Zespół
Miejsce smarowania
Warunki i okres
smarowania
Rodzaj smaru
Uwagi
Silnik
Tłok w cylindrze,
łożyska korbowodu
i wału korbowego
stałe
Lux 10
S-17
w lecie
i w zimie
Skrzynka biegów
I sprzęgło
dopełnić do poziomu
wg miarki; zmieniać
co 3000 km
Ślimak sprzęgła
wtłaczać smarownicą
co 1000 km
smar stały ŁT-1
Filtr powietrzny
gaźnika
olej silnikowy
Lux 13, Lux 10
wypłukać w benzynie; siat-
kę napuścić mieszaniną
oleju Lux 13
lub Lux 10
z benzyną w stosunku 1:1
Iskrownik
Oś przerywacza
co 2000 km
1 kroplę oleju
po zdjęciu
osłony iskr.
Języczek filcowy
jak wyżej
Widelec
przedni
Teleskopy
zmienić co 5000 km
90 cm3 na goleń
olej Lux 10
w stanie
rozebranym
2 łożyska oporowe
głowicy ramy
co 5000 km
smar stały LT-1
Kierownica
Dzwignia hamulca
ręcznego i sprzęgła
po 3 krople w miej-
scach obrotu
Rączka pokrętła gazu
Linka gazu, sprzęgła
i hamulca
smarować
Koło
przednie
Rozpieracz hamulca,
oś szczęki, łożyska
tylne
3 łożyska, rozpieracz
hamulca i oś szczęk
Pedał hamulca
tylnego
Tuleja osi pedału
Napęd
Łańcuch napędowy
od skrzyni biegów
do tylnego koła
przez zanurzenie
łój roztopiony i zmie-
szany z grafitem; patrz
rozdz. 8, podrozdz. E
łańcucha
Amortyzatory
Element tłumiący
zmienić co 5000 km,
50 cm3 na amortyzator
40% oleju turbinowego
typ III wg PN/C-96059
60% oleju transformato-
rowego typ B wg
PN/C-96058
...
amigo47