treetops1_rozklad.doc

(435 KB) Pobierz
Treetops 1 - rozklad materialu

Treetops 1

Rozkład materiału

OUP_logo

 

 

TEMAT LEKCJI

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

FUNKCJE JĘZYKOWE

GRAMATYKA

UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE
ZGODNE Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

 

WELCOME

LEKCJA 1

Piosenka powitalna Hello – wprowadzenie zwrotów powitalnych.

Praca na lekcji

SB: ss. 2-4

WB: s. 4

TB: ss. 16-19

Słownictwo czynne: Hello!

Imiona bohaterów

 

Słownictwo bierne:

girls, boys, everyone

Look. Listen. Sing. Point. Colour. Draw. Write. Cut. Stick

 

Funkcje:

Witanie się

Przedstawianie się z imienia

Struktury czynne: Hello, I’m…

Struktury bierne: What’s your name?, I’m…, Is it…?, It’s …

 

 

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie bohaterów książki

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych

Edukacja polonistyczna: ilustrowanie mimiką, ruchem i gestem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja plastyczna: rysowanie autoportretu, wykonanie plakietki z własnym imieniem

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie, rozmawianie o potrzebie przestrzegania kolejności w grze i respektowaniu ustalonych zasad

Dodatkowo

Flashcards

SB: ss. 77-78

LEKCJA 2

Historyjka Holly’s umbrellawprowadzenie zwrotów pożegnalnych.

Praca na lekcji

SB: s. 5

WB: s. 5

TB: ss. 19-21

Słownictwo czynne:

Hello!

Goodbye!

Thanks!

Imiona bohaterów

 

Słownictwo bierne:

Listen, Sing, Repeat

 

Funkcje:

Żegnanie się

Struktury czynne:

Hello, …

 

Struktury bierne: Help me, My umbrella!, See you soon in the Wood. We can have some fun, Wave goodbye

Look at the picture, Listen, Sing, Repeat, Let’s act the story

 

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie bohaterów książki, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, ruchem i gestem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie, pomaganie innym i dziękowanie za otrzymaną pomoc

Dodatkowo

Flashcards

TB: Ćwiczenia dla sześciolatków

Treetops 1: rozkład materiału

Oxford University Press

Strona 1

 


 

UNIT 1

LEKCJA 3

Autumn and schoolwprowadzenie słownictwa, dotyczącego jesieni i przyborów szkolnych.

Praca na lekcji

SB: ss. 6, 7

WB: ss. 65, 69, 6

TB: ss. 22-29, 154

Słownictwo czynne:

Berry, leaf, apple, mushroom, wind, autumn, whoosh, crunch

A pencil, a ruler, a rubber, a book, a desk, a pen, a bag, a chair

 

Struktury czynne:

Pick up (a pencil)

 

Struktury bierne: Clap your hands, Turn around, Stamp your feet, Touch the ground, What season is it?, Listen and do, Sing and dance, Cut, Colour, Stick, Tidy up so we’re ready to go, Listen and point, Listen and show the Picture, What’s this?, Listen and repeat

 

Język obcy: nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie

Język obcy/edukacja przyrodnicza: nazywanie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla poszczególnych pór roku

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Edukacja polonistyczna/przyrodnicza: uczestniczenie w rozmowie na temat oznak jesieni w przyrodzie, organizowanie klasowego kącika przyrodniczego

Edukacja plastyczna: rysowanie i kolorowanie przedmiotów związanych z jesienią, wykonywanie jesiennego liścia

Zajęcia techniczne: dbanie o porządek wokół siebie i pomaganie innym w utrzymaniu porządku

Edukacja muzyczna: wyrażanie nastroju i charakteru muzyki poprzez taniec

Edukacja społeczna: wiedza, że należy i warto pomagać innym

Dodatkowo

Plakat jesieni

Karty obrazkowe

Karty wyrazowe

Oxford iTools: Digital classroom

 

LEKCJA 4

HistoryjkaThe pencil-case ćwiczenia w rozumieniu ze słuchu, utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze szkołą.

Praca na lekcji

SB: s. 8

WB: s. 7

TB: ss. 29-30

Słownictwo czynne:

a pencil-case, a see-saw, No!

Struktury bierne:

What is it?, It’s a ruler, Up and down…, No!, Let’s listen to the story, Now act it out

 

Język obcy: nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, ruchem i gestem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja polonistyczna/społeczna: uczestniczenie w rozmowie na temat związany z historyjką, odróżnianie, co jest dobre, a co złe w kontaktach z rówieśnikami

Edukacja plastyczna: kolorowanie obrazków z historyjki

Zajęcia techniczne: dbanie o bezpieczeństwo na placu zabaw

Dodatkowo

Oxford iTools: Digital classroom

 

LEKCJA 5

Put your book on your desk – określanie położenia przedmiotów.

Praca na lekcji

SB: s. 9

WB: s. 8

TB: ss. 31-32

Słownictwo czynne:

A pencil, a ruler, a rubber, a book, a desk, a pen, a bag, a chair

 

Funkcje:

Określanie położenia przedmiotów

Struktury czynne:

Przyimki on i in

 

Struktury bierne:

Put your (book) on your (desk), Put your (pen) in your (bag), Sit on the chair, Find and colour, Listen and do, Stand up, everyone, Let’s play a classroom game

Język obcy: nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie

Język obcy/edukacja muzyczna: powtarzanie wierszyka, odtwarzając głosem prosty rytm

Język obcy/edukacja matematyczna: określanie położenia przedmiotów względem obranego obiektu

Edukacja społeczna: wiedza, że należy i warto pomagać innym

Dodatkowo

Oxford iTools: Digital classroom

LEKCJA 6

What’s this? ćwiczenia w rozumieniu ze słuchu i utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze szkołą.

Praca na lekcji

SB: s. 10

WB: s. 9

TB: ss. 32-33

 

Słownictwo czynne:

A pencil, a ruler, a rubber, a book, a desk, a pen, a bag, a chair

 

Funkcje:

Określanie położenia przedmiotów

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin