ASY_diagnoza_2.pdf

(73 KB) Pobierz
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5312.00.wi::27266691.xml?xsl=3
Wy Ļ wietlane grupy 000 do 008 przy pełnym obci ĢŇ eniu
Page 1 of 1
Wy Ļ wietlane grupy 000 do 008 przy pełnym obci ĢŇ eniu
Wskazówka
ª W celu sprawdzenia przyspieszy ę samochodem z pedałem gazu wci Ļ ni ħ tym do ko ı ca.
ª Warto Ļ ci pomiarowe musz Ģ zosta ę odczytane lub wydrukowane po osi Ģ gni ħ ciu pr ħ dko Ļ ci obrotowej 3000 1/min (potrzebna pomoc 2. osoby).
ª Przestrzega ę zasad bezpiecze ı stwa, dotycz Ģ cych jazdy próbnej ŗ Rozdział .
Wy Ļ wietlana grupa 000 przy pełnym obci ĢŇ eniu (jazda próbna na 3. lub 4. biegu, temperatura silnika nie poni Ň ej 80°C)
Odczyt bloku wartoĻci pomiarowych 0
[lt ] Informacja na wyĻwietlaczu
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[lt ] pole
WartoĻę zadana
odpowiada
wartoĻę bez znaczenia
nie braę pod uwagħ
---
temperatura paliwa
90 do 201
20 do 80 °C
temperatura zasysanego powietrza
138 do 190
5 do 40 °C
temperatura silnika
80 do 35
80 do 110 °C
ciĻnienie atmosferyczne
181 do 222
900 do 1100 mbar
ciĻnienie w kolektorze dolotowym
nie braę pod uwagħ
---
dawka wtrysku
100 do 135
20,0 do 27,0 mg/suw
połoŇenie pedału gazu
255
100 %
poczĢtek wtrysku
113 do 150
6 do 9° p. GZP
prħdkoĻę obrotowa silnika
133 do 153
2800 do 3200 1/min
Wy Ļ wietlana grupa 004 przy pełnym obci ĢŇ eniu (jazda próbna na 3. biegu, temperatura silnika nie poni Ň ej 80 °C)
Odczyt bloku wartoĻci pomiarowych 4
ŗ
[lt ] Informacja na wyĻwietlaczu
xxxx/min
xx,x° przed (za) GZP
xx,x° przed (za) GZP
xxx %
1
2
3
4
[lt ] pole
WartoĻę zadana
ocena
współcz. wypełnienia sygnału zaworu poczĢtku wtrysku
70 do 95 %
ŗ OdnoĻnik
poczĢtek wtrysku (rzeczywisty)
6,0 do 9,0° p. GZP
ŗ OdnoĻnik
poczĢtek wtrysku (zadany)
6,0 do 9,0° p. GZP
---
prħdkoĻę obrotowa silnika
2800 do 3200/min
---
ocena: wy Ļ wietlana grupa 004, pole 3 – pocz Ģ tek wtrysku (rzeczywisty)
Informacja na -V.A.G 1552-
Mo Ň liwa przyczyna bł ħ du
Usuwanie bł ħ du
w przypadku zbyt duŇej odchyłki od wartoĻci zadanej (ok. 5,0°)
ª zawór poczĢtku wtrysku -N108- uszkodzony
– Sprawdzię zawór poczĢtku wtrysku - N108- ŗ Rozdział
ª pompa wtryskowa ustawiona ekstremalnie Ņle
– Dynamiczne sprawdzenie i nastawienie poczĢtku wtrysku ŗ Rozdział
ª powietrze w układzie paliwowym
– sprawdzię zasilanie w paliwo ŗ Silnik 1,9 l/47kW SDI – układ mechaniczny; Gr.napraw20
ocena: wy Ļ wietlana grupa 004, pole 4 – współczynnik wypełnienia sygnału zaworu pocz Ģ tku wtrysku
Informacja na -V.A.G 1552-
Mo Ň liwa przyczyna bł ħ du
Usuwanie bł ħ du
poniŇej 70 lub ponad 95 %
ª zawór poczĢtku wtrysku -N108- uszkodzony
– Sprawdzię zawór poczĢtku wtrysku - N108- ŗ Rozdział
– Dynamiczne sprawdzenie i nastawienie poczĢtku wtrysku ŗ Rozdział
– sprawdzię zasilanie w paliwo ŗ Silnik 1,9 l/47kW SDI – układ mechaniczny; Gr.napraw20
Wy Ļ wietlana grupa 008 przy pełnym obci ĢŇ eniu (jazda próbna na 3. biegu, temperatura silnika nie poni Ň ej 80 °C)
Odczyt bloku wartoĻci pomiarowych 8
ŗ
[lt ] Informacja na wyĻwietlaczu
xxxx/min
xx,x mg/suw
xx,x mg/suw
xx,x mg/suw
1
2
3
4
[lt ] pole
WartoĻę zadana
ocena
ograniczenie dawki wtrysku z powodu zassanej masy
powietrza (zapobieganie dymieniu)
24,0 do 30,0 mg/suw
ŗ OdnoĻnik
ograniczenie dawki wtrysku z powodu prħdkoĻci obrotowej silnika (ograniczenie momentu obrotowego)
26,0 do 27,0 mg/suw
ŗ OdnoĻnik
dawka wtrysku (zadana przez kierowcħ)
41,0 do 44,0 mg/suw
ŗ OdnoĻnik
prħdkoĻę obrotowa silnika
2800 do 3200/min
---
ocena: wy Ļ wietlana grupa 008, pole 2 – dawka wtrysku (zadana przez kierowc ħ )
Informacja na -V.A.G 1552-
Mo Ň liwa przyczyna bł ħ du
Usuwanie bł ħ du
poniŇej 41,0 mg/suw
ª brak pełnego gazu
– sprawdzanie powtórzyę z pedałem gazu wciĻniħtym do koıca
ª uszkodzony czujnik połoŇenia pedału gazu -G79-
– sprawdzię czujnik połoŇenia pedału gazu -G79- ŗ Silnik 1,9/47 kW SDI, układ mechaniczny; Gr.napraw20
ocena: wy Ļ wietlana grupa 008, pole 3 – ograniczenie dawki wtrysku przez pr ħ dko Ļę obrotow Ģ silnika (ograniczenie momentu obrotowego)
Informacja na -V.A.G 1552-
Mo Ň liwa przyczyna bł ħ du
Usuwanie bł ħ du
poniŇej 26,0 mg/suw
ª prħdkoĻę obrotowa za duŇa lub za mała
– wartoĻę zadanĢ odczytaę przy 3000 1/min
ocena: wy Ļ wietlana grupa 008, pole 4 – ograniczenie dawki wtrysku (zapobieganie dymieniu)
Informacja na -V.A.G 1552-
Mo Ň liwa przyczyna bł ħ du
Usuwanie bł ħ du
poniŇej 24,0 mg/suw
ª za mała masa zassanego powietrza
– Sprawdzię silnik przepustnicy -V157- ŗ Rozdział .
– Sprawdzię recyrkulacjħ spalin ŗ Rozdział
ª za duŇa iloĻę zwrotnie doprowadzonych spalin
– Sprawdzię recyrkulacjħ spalin ŗ Rozdział
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5312.00.wi::27266691.xml?xsl=3
2010-10-29
378054591.010.png 378054591.011.png 378054591.012.png 378054591.013.png 378054591.001.png 378054591.002.png 378054591.003.png 378054591.004.png 378054591.005.png 378054591.006.png 378054591.007.png 378054591.008.png 378054591.009.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin