Karta wypadku w drodze do lub z pracy.doc

(47 KB) Pobierz

....................................................

            Pieczęć podmiotu

sporządzającego kartę wypadku

 

Karta wypadku

w drodze do pracy lub z pracy

 

 

I.              DANE IDENTYFIKACYJNE PŁATNIKA SKŁADEK 1)

 

1.       Imię i nazwisko lub nazwa oraz adres płatnika składek na ubezpieczenie społeczne ..................................

 

.........................................................................................................................................................................................................................

 

.........................................................................................................................................................................................................................

 

2.       NIP ...........................................................................  3. REGON .......................................................................................................

 

4.       PESEL .......................................................................................................................................................................................................

5.       Dokumenty tożsamości (dowód osobisty lub paszport)

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

                                               rodzaj dokumentu                                                                                seria                              numer

 



1) Nie wypełniają podmioty niebędące płatnikami składek na ubezpieczenia rentowe/chorobowe.

 

 

II.           DANE IDENTYFIKACYJNE POSZKODOWANEGO

 

1.       Imię i nazwisko poszkodowanego .............................................................................................................................................

 

2.       PESEL .............................................................................. 3. NIP .........................................................................................................

 

4.       Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport)

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

                                               rodzaj dokumentu                                                                                seria                              numer

 

5.       Data i miejsce urodzenia poszkodowanego ..........................................................................................................................

 

          ........................................................................................................................................................................................................................

 

6.       Adres zamieszkania poszkodowanego ....................................................................................................................................

 

          ........................................................................................................................................................................................................................

 

7.       Tytuł ubezpieczenia rentowego/chorobowego *

 

          ........................................................................................................................................................................................................................

 

III.        INFORMACJE O WYPADKU

 

1.       Data wypadku ........................................................................................................................................................................................

2.       W dniu wypadku poszkodowany:

a)      miał rozpocząć pracę o godz. .....................................................................

 

b)      zakończył pracę o godz. ................................................................................

 

3.       Wypadek zdarzył się *:

1)      w drodze z domu do pracy – w drodze z pracy do domu

2)      w drodze do – z miejsca:

a)      innego zatrudnienia lub innej działalności stanowiącej tytuł ubezpieczenia rentowego,

b)      zwykłego wykonywania funkcji lub zadań zawodowych albo społecznych,

c)      zwykłego spożywania posiłków,

d)      odbywania nauki lub studiów.

 

4.       Szczegółowy opis okoliczności, miejsca i przyczyn wypadku:

                         

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

             .........................................................................................................................................................................................................................

 

5.       W sprawie wypadku były – nie były * podjęte czynności przez odpowiednie organy

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

6.       Wypadek spowodował niezdolnność do pracy od ........................................................... do .....................................**

          wypadek spowodował zgon ..........................................................................................................................................................

7.       Świadkowie wypadku:

1.       ................................................................................................................................................................................................................

2.       ................................................................................................................................................................................................................

3.       ................................................................................................................................................................................................................

                                            imię i nazwisko                                                                                      adres zamieszkania

 

8.       Wypadek jest wypadkiem w drodze do pracy TAK/NIE *

9.       Uzasadnienie nieuznania wypadku za wypadek w drodze do pracy lub z pracy *:

 

.........................................................................................................................................................................................................................

 

.........................................................................................................................................................................................................................

 

.........................................................................................................................................................................................................................

 

IV.              POZOSTAŁE INFORMACJE

 

1.       Kartę sporządzono w dniu ..............................................................................................................................................................

 

.........................................................................................................................................................................................................................

                              nazwa podmiotu zobowiązanego do sporządzenia karty                                                pieczątka

 

.........................................................................................................................................................................................................................

imię i nazwisko sporządzającego kartę, podpis

 

2.       Miejscowość sporządzenia karty ................................................................................................................................................

3.       Przeszkody i trudności uniemożliwiające sporządzenie karty wypadku w wymaganym terminie 14 dni:

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

         .........................................................................................................................................................................................................................

 

4.       Kartę odebrano w dniu .....................................................................................................................................................................

podpis uprawnionego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



  *) Niepotrzebne skreślić.

**) Podać okres niezdolności objęty zaświadczeniem lekarskim, które zostało przedłożone przed sporządzeniem karty

      wypadku. Podmiot sporządzający kartę wypadku, niebędący płatnikiem składek, wpisuje okres niezdolności do pracy na

      podstawie oświadczenia poszkodowanego lub członka jego rodziny.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin