3b_wkladka obszar B2.doc

(69 KB) Pobierz
Nr wniosku ......................._ ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

 

4. Specyfikacja przedmiotu dofinansowania  - obszar B2                                                              STRONA 5

B2 Specyfikacja zakupu - proszę wymienić urządzenia lektorskie,  o dofinansowanie których Wnioskodawca ubiega się                                                                   w ramach niniejszego wniosku – nazwy sprzętu/urządzeń/ oprogramowania

ORIENTACYJNA CENA brutto (kwota w zł)

Urządzenia lektorskie:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAZEM

 

 

5. Informacje uzupełniające

  POSIADAM/PODOPIECZNY POSIADA* NASTĘPUJĄCY SPRZĘT KOMPUTEROWY I OPROGRAMOWANIE: ...............................       

  ......................................................................................................................................................................................

   NIE POSIADAM/PODOPIECZNY NIE POSIADA* SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

   Ukończone przez Wnioskodawcę/podopiecznego* kursy komputerowe: ........................................................

   .....................................................................................................................................................................

CZY WNIOSKODAWCA/PODOPIECZNY* UZYSKAŁ WCZEŚNIEJ POMOC ZE ŚRODKÓW PFRON W ZAKUPIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
i OPROGRAMOWANIA:
NIE 
TAK w ............ roku w ramach ....................................................................

a także  w .................... roku w ramach ...........................................................................................................

6. Wnioskowana kwota dofinansowania 

Obszar wsparcia*

Orientacyjna cena brutto (razem z pkt 4 – w zł)

Kwota wnioskowana (w zł)

B2

 

 

* - należy zaznaczyć właściwe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oświadczam, że:                                                                                                             STRONA 6

1.    informacje podane we wniosku i załącznikach są zgodne z prawdą oraz przyjmuję do wiadomości, że podanie przez Wnioskodawcę informacji niezgodnych z prawdą, eliminuje wniosek z dalszego rozpatrywania,

2.    zapoznałam(em) się z zasadami udzielania pomocy w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd”, które przyjmuję do wiadomości i stosowania oraz przyjęłam(em) do wiadomości, że tekst programu jest dostępny pod adresem: www.pfron.org.pl, a także: www.pcpr.swiebodzin.pl

3.    w okresie ostatnich 3 lat uzyskałam(em) pomoc ze środków PFRON (w tym za pośrednictwem powiatu) na zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania: £ tak  - £ nie,

4.    posiadam środki finansowe na pokrycie udziału własnego w zakupie wnioskowanych urządzeń lektorskich
(w zależności od wysokości przyznanej pomocy finansowej – co najmniej ......... ceny brutto urządzeń lektorskich),

5.    przyjmuję do wiadomości i stosowania, iż złożenie niniejszego wniosku o dofinansowanie nie gwarantuje uzyskania pomocy w ramach realizacji programu oraz, że warunkiem zawarcia umowy dofinansowania jest spełnianie warunków uczestnictwa określonych w programie także w dniu podpisania umowy,

6.    przyjmuję do wiadomości i stosowania, że ewentualne wyjaśnienia, uzupełnienia zapisów lub brakujących załączników do wniosku należy dostarczyć niezwłocznie, w terminie wyznaczonym przez Realizatora programu oraz, że prawidłowo zaadresowana korespondencja, która pomimo dwukrotnego awizowania nie zostanie odebrana, uznawana będzie za doręczoną,

7.    w ciągu ostatnich 3 lat byłem(am) stroną umowy dofinansowania ze środków PFRON i rozwiązanej z przyczyn leżących po mojej stronie: £ tak  - £ nie,

8.    przyjmuję do wiadomości i stosowania, iż w przypadku przyznanego dofinansowania, przelanie środków finansowych PFRON następuje na rachunek sprzedawcy przedmiotu zakupu, na podstawie przedstawionej i podpisanej przez Wnioskodawcę faktury VAT.

Wnioskodawca nie mogący pisać, lecz mogący czytać, zamiast podpisu może uczynić na dokumencie tuszowy odcisk palca, a obok tego odcisku inna osoba wypisze jej imię i nazwisko umieszczając swój podpis; zamiast Wnioskodawcy może także podpisać się inna osoba, z tym że jej podpis musi być poświadczony przez notariusza lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta), starostę lub marszałka województwa z zaznaczeniem, że podpis został złożony na życzenie nie mogącego pisać, lecz mogącego czytać.

................................. dnia  ....../ ....../ 20... r.                              

                                                                          ................................                                                                                                 

                                                                                   podpis Wnioskodawcy

7. Załączniki wymagane do wniosku  oraz dodatkowe (wiersze 6-11

 

WYPEŁNIA WYŁĄCZNIE REALIZATOR
(należy zaznaczyć właściwe)

 

Nazwa załącznika

Dołączono do wniosku

Uzupełniono

Data uzupełnienia
/uwagi

1.        

Kserokopia aktualnego orzeczenia o znacznym stopniu niepełnosprawności lub orzeczenia równoważnego

     z

     z

 

2.        

Oświadczenie o wysokości średnich miesięcznych dochodów netto w przeliczeniu na jednego członka rodziny pozostającego we wspólnym gospodarstwie domowym (sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 1do formularza wniosku)

     z

     z

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin