Plan Rozwoju Zawodowego nauczyciela kształcenia zintegrowanego na nauczyciela dyplomowanego..doc

(100 KB) Pobierz
8 ust

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O

STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA     DYPLOMOWANEGO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         OPRACOWANIE

                   mgr Agnieszka Mosakowska

                                         - nauczyciel

                            kształcenia zintegrowanego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   § 8 ust.2 pkt 1

Uzyskiwanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

 

 

 

ZADANIA

FORMY REALIZACJI

TERMIN

SPOSÓB DOKUMENTOWANIA

Zapoznanie z procedurami awansu zawodowego.

Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczącego awansu zawodowego.

IX-X 2009

Bibliografia

Odbycie stażu dotyczącego awansu zawodowego.

·         Poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu.

·         Opracowanie projektu planu rozwoju zawodowego.

·         Dokumentowanie realizacji planu rozwoju.

·         Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

IX 2009

 

 

IX 2009

 

 

Na bieżąco

 

 

IV 2012

 

 

Wniosek

 

 

Projekt planu rozwoju zawodowego

 

 

 

 

Gromadzenie świadectw, potwierdzeń, sprawozdań,

zdjęć, itp.

Udział w konferencjach,

warsztatach,

kursach podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe.

·         Systematyczny udział w zewnętrznym doskonaleniu swoich umiejętności dydaktyczno-wychowawczych.

·         Udział w szkoleniowych radach pedagogicznych.

·         Studiowanie literatury fachowej i czasopism dla nauczycieli.

·         Udział w otwartych lekcjach innych nauczycieli.

Zgodnie z harmonogramem szkoleń

 

 

 

Zgodnie z planem nadzoru pedagog-gicznego

 

 

Na bieżąco

 

Zaświadczenia z konferencji, kursów i warsztatów.

 

 

 

 

 

 

Zaświadczenia

 

 

 

Wykaz przyswojonych pozycji

 

 

 

 

Protokoły spotkań

Organizacja i współorganiza- cja cyklicznych

imprez środowisko-

wych.

·         Konkurs recytatorski: Znam wiersze polskich poetów.

·         Święto wszystkich mam.

·         Naszym kochanym babciom i dziadkom.

·         Dzień dziecka

 

 

II 2010/

2012

 

 

V 2010

 

I 2011

 

 

 

VI 2010/2012

Zdjęcia

 

 

 

Zdjęcia, scenariusz

 

Zdjęcia, scenariusz

 

 

Zdjęcia, scenariusz

Aktywna i systematyczna współpraca z rodzicami na płaszczyźnie dydaktycznej i wychowawczej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·         Podnoszenie kultury pedagogicznej rodziców(pogadanki referaty)

·         Współdziałanie w organizacji imprez klasowych i wycieczek

·         Prowadzenie zajęć otwartych dla rodziców.

·         Opracowanie ankiety ewaluacyjnej dla rodziców(ocena mojej pracy jako wychowawcy klasy, stopień zaangażowania rodziców w życie szkoły, ocena współpracy z rodzicami)

Według harmonogramu spotkań z rodzicami

 

Na bieżąco

 

 

 

I 2011

 

 

IV 2010

 

 

Scenariusze spotkań

 

 

 

 

Potwierdzenia

 

 

 

Scenariusze zajęć

 

 

Ankiety(wnioski)

Badanie na wejściu umiejętności uczniów klasy pierwszej

 

·         Opracowanie testu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczniów.

·         Monitorowanie postępów uczniów.

 

 

 

IX 2010

 

 

 

 

 

Raz w miesiącu

 

Testy

Systematyczne starania o estetykę wnętrza szkoły.

·         Wykonywanie dekoracji na korytarzu szkolnym

·         Przygotowywanie wystawek tematycznych  w klasopracowni

Raz w miesiącu

 

 

 

Raz w miesiącu

Zdjęcia

 

 

 

Zdjęcia

 

 

 

                                § 8 ust.2 pkt 2

Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

 

 

ZADANIA

FORMY REALIZACJI

TERMIN

SPOSÓB DOKUMENTOWANIA

Stosowanie technologii komputerowej w opracowywaniu dokumentów i narzędzi badawczych oraz różnorodnych materiałów dla uczniów i rodziców.

·         Opracowanie różnorodnych dokumentów szkolnych z wykorzystaniem techniki komputerowej(ankiety, zestawienia wyników nauczania, testy, pomoce dydaktyczne).

·         Systematyczne umieszczanie krótkich sprawozdań z przebiegu szkolnych wydarzeń z udziałem uczniów klas I-III w szkolnym portalu internetowym.

·         Opracowanie testu kompetencji dla uczniów klasy III.

·         ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin