourite star’
Let’s check
Cartoon
“It’s a Dog’s Life!”
Podawanie narodowości
........................
Przedstawianie siebie i innych z użyciem to be
Przedstawianie się, podawanie informacji o sobie (wiek, narodowość)
Podawanie nazw przedmiotów szkolnych
Nazywanie przedmiotów znajdujących się w klasie
Opisywanie
stanów
i czynności
rutynowych
Mówienie o upodobaniach
Utrwalenie nabytych w dziale umiejętności i wiadomości
Podawanie ogólnych informacji o szkołach w Wielkiej Brytanii i w Polsce
Opisywanie typowego dnia w brytyjskiej szkole
.......................
Mówienie o przyborach szkolnych
Mówienie o sobie i swojej rodzinie
Pytanie o przedmioty szkolne
Mówienie o planie lekcji
Mówienie o własności
Praktyczne wykorzystanie nabytych wiadomości i umiejętności w pracy projektowej
Utrwalenie wiadomości
Konstrukcja: I`m from..; I`m...
..............................
Konstrukcja: This is...
Zdania twierdzące z czasownikiem to be w czasie Present Simple
Formy skrócone czasownika to be
Czas Present Simple czasownika to be – forma przecząca
Czas Present Simple czasownika to be – pytania i krótkie odpowiedzi
...
hakima