Poniższy materiał podlega Klauzuli Ogólnego Dostępu (Open Game Content) i jest licencjonowany do publicznego użytku na warunkach Open Game License v1.0a.
Klasy
Charakter: Dowolny inny niż praworządny.
Kostka Wytrzymałości: k12.
Oto umiejętności klasowe barbarzyńcy (i atrybut kluczowy dla każdej z nich): Jeździectwo (Zr), Nasłuchiwanie (Rzt), Pływanie (S), Postępowanie ze zwierzętami (Cha), Rzemiosło (Int), Skakanie (S), Sztuka przetrwania (Rzt), Wspinaczka (S), Zastraszanie (Cha).
Punkty umiejętności na 1. poziomie: (4 + modyfikator z Int) × 4.
Punkty umiejętności na każdym następnym poziomie: 4 + modyfikator z Int.
Tabela: Barbarzyńca
Poziom
Bazowa premia do ataku
Rzut obronny na Wytr
Rzut obronny na Ref
Rzut obronny na Wolę
Specjalne
1
+1
+2
+0
niepiśmienność, szał 1/dzień, szybkie poruszanie się
2
+3
nieświadomy unik
3
wyczucie pułapek +1
4
+4
szał 2/dzień
5
+5
doskonalszy nieświadomy unik
6
+6/+1
wyczucie pułapek +2
7
+7/+2
redukcja obrażeń 1/—
8
+8/+3
+6
szał 3/dzień
9
+9/+4
wyczucie pułapek +3
10
+10/+5
+7
redukcja obrażeń 2/—
11
+11/+6/+1
potężniejszy szał
12
+12/+7/+2
+8
szał 4/dzień, wyczucie pułapek +4
13
+13/+8/+3
redukcja obrażeń 3/—
14
+14/+9/+4
+9
niezłomna wola
15
+15/+10/+5
wyczucie pułapek +5
16
+16/+11/+6/+1
+10
redukcja obrażeń 4/—, szał 5/dzień
17
+17/+12/+7/+2
niestrudzony szał
18
+18/+13/+8/+3
+11
wyczucie pułapek +6
19
+19/+14/+9/+4
redukcja obrażeń 5/—
20
+20/+15/+10/+5
Vervel