treetops2_plan.doc

(398 KB) Pobierz
Treetops 2 - plan wynikowy

Treetops 2

Plan wynikowy

OUP_logo

 

WELCOME

ŚRODKI I UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ Z 2009 R.

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 1

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: słownictwo z poziomu 1

Słownictwo i struktury bierne:

What can you see in the picture?; Find…; Count and write; put a tick

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych

Edukacja polonistyczna: znanie liter alfabetu, Edukacja matematyczna: liczenie obiektów

Edukacja przyrodnicza: znanie zagrożeń dla środowiska przyrodniczego ze strony człowieka

Edukacja społeczna: identyfikowanie się ze swoją rodziną, wiedza, że wszyscy ludzie mają równe prawa

Klasa I: 1 2 3

Klasa III: 2 3b 4 5

Uczeń:

·   wskazuje bohaterów podręcznika na obrazku

·   liczy wskazane zwierzęta na obrazku i zapisuje właściwe liczby w kratkach

·   zaznacza właściwe opcje na podstawie wyszukanych na obrazku zwierząt i przedmiotów

·   nazywa litery podawane przez nauczyciela

·   szuka na obrazku przedmioty i zwierzęta zaczynające się od wskazanych liter

Uczeń:

·   śpiewa piosenkę o alfabecie

Skills test

Lekcja 2

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne:

What’s that?; I’m scared; a digger

Słownictwo i struktury bierne:

Wake up!; Come and play!; Let’s play/go!; Here we come!; Goodmorning; See you tomorrow, Bye!, Good Wight!; What’s wrong?; It’s dangerous/safe; Quick!; Run!;Listen and read; Look at the picture number (1);

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie prostych wyrazów i zdań

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych, współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Język obcy/edukacja matematyczna: wyznaczanie sum (dodawanie), poprawne zapisywanie działań

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, gestem, ruchem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja plastyczna: posługiwanie się nazwami barw, kolorowanie obrazków

Edukacja przyrodnicza: znanie zagrożeń dla środowiska przyrodniczego ze strony człowieka

Edukacja społeczna: identyfikowanie się ze swoją rodziną, wiedza, że wszyscy ludzie mają równe prawa

Klasa I: 1 2 4

Klasa III: 2 3b 3d 4 5 6 8

Uczeń:

·   słucha treści historyjki przedstawionej na plakacie

·   śledzi obrazki historyjki z nagraniem

·   śledzi treść historyjki z nagraniem

·   dopasowuje obrazki, przedstawiające bohaterów podręcznika do odpowiednich zdań i uzupełnia luki w tych zdaniach (WB)

·   podpisuje obrazki podanymi nazwami kolorów i koloruje (WB)

·   zapisuje wyniki podanych sum w formie słownej na podstawie podanych nazw liczb (WB)

Uczeń:

·   odgrywa historyjkę z nagraniem

·   rozmawia na temat różnych sytuacji, w których czuł/czuła się przestraszony/
przestraszona

Skills test

UNIT 1

Lekcja 3

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: traffic light, car, bus, zebra, crossing, flower, bag, garden, book, frog, hat, ciemna, cafe, school, toy shop, train stadion, post office

Słownictwo i struktury bierne: busy town, all day; There’s a (car)in the town; Children running up and down; Stop!; Don’t run!; Listen to…; Find…; Point to…; Listen; Sing; Draw and write; What number is it?; Make…; Cut; Stick;Listen and point!; Listen and repeat!; Number; Play the game; Say the chant; What’s this?; What can you see in the picture?; Stand up!;

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, przepisywanie prostych wyrazów i zdań, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio, współpracowanie ze sobą w trakcie nauki

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki, powtarzanie wierszyka, odtwarzając głosem prosty rytm

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja polonistyczna/przyrodnicza: uczestniczenie w rozmowie na temat bezpieczeństwa na drodze

Edukacja przyrodnicza/zdrowotna: dbanie o bezpieczeństwo swoje i innych, przestrzeganie zasad poruszania się po drogach

Edukacja społeczna: dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo swoje i innych, współpracowanie ze sobą w zabawie, rozmawianie o potrzebie przestrzegania kolejności w grze i respektowaniu ustalonych zasad

Klasa I: 1 2 3

Klasa III: 2 3b 3d 4 5 6 8

Uczeń:

·   wskazuje właściwe rzeczy na obrazku na podstawie ich usłyszanych nazw

·   śpiewa i wykonuje gesty towarzyszące słuchanej piosence

·   wskazuje wskazane przedmioty na obrazku

·   podpisuje wskazane elementy obrazka podanymi wyrazami i koloruje je (WB)

·   wskazuje właściwe karty obrazkowe

·   wskazuje właściwe elementy obrazka i powtarza ich nazwy za nagraniem

·   czyta nazwy wskazanych miejsc na glos

·   numeruje nazwy miejsc pokazanych na obrazku

·   dopasowuje właściwe karty obrazkowe do wyrazowych

·   podpisuje obrazki podanymi nazwami miejsc (WB)

·   sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

·   pisze nazwy właściwych miejsc na podstawie obrazków, przedstawiających różne przedmioty (WB)

Uczeń:

·   opisuje obrazek, przedstawiający miasteczko

·   śpiewa piosenkę w wersji karaoke

·   rozmawia na temat bezpieczeństwa na drodze na podstawie obrazka

·   gra w grę w światła drogowe

·   wykonuje przejście dla pieszych i ćwiczy właściwe przechodzenie przez jezdnie według podanych wskazówek (WB)

·   pokazuje różne miejsca w mieście za pomocą gestów i mimiki i odgaduje pokazywane nazwy miejsc

·   słucha i powtarza wyliczankę za nagraniem

 

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 4

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne:

jump, town, bus stop, traffic light, help!

Słownictwo i struktury bierne:

danger, van, enormous; Be careful; It’s dangerous; Don’t worry; It’s OK.; Let’s jump/go; Ready, steady…; Where are you?; Here I am; It’s All right; Come on; Wait for us; Let’s listen to the story, Now act it out;

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie prostych wyrazów i zdań, współpracowanie ze sobą w trakcie nauki

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, gestem, ruchem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja polonistyczna/społeczna: uczestniczenie w rozmowie na temat związany z historyjką

Edukacja polonistyczna/przyrodnicza: uczestniczenie w rozmowie na temat bezpieczeństwa na drodze

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 2 4

Klasa III: 2 3d 4 5 6 8

Uczeń:

·   śledzi tekst historyjki z nagraniem i czyta historyjkę z podziałem na role

·   uzupełnia luki w treści historyjki obrazkowej podanymi wyrazami (WB)

·   koloruje obrazki w historyjce i czyta ja z podziałem na role (WB)

Uczeń:

·   omawia obrazki z historyjki pokazane na plakacie

·   rozmawia na temat różnych sytuacji, w których czuł/czuła się przestraszony/przestraszona

·   odgrywa historyjkę, wykonując towarzyszące gesty

 

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 5

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne:

What’s in the town?; There’s a (toy shop) and thetre is (a cafe);

Słownictwo i struktury bierne:

Look!; What’s number (2)?; Get into pairs; What can you see in the picture?; Write;

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio, przepisywanie prostych wyrazów i zdań, współpracowanie ze sobą w trakcie nauki

Język obcy/edukacja muzyczna: powtarzanie wierszyka, odtwarzając głosem prosty rytm

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 2 3

Klasa III: 2 3b 3d 4 5 6 8

Uczeń:

·   powtarza pytanie i odpowiedź za nagraniem

·   czyta dialog z podziałem na role

·   uzupełnia luki w zdaniach na podstawie analizy obrazka

·   słucha i powtarza rymowankę

·   układa podane litery w odpowiedniej kolejności, tworząc nazwy miejsc w mieście i dopasowuje je do właściwych obrazków (WB)

·   uzupełnia luki w zdaniach na podstawie obrazków (WB)

·   zaznacza właściwe nazwy miejsc spośród podanych opcji na podstawie wysłuchanego wierszyka (WB)

·   uzupełnia luki w tekście wierszyka właściwymi nazwami miejsc i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

 

Uczeń:

·   gra w grę z kartami obrazkowymi

·   mówi rymowankę z nagraniem (WB)

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 6

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne:

cinema, cafe, toy shop, train station, school ; ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin