pelna-wersja-7-zaginionych-tajemnic-sukcesu_7losts.pdf

(3874 KB) Pobierz
656431989 UNPDF
IDŹ DO:
7 ZAGINIONYCH
TAJEMNIC SUKCESU
Spis treści
Przykładowy rozdział
KATALOG KSIĄŻEK:
Autor: Joe Vitale
Tłumaczenie: Marta Czub
ISBN: 978-83-246-1968-9
Million Dollar Ideas of Bruce Barton, America’s
Forgotten Genius
Stron: 220
Katalog online
Zamów drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
Zamów informacje
o nowościach
Zamów cennik
Kochaj klienta swego, jak siebie samego:
• inspirująca opowieœć o życiu zagubionego w historii geniusza
• doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
• siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim
Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję
Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy...
nie mogę odeprzeć myœli... że małych rzeczy nie ma
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Bruce Barton
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się
statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce — jako odnoszący niezwykłe
sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne
z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych
w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą
wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach
wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiœ zazdroœnik
napisał: „Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton
mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się œmieje, Barton się krzywi.
Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton”. W epoce informacji, przeładowanej nowymi
pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi
książkami, nowymi wiadomoœciami, nie jesteœmy żadną miarą w stanie zapamiętać
wiadomoœci z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez
pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteœmy
zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają
te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeœli można ich uniknąć,
sięgając do krynicy geniuszu Bruce’a Bartona — proroka reklamy.
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230 98 63
e-mail: onepress@onepress.pl
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
656431989.001.png 656431989.002.png
S PIS TREŚCI
O Brusie Bartonie
11
Przedmowa
13
Podziękowania
17
Niezwykły wstęp autora
21
J AK ODKRYŁEM ZAGINIONE SEKRETY
25
D LACZEGO MUSISZ SIĘ REKLAMOWAĆ BEZ WZGLĘDU NA TO ,
CZYM SIĘ ZAJMUJESZ
37
S EKRET 1: P OKAŻ FIRMĘ , KTÓREJ NIKT NIE ZNA
45
S EKRET 2: W YKORZYSTAJ BOGA , ŻEBY ICH PRZEKONAĆ
59
S EKRET 3: M ÓW ZA POMOCĄ PRZYPOWIEŚCI
69
S EKRET 4: R ZUĆ IM WYZWANIE , BY PIĘLI SIĘ W GÓRĘ
83
S EKRET 5: B RAKUJĄCY ELEMENT
89
S EKRET 6: D AJ SIEBIE
103
S EKRET 7: N AOSTRZ NÓŻ
115
10
7 zaginionych tajemnic sukcesu
N ATYCHMIASTOWY WGLĄD
W SIEDEM ZAGINIONYCH SEKRETÓW
125
R APORT SPECJALNY :
A NALIZA STUPROCENTOWO SKUTECZNEGO LISTU
B RUCE A B ARTONA
129
D ODATEK :
P IERWSZY DUCHOWY SPEC OD MARKETINGU NA ŚWIECIE
159
Ź RÓDŁA
173
S EKRETY DRUGIEGO „B” Z BBDO:
COPYWRITER , KTÓREGO NIKT NIE ZNA
181
H ISTORIA DRUGIEGO „B” Z AGENCJI REKLAMOWEJ BBDO
(B ATTEN , B ARTON , D URSTINE & O SBORN )
185
S ZEŚĆ NIEZMIENNYCH PRAW REKLAMY
191
R EKLAMY , KTÓRYCH NIKT NIE ZNA
199
Zalecana lektura
207
Bibliografia
209
O doktorze Joe Vitale
211
Sekret 1
P OKAŻ FIRMĘ ,
KTÓREJ NIKT NIE ZNA
„Na dłuższą metę nikt nie jest w stanie odnieść sukcesu
większego niż ten, w który sam wierzy”.
Bruce Barton, 1921
Sekret 1: Pokaż firmę, której nikt nie zna
47
PAŃSTWO ZE STALI
Bruce Barton kopał głęboko, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób
biznes zaspokaja ogólnoświatowe potrzeby lub przyczynia się do
rozwoju kraju.
Kiedy wraz z Royem Durstinem załapał się w 1935 roku do pra-
cy dla United States Steel Corporation, pomógł stworzyć reklamę,
która przeszła do historii. Powiedział, że Andrew Carnegie „przybył
do kraju drewnianych miast… a opuścił państwo ze stali”.
Tego typu strategia oznaczała całkowitą zmianę perspektywy.
Ludzie nie kupowali już produktu zwanego stalą, brali udział w misji
polegającej na poprawie standardu życia w swoim kraju.
W jaki sposób Twoja firma służy życiu? Jaki jest Twój wkład
w poprawę życia?
Musisz sięgnąć wzrokiem poza to, co oczywiste. Być może masz
budkę z hamburgerami. Ale czy jedynie sprzedajesz hamburgery?
Czy nie robisz czegoś więcej — może utrzymujesz ludzi przy życiu
i w zdrowiu, żeby mogli czerpać radość ze swojej egzystencji i by
byli szczęśliwi?
Zgłoś jeśli naruszono regulamin