KLIMATRONIK Zmiana jednostek wy�wietlania temperatury. Naci�nij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nast�pnie naci�nij �+� temperatury aby zmienia� jednostki pomi�dzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wy�wietlaczu klimatyzacji i wska�nika temperatury zewn�trznej. Dost�pne kody diagnostyczne. Naci�nij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nast�pnie naci�nij przycisk r�cznego nawiewu g�rnego. Wy�wietli si� 1c. Naci�nij �+� lub �-� temperatury �eby wybra� numer kodu. Naci�nij ponownie przycisk recyrkulacji. Wy�wietli si� warto��. Naci�nij �+� lub �-� temperatury ponownie aby wy�wietli� inny kod. Uwaga: Silnik przep�ywu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie s� instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pomin�� warto�ci wy�wietlane dla tych element�w. Wy�wietlana warto�ci kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wy�wietla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ust�p poni�ej 2 Cyfrowa warto�� wewn�trznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa warto�� wewn�trznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa warto�� czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5 Cyfrowa warto�� czujnika temperatury zewn�trznej (otoczenia) (G 17), prz�d 6 Cyfrowa warto�� czujnika temperatury zewn�trznej (otoczenia) 7 Cyfrowa warto�� czujnika temperatury otoczenia dmuchawy �wie�ego powietrza (G 109) 8 Cyfrowa warto�� potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 9 Warto�� r�nicowa (b��d?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 10 Warto�� b��du klapy regulacji temperatury 11 Cyfrowa warto�� potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 12 Specjalna warto�� klapy centralnej 13 Cyfrowa warto�� potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) 14 Specjalna warto�� klapy nogi/odszraniacz 15 Cyfrowa warto�� potencjometru silnika klapy przep�ywu powietrza (G 113) 16 Specjalna warto�� klapy przep�ywu powietrza 17 Pr�dko�� samochodu (km/h) 18 Aktualne napi�cie dmuchawy powietrza (V) 19 Specjalne napi�cie dmuchawy powietrza (V) 20 Napi�cie spr�arki klimatyzacji (sprz�g�a klimatyzacji) (V) 21 Numer wyst�powania niskiego napi�cia, nie-nieustalony 22 Cykl klimatyzowania prze��cznika wysokiego ci�nienia klimatyzacji (F 118) 23 Cykle prze��cznika wysokiego ci�nienia klimatyzacji (F 118) 24 Cykle prze��czania, absolutnie nie-wahaj�ce si� 25 Analogowa/cyfrowa warto��, prze��cznik Kick-Down 26 Analogowa/cyfrowa warto��, �wiat�a ostrzegania temperatury ch�odzenia silnika (ECT) 27 Warto�� kodu (Coding value) 28 Pr�dko�� obrotowa silnika (RPM) 29 Pr�dko�� obrotowa kompresora klimatyzacji - r�wny obrotom silnika x 1.2 (RPM) 30 Wersja programu 31 Sprawdzenie wy�wietlacza (wszystkie segmenty sterownika za�wiec� si�) 32 Licznik b��d�w potencjometru klapy regulacji temperatury 33 Licznik b��d�w potencjometru klapy centralnej 34 Licznik b��d�w potencjometru klapy nogi/odszraniacz 35 Licznik b��d�w potencjometru klapy przep�ywu powietrza 36 Sygna� skrajnego po�o�enia �zimno� � potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 37 Sygna� skrajnego po�o�enia �gor�co� � potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 38 Sygna� skrajnego po�o�enia �zimno� � potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 39 Sygna� skrajnego po�o�enia �gor�co� � potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40 Sygna� skrajnego po�o�enia �zimno� � potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41 Sygna� skrajnego po�o�enia �gor�co� � potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 42 Sygna� skrajnego po�o�enia �zimno� � potencjometru silnika klapy przep�ywu powietrza (G 113) 43 Sygna� skrajnego po�o�enia �gor�co� � potencjometru silnika klapy przep�ywu powietrza (G 113) 44 Licznik cykl�w operacji pojazdu (no�nika?) 45 Obliczona temperatura wewn�trzna (program wewn�trzny, cyfrowo) 46 Temperatura zewn�trzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewn�trzny) 47 Temperatura zewn�trzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewn�trzny, w oC) 48 Temperatura zewn�trzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) 49 Licznik b��d�w sygna�u pr�dko�ciomierza (pr�dko�� pojazdu) 50 Czas postoju (min) 51 Temperatura ch�odzenia silnika (ECT) in oC 52 Kana� graficzny 1 � pod warunkiem, �e kompresor klimatyzacji jest wy��czony � wy�wietli si� 88.8. Zobacz poni�ej. 53 Kana� graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyj�� jest identyfikowany wy�wietleniem 88.8. Zobacz poni�ej. 54 Znak steruj�cy 55 Temperatura zewn�trzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 56 Temperatura w oC, z wewn�trznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 57 Temperatura w oC, z wewn�trznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) 58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale �wie�ego powietrza, (G 89) 59 Temperatura w oC, z zewn�trznego czujnika temperatury (G 17), prz�d 60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa �wie�ego powietrza (G 109) 61 Wersja programu (ostatnia) -------------------------------------------------------------------------------- Znaczenie kod�w Diagnostic Trouble Code (DTC) 00.0 brak b��d�w 02.1 (G86) czujnik temperatury wewn�trznej, w podsufitce, ci�g�a przerwa, *02.1 (zobacz poni�ej) 02.2 Czujnik temperatury wewn�trznej, w podsufitce, ci�g�e zwarcie, zobacz 02.1 02.3 Czujnik temperatury wewn�trznej, w podsufitce, czasem przerwa 02.4 Czujnik temperatury wewn�trznej, w podsufitce, czasem zwarcie 03.1 (G56) Czujnik temperatury wewn�trznej, w desce rozdzielczej, ci�g�a przerwa, zobacz 02.1 03.2 Czujnik temperatury wewn�trznej, w desce rozdzielczej, ci�g�e zwarcie, zobacz 02.1 03.3 Czujnik temperatury wewn�trznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa 03.4 Czujnik temperatury wewn�trznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale �wie�ego powietrza, ci�g�a przerwa, *04.1 (zobacz poni�ej) 04.2 Czujnik temperatury w kanale �wie�ego powietrza, ci�g�e zwarcie, zobacz 04.1 04.3 Czujnik temperatury w kanale �wie�ego powietrza, czasem przerwa 04.4 Czujnik temperatury w kanale �wie�ego powietrza, czasem zwarcie 05.1 (G17) Czujnik temperatury zewn�trznej (otoczenia), prz�d, ci�g�a przerwa, *05.1 (zobacz poni�ej) 05.2 Czujnik temperatury zewn�trznej (otoczenia), prz�d, ci�g�e zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz poni�ej) 05.3 Czujnik temperatury zewn�trznej (otoczenia), prz�d, czasem przerwa 05.4 Czujnik temperatury zewn�trznej (otoczenia), prz�d, czasem zwarcie 06.1 (G110) czujnik temperatury ch�odzenia silnika (ECT), klimatyzacja ci�g�a przerwa, *06.1 (zobacz poni�ej) 06.2 Czujnik temperatury ch�odzenia silnika (ECT), klimatyzacja ci�g�e zwarcie, zobacz 06.1 06.3 Czujnik temperatury ch�odzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 06.4 Czujnik temperatury ch�odzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy �wie�ego powietrza, ci�g�a przerwa, *07.1 (zobacz poni�ej) 07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy �wie�ego powietrza, ci�g�e zwarcie, zobacz 07.1 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy �wie�ego powietrza, czasem przerwa 07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy �wie�ego powietrza, czasem zwarcie 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ci�g�a przerwa, *08.1 (zobacz poni�ej) 08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ci�g�e zwarcie, zobacz 08.1 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie 08.5 Klapa regulacji temperatury, ci�g�a blokada, *08.5 (zobacz poni�ej) 08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie 08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana 11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ci�g�a przerwa, *11.1 (zobacz poni�ej) 11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ci�g�e zwarcie, zobacz 11.1 11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa 11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie 11.5 Klapa centralna, ci�g�a blokada, *11.5 (zobacz poni�ej) 11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ci�g�a przerwa, *13.1 (zobacz poni�ej) 13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ci�g�e zwarcie, zobacz 13.1 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie 13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ci�g�a blokada, *13.5 (zobacz poni�ej) 13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ci�g�a przerwa, *15.1 (zobacz poni�ej) 15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ci�g�e zwarcie, zobacz 15.1 15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa 15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie 15.5 Klapa powietrza, ci�g�a blokada, zobacz *15.5 (zobacz poni�ej) 15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 17.0 Wadliwy sygna� pr�dko�ci samochodu 18.1 Napi�cie dmuchawy �wie�ego powietrza, ci�g�e 18.3 Napi�cie dmuchawy �wie�ego powietrza, sporadyczne 20.1 Z�e napi�cie kompresora klimatyzacji - ci�gle, *20.1 (zobacz poni�ej) 20.3 Z�e napi�cie kompresora klimatyzacji - sporadycznie 22.1 (F118) Wy��cznik wysokiego ci�nienia gazu klimatyzacji, ci�g�a przerwa, *22.1 (zobacz poni�ej) 22.3 Wy��cznik wysokiego ci�nienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 Wy��cznik wysokiego ci�nienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poni�ej) 29.1 Detekcja po�lizgu paska "soft", ci�g�a 29.2 Detekcja po�lizgu paska "hard", ci�g�a 29.3 Detekcja po�lizgu paska "soft", sporadycznie 29.4 Detekcja po�lizgu pasa "hard", sporadycznie U...
wiesgaj