druga-pensja-z-sieci.-jak-rozpoczac-i-rozwinac-dzialalnosc-w-internecie,-nie-rezygnujac-z-aktualnej-pracy full version.pdf

(19189 KB) Pobierz
709967639 UNPDF
ID DO:
Spis treści
Druga pensja z sieci.
Jak rozpocząć i rozwinąć
działalność w internecie,
nie rezygnując
z aktualnej pracy
KATALOG KSI EK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
Autorzy: David Lindahl, Jonathan Rozek
Tłumaczenie: Arkadiusz Sugiero
ISBN: 978-83-246-3053-0
Tytuł oryginału: The Six-Figure Second Income:
How To Start and Grow A Successful Online
Business Without Quitting Your Day Job
Format: 158 × 235
CENNIK I INFORMACJE:
o nowościach
Zamów cennik
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
• Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
• Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
Dobre relacje, które zwiększają zyski
• Sekrety spirali dochodów
• Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się
sprzedawał
• Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe, które pomogą Ci odkryć nowe
trendy i rynki
Większość ludzi cieszyłaby się z dużych dochodów — ale duże dochody z dodatkowej działalności
to szczyt marzeń. Lindahl i Rozek pokonują wszystkie bariery stojące na drodze do sukcesu w działalności
internetowej i pokazują, że zignorowanie konwencjonalnej wiedzy może być najmądrzejszym ruchem,
jaki kiedykolwiek wykonasz.
Do koszyka
Do przechowalni
Nowo
Harvey Mackay,
autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, bestsellera nr 1 według „New York Timesa”
Promocja
Jak wydobyć kasę z sieci?
Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy, kupujesz
online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron. Czas, aby ten strumień
kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani podejmować brawurowego
ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać nocy, by rozpocząć tam swoją
działalność. Nie musisz być młodym wilkiem informatyki, nie musisz mieć niespotykanego
talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć
tę książkę i… zacząć czytać.
Trudno jest znaleźć na rynku wspaniałe poradniki na temat marketingu internetowego, które
omawiają to zagadnienie od A do Z. Ta książka zawiera wszystkie ważne informacje, od deinicji
PDF po zaawansowane strategie biznesowe. Jest to baza, na której będziesz się opierać, tworząc
szczegółowe taktyki dla Twojej konkretnej branży. Znajdziesz tutaj praktyczne, skuteczne rady
na temat tego, jak otworzyć i rozwinąć nową działalność, gdy nie możesz spodziewać się żadnej
pomocy z zewnątrz — oczywiście nie licząc tego podręcznika.
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
709967639.001.png 709967639.002.png
709967639.003.png
Spis treci
Wstp
7
ROZDZIA 1.
MOESZ si wzbogaci — ale niestety jest pewien haczyk
9
10 gigantycznych znaków Uwaga!
na drodze do Twojego sukcesu w internecie — fałszywych barier
10
A teraz sześć niebezpiecznych i bardzo realnych zagrożeń
dla Twojego sukcesu w internecie
17
ROZDZIA 2.
Jak szybko stworzy produkt, który bdzie przynosi zyski
27
Typowe marzenie jest bezużyteczne
29
Twój pierwszy produkt powinien należeć do tej kategorii
32
Zbadaj inne wariacje na sprawdzony temat
42
Zwróć się do zapalonych hobbystów
45
Inna szkoła
48
Unikaj tej pułapki
49
Wykorzystaj moje propozycje
50
ROZDZIA 3.
Jak napisa tekst w sposób atwy i tani
51
Etap 1: Zebranie informacji
51
Etap 2: Zredagowanie tekstu
61
Etap 3: Zaprezentowanie tekstu
63
Doskonała koncepcja kontynuacji
91
Inżynier okazji
94
4
SPIS TRECI
ROZDZIA 4.
Przygotowanie do rozpoczcia dziaalnoci
95
Siedem fundamentów dobrej strony internetowej
95
Zlecanie pracy
129
ROZDZIA 5.
Jak sprawi, eby ludzie chcieli kupowa Twoje produkty
133
Mit numer 1: Najważniejszy jest ruch na stronie
133
Mit numer 2: Najważniejszy jest ruch targetowany
135
Mit numer 3: Czekam na przełom
136
Mit numer 4: Najważniejszy jest koszt zdobycia potencjalnego klienta
138
Zmienne aspekty taktyki pozyskiwania potencjalnych klientów
142
Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
148
ROZDZIA 6.
Jak sprawi, eby potencjalni klienci kupili Twój produkt
173
Błąd numer 1: Nieskuteczni sprzedawcy mylą przyciąganie uwagi
z krzykiem
173
Błąd numer 2: Nieskuteczni sprzedawcy popadają w przesadę,
gdy opowiadają o swoich produktach
175
Błąd numer 3: Nieskuteczni sprzedawcy skupiają się na sobie,
a nie na kliencie
177
Błąd numer 4: Nieskuteczni sprzedawcy za szybko proszą o to,
żeby kupić ich produkt
178
Błąd numer 5: Nieskuteczni sprzedawcy nie proszą o działanie
ani nie podają terminu ostatecznego
179
Błąd numer 6: Nieskuteczni sprzedawcy podkopują zaufanie
potencjalnych klientów, podając im fałszywe terminy ostateczne
179
Błąd numer 7: Nieskuteczni sprzedawcy przemawiają do publiczności,
a nie do pojedynczych odbiorców
180
Osiem pytań związanych z pieniędzmi — odpowiedz na nie,
a Twój produkt będzie się sprzedawał
182
ROZDZIA 7.
Dobre relacje oznaczaj dochody
199
Autoresponder kontra broadcast
200
Cztery wskazówki, jak budować dochodowe relacje
za pośrednictwem e-maili
202
Inne sposoby na utrzymanie bliskich kontaktów z klientami
207
SPIS TRECI
5
ROZDZIA 8.
Sekrety spirali dochodów
209
Krok 1: Zainstaluj programy do dokonywania pomiarów
210
Krok 2: Dowiedz się, dlaczego pewna grupa osób nic u Ciebie nie kupuje,
i dokonaj odpowiednich zmian na stronie
211
Krok 3: Testuj wszystko
212
ROZDZIA 9.
Czynnik „R”
215
Zgłoś jeśli naruszono regulamin