SERWISY CANON
Proces naprawy
Mój produkt Canon nie działa - Co należy zrobić?
W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić na stronie internetowej, Najczęściej Zadawane Pytania, wskazówki i porady na temat swojego produktu, aby sprawdzić czy znajduje się tu rozwiązanie problemu. Można również zapoznać się z sekcją Rozwiązywanie Problemów. Instrukcje Obsługi urządzenia, można znaleźć w naszym Centrum Pobierania.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zawsze możesz skontaktować się z naszą Pomocą Techniczną.Należy pamiętać, że w procesie naprawy mogą być niewielkie różnice w zależności od kraju zamieszkania. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji zalecamy sprawdzenie na Lokalnej Stronie Internetowej Canon, wsparcia dla kraju zamieszkania.
Mój produkt Canon wymaga naprawy - Jaki jest następny krok?
1) Proszę wypełnić formularz naprawy do przesłania wraz z produktem.
Da nam to wszystkie informacje, które pozwolą zakończyć naprawę jak najszybciej i umożliwi to aktualizacje jej status. Jeśli nie jesteś w stanie wydrukować formularza możesz zawsze wysłać do nas pismo z danymi kontaktowymi, informacją o produkcie i jasnym opisem problemu. Jeśli uważasz, że potrzebne będą dodatkowe informacje, prosimy o ich przekazanie.
3) Upewnij się, że załączyłeś wszystkie niezbędne dokumenty.
Jeśli produkt jest objęty gwarancją, należy przesłać kopię dowodu zakupu i Kartę Gwarancyjną. Jeśli nie masz pewności, jakie dokumenty przesłać, możesz znaleźć te informacje na lokalnej stronie internetowej.
4) Upewnij się, że produkt jest solidnie zapakowany.
Upewnij się, że produkt jest bezpiecznie zapakowany, aby zapewnić, jak najmniejsze ryzyko uszkodzenia podczas transportu do Autoryzowanego Serwisu. Canon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, które występują w czasie transportu i zaleca, aby zabezpieczyć produkt przed ewentualną szkodą podczas transportu. Ewentualnie zawsze można dostarczyć produkt osobiście.
Wysłałem mój produkt do naprawy ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami - co teraz?
Zaraz po otrzymaniu przez nasz Autoryzowany Serwis produktu, zostanie on zarejestrowany w naszym systemie naprawy, a potwierdzenie prześlemy pocztą lub e-mail, dzięki czemu będziesz wiedział, że przesyłka została odebrana.
Następnie Serwis sprawdzi dokumentacje dołączoną do produktu w celu weryfikacji naprawy gwarancyjnej. Jeżeli dokumentacja nie spełnia naszych warunków gwarancji skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o szacunkowym koszcie naprawy.
Jeśli zapomniałeś przysłać wymaganych dokumentów skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o dosłanie dokumentów do nas jak najszybciej. Niestety nie będziemy w stanie przetworzyć danych do naprawy do czasu otrzymania wszystkich dokumentów.
Przy naprawach odpłatnych, na życzenie Klienta, nasi technicy mogą poddać ekspertyzie Twój produkt i przesłać kosztorys naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy może być naliczona symboliczna opłata.
Koszt naprawy oszacowany będzie na podstawie wymaganego czasu pracy i kosztu części zamiennych. Proszę zapoznać się kosztorysem i skontaktować się z serwisem, aby poinformować o swoje decyzji, co do naprawy.
Jak tylko naprawa zostanie zakończona Twój produkt zostanie wysłany do Ciebie. Jeśli postanowiłeś odebrać naprawiony produkt osobiście, zostaniesz powiadomiony o zakończeniu naprawy i możliwości odbioru produktu.
Jeśli Chciałbyś przyczynić się do polepszenia naszej obsługi Klienta, prosimy skorzystać z linku do naszego badania, który znajduje się na potwierdzeniu naprawy. Twoja opinia jest dla nas zawsze cenna!
NB. Canon jest zobowiązany do ochrony Twojej prywatności i jakiekolwiek dane osobowe udostępnione przez Ciebie będą używane tylko do komunikacji z Canon. Twoje dane osobowe przechowywane są na bezpiecznych komputerach i nie są przetwarzane do żadnych innych celów.
Kliknij tutaj, jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące serwisowania.
"Fiskomp" (Autoryzowany serwis)
Kopiarki osobiste, Telefaksy laserowe, Telefaksy atramentowe, Kalkulatory, Skanery, Drukarka atramentowa, Drukarka laserowa, Atramentowe urządzenie MFP, Laserowe urządzenie MFP
01-141 Warszawa
ul. Wolska 84/86
Tel: 22 632 14 93
Fax: 22 837 38 24
e-mail: biuro@fiskomp.pl
Web: http://www.fiskomp.pl
New Technology Poland (Autoryzowany serwis)
Centrala
01-018 Warszawa
ul. Wolność 7D
Tel: 22 659 63 81
Fax: 22 659 63 81
e-mail: ntwaw@new-tec.com.pl
Web: http://www.new-tec.com.pl
(Tylko punkt odbioru sprzetu)
New Technology Poland - Wroclaw
53-020 Wroclaw
ul. Krzycka 90i
Tel: 71 793 40 00
Fax: 71 793 40 01
e-mail: ntwro@new-tec.com.pl
New Technology Poland - Poznan
61-512 Poznan
ul. Pamiatkowa 5
Tel: 61 835 47 10
Fax: 61 833 98 12
e-mail: ntpoz@new-tec.com.pl
New Technology Poland - Gdynia
81-061 Gdynia
ul.Luzycka 2
Tel: 58 661 00 01
Fax: 58 661 03 50
e-mail:ntgdy@new-tec.com.pl
monika4201