Mg Tf.pdf
(
421 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - S-0152 MG TF.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0152
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: MG TF
A. Marka pojazdu: MG,
B. VIN (3 pierwsze znaki): SAR,
C. Typ, model, (nazwa handlowa):
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): RD,
E. Odmiany: BD
F. Rodzaj: samochód osobowy, M1,
G. Podrodzaj: kabriolet,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MI: PL 0*2238*00
J. Przykład VIN-u:
SARRDLBPN2D600199,
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru:
SARRDLBPN2D600199,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Info
rmacje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
1
Numer nadwozia znajduje się na
prawym przednim bocznym
wzmocnieniu.
2
Położenie numeru silnika:
Brak możliwości wykonania fotografii
Wybity na kadłubie silnika (trudno
dostępny)
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
czerwiec
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0152
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: MG TF
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Numer nadwozia znajduje się na
prawym przednim bocznym
wzmocnieniu, w jego dolnej czę-
ści.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Sposób kodowania wg. Systemu
VIN.
--
SARRDLBPN
2
D600199,
5
Masa własna:
[kg]
1180-1257
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita (administracyjna w
kraju):
[kg]
1320
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
czerwiec
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0152
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: MG TF
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
600
1:
[kN]
6.00
[kg]
790
2:
[kN]
7.90
10 Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy
z hamul-
cem:
[kg]
Nie dot.
Pojazd nieprzystosowany
do ciągnięcia przyczepy.
bez hamul-
ca:
[kg]
Nie dot.
11 Największa
liczba
miejsc
do siedze-
nia:
[szt]
2
--
12 Nominalny
rozmiar
opon:
oś 1
[mm/cal]
185/55 R15
oś 2
[mm/cal]
205/50 R15
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
Odpowiednio.
195/45 R16
215/40 R16
[mm/cal]
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
BD
obciążenie
max.:
[MPa]
BD
Ciśnienie
w kołach
tylnych
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
BD
obciążenie
max.:
[MPa]
BD
15 Prędkość maksymalna:
[km/h]
225
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
czerwiec
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0152
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: MG TF
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
↓12
[%]
↓1.2
17 Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy.
[cm/10m]
------------------
[%]
------------------
18 Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
↓22
[%]
↓2.2
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
ok.20
[%]
ok.2.0
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
6.60
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
2,10
22 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią, która za pośrednictwem linki
działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
czerwiec
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0152
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: MG TF
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
[
o
]
6
26 Rozstaw
kół
przednich:
[mm]
1410
tylnych:
[mm]
1414
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
BD
Brak danych.
[
o
]
BD
28 Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[
o
]
BD
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[
o
]
BD
30 Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy:
[
o
]
BD
31 Zbieżność kół tylnych:
[mm]
BD
--
[
o
]
BD
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
[
o
]
BD
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
28
lub tzw. offset:
[
o
]
BD
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
19
lub tzw. setback:
[
o
]
BD
35 Skrętność
kół przed-
nich
koło we-
wnętrzne:
[
o
]
BD
koło ze-
wnętrzne:
[
o
]
BD
36 Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzato-
rów
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń wykonujących
pomiar metodą EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
czerwiec
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Plik z chomika:
jan.xxl
Inne pliki z tego folderu:
Opel Agila.pdf
(438 KB)
Mercedes Sprinter.pdf
(387 KB)
Fiat Bravo-Brava 1.6.pdf
(481 KB)
Fiat Bravo-Brava 1.4.pdf
(495 KB)
Daf CF75-85.pdf
(547 KB)
Inne foldery tego chomika:
- AutoMapa 6.10 E (1206) EUROPA + POLSKA ( ORYGINAŁ ) 23-06-2012 ◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉
• Vivid WorkShop Data ATI 10.2 PL - sprawdzona instalacja
• Vivid Workshop Data ATI v10.2 Q2 2010 PL+ dodatki
►AUTOROBOT 2.12 PL
★ Testy gimnazjalne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin