preliminarz_biwaku.doc

(13 KB) Pobierz

PRELIMINARZ

WPŁYWÓW I KOSZTÓW

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

(PROGRAM W ZAŁĄCZENIU)

 

Miejsce realizacji: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Termin . . . . . . . . . . . . . . . .

Liczba uczestników . . . . . .

Liczba kadry . . . . . .

Liczba gości . . . . . .

 

 

WPŁYWY:

- wpłaty uczestników (liczba osób x kwota) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- dotacja z instytucji oświatowych (jeżeli wystąpi) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- dotacja z instytucji samorządowych (jeżeli wystąpi) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- środki własne jednostki ZHP = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- wpływy pozostałe (wyszczególnić źródła) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

RAZEM: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

WYDATKI:

- noclegi uczestników (liczba osób x liczba noclegów x cena noclegu) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- żywienie uczestników (liczba osób x liczba dni x dzienna stawka żywieniowa) =  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- wydatki programowe (wymienić pozycje, które wystąpią i kwoty) = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- materiały . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- transport . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- prace zlecone i honoraria . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- wydatki pozostałe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

- koszty pośrednie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

RAZEM: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin