marketing.docx

(25 KB) Pobierz

Witam Państwa,

Chciałbym przedstawić nasz plan marketingowy, nasz tzn. wykonany przez Norberta Kowalskiego oraz mnie, czyli Pawła Łukaszewicza.

Firmą, którą chciałbym zaprezentować jest Mac Gyver, „Mac Gyver” zapoczątkowała swoje istnienie w 2002 roku, z siedzibą Poznaniu. Firma ta zajmuje się produkcją oraz sprzedażą telefonów komórkowych nowej generacji. Zgodnie z tymi hasłami, naszą firmę ma cechować jej innowacyjność, wprowadzanie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, niezależność, przez co rozumiemy nieuleganie wpływom innych firm oraz niekonwencjonalne podejście mające na celu zaskakiwanie klientów ciekawą ofertą.

Jako misję nasza firma stawia sobie uczynienie jej marki najatrakcyjniejszą i najnowocześniejszej na świecie.  Zadowolenie klientów jest naszą podstawą, od której zaczynamy projektowanie produktów.

Naszą wizją jest zostanie firmą oferującą klientom najnowocześniejsze technologie, nie tracąc przy tym swojej niezależności i innowacyjności w projektowanie, co stawiamy za nasz fundament, na której oparta będzie marka naszej firmy.

Szczególną uwagę chciałbym skupić na naszym sztandarowym produkcie czyli telefonie MG-10. Jest to jeden z lepiej wyposażonych telefonów na aktualnym rynku, jeśli chodzi o parametry techniczne. Firma Mac Gyver stawia szczególnie na wysoką jakość produktów, poprzez produkowanie telefonów niezawodnych w skrajnych warunkach eksploatowania. Przez wysoką jakość rozumiemy ponadto wysoką funkcjonalność, wiele użytkowych funkcji – praktycznie niewystępujących dotychczas w telefonach komórkowych, mowa o np. baterii słonecznej, kompasie, wysokościomierzu.. Ponadto: rewolucyjny system operacyjny przeznaczony do telefonów komórkowych ma dać komfort z używania wszystkich tych funkcji.

Mamy zamiar sprzedawać telefon po cenie 2149 zł. Dystrybucję z biegiem czasu chcemy rozszerzać, póki co na terenie Polski, jednakże po zaawansowanej kampanii promocyjnej (która będzie polegać między innymi na reklamach telewizyjnych, reklamie w Internecie, prasie, obecności na targach, oraz wielu innych drobniejszych akcjach promocyjnych).

Ofertę swoją kierujemy do ludzi w wieku od 18 do 35 lat, ze względu na największe zainteresowanie technologią w tym przedziale wiekowym. Ze względu na cenę produktu, kierujemy go do osób zarabiających co najmniej około 3000zł miesięcznie. Z czasem grupy te będą się rozszerzać, co stanowi dla nas dużą szansę, a uzyskanie odpowiedniej marki do tego czasu powinno zagwarantować nam wysokie wyniki sprzedaży.

Jesteśmy świadomi silnej konkurencji jaka występuje na rynku telefonów komórkowych, jednakże nasza firma chce odnaleźć lukę w tymże sektorze i tam zanotować najlepsze wyniki. Mowa o, jak już wspominałem braku telefonów nastawionych na wytrzymałość, wysoką jakość oraz wygodę użytkowania. Mamy nadzieję, że nasz produkt zaskoczy konsumentów, dzięki czemu firma osiągnie wyznaczone sobie celeJ

1

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin