Silnik krokowy w X16SZR.pdf
(
426 KB
)
Pobierz
427533978 UNPDF
Proces demontażu silnika krokowego w samochodzie z silnikiem X16SZR (1.6V8) jest identyczny jak w silniku C14SE
(jak to opisał kol. Bajzel), lecz inne jest rozmieszczenie osprzętu na silniku. Silnik krokowy znajduje się w dolnej
części zespołu wtryskiwacza, po lewej stronie. Dokładnie miejsce jego położenia wskazuje strzałka "A" na zdjęciu nr1.
Silnik połączony jest z instalacją poprzez 4 stykową wtyczkę wyjmowaną do dołu. Przykręcony jest do zespołu
wtryskiwacza dwoma śrubami typu TORX (Zd1 "B"), po lewej z dołu i po prawej u góry. Dla lepszego dostępu do śrub
(szczególnie górnej) zdemontowałem wlot powietrza do wtryskiwacza (Zd1 "C"), lecz nie jest to konieczne.
Na zdjęciu nr2 widać wyczyszczony silniczek w całej okazałości
.
Zdjęcie nr 3 przedstawia gniazdo mocowania silnika
Zdjęcie nr 4 silniczek na swoim poprzednim miejscu.
Ważne!!!
Uwaga na o-ring , który lubi sobie wypaść niepostrzeżenie w momencie wyciągania silnika z gniazda.
Plik z chomika:
Javor6662
Inne pliki z tego folderu:
Demontaż kostki stacyjki Astra F.pdf
(2662 KB)
Regeneracja zawiasów drzwi Opel Astra.pdf
(1542 KB)
Demontaż i montaż przegubu Birfielda.pdf
(4527 KB)
Póloś i przeguby (ogólnie).pdf
(7479 KB)
Napinacze pasów [F].pdf
(5116 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin