SlamCity.doc

(27 KB) Pobierz
Slam City

Slam City

 

Cel: zdobycie fabryki mordoklejek

 

Uczestnicy: ekipa 5-8 osób (może być tylko jedna ekipa, ale równie dobrze może być więcej ekip, które będą niezależnie od siebie grać).

 

Obsługa: 7 osób (Bucz Słodziak, Frank Karmeloza, Jurek Kremik, Carlos Landryna, Saper, Paparacci –może być również  Dużym Johnem)

 

Rekwizyty:

-          pieniądze

-          bomba ze stoperem

-          zdjęcie Franka Karmeloza

-          zdjęcie Jurka Kremika

-          bilet na Hawaje

-          paczka ze zdjęciami

-          kompromitujące zdjęcia Carlosa Landryny (np. że je szynkę)

-          karty telefoniczne

 

 

 

Gra odbywa się w środowisku mafiosów, ale aby nie używać pojęć zbyt drastycznych proponuję przejść w skrajność i używać zdrobnień we wszystkich lub większości sformułowań.

 

 

Historia gry:

Wszystko odbywa się w mieście o nazwie Slam City. W mieście tym żyje i rywalizuje ze sobą dwóch mafiosów: Buczo Słodziak i Matinez Keks. Oboje chcą przejąć fabrykę mordoklejek, gdyż byłby to wspaniały interes, który pomógłby prać brudne pieniądze, a przy okazji uzyskać dużą przewagę nad rywalami i ostatecznie pozbyć się konkurencji i przejąć całe miasto. Kontakt z szef jest telefoniczny.

 

 

Członkowie ekipy są ludźmi Bucza Słodziaka.

 

1. Buczo (jako szef swojej mafii) daje rozkaz podwładnym (czyli swojej ekipie), aby zlikwidowali Franka Karmeloza – jednego z współwłaścicieli fabryki. Po wykonanej robocie maja skontaktować się z nim telefonicznie.

 

Dostają na mapie miejsce knajpy skąd mają zabrać co miesięczny haracz i mają również zaznaczony lokal, gdzie będzie Saper – od którego kupią bombę. Lecz bomba jest trefna, gdyż już ma włączony stoper i niedługo wybuchnie (jest to czas w jakim muszą dotrzeć do punktu gdzie będzie koperta oraz czas na zlikwidowanie Franka Karmeloza). Gdzie znajduje się koperta podaje Saper.

 

W kopercie podane jest: kim jest Frank Karmeloza, jego zdjęcie, gdzie go mogą znaleźć i jak mają zamontować bombą.

 

 

2. Buczo daje rozkaz podwładnym by przekupili i wręczyli Jurkowi Kremikowi (drugi współwłaściciel fabryki) bilet na Hawaje w jedną stronę oraz daje namiary na lokalizacje drugiej koperty.

 

W kopercie znajduje się zdjęcie Jurka Kremika, gdzie go można znaleźć, bilet na Hawaje, pieniądze.

 

Idą do Jurka Kremika i wręczają mu pieniądze i bilet na Hawaje i przekonują go aby podpisał, iż zrzeka się we swoich udziałów w fabryce na rzecz Bucza.

 

 

3. Buczo ujawnia się i spotyka się z ekipą i tłumaczy, że muszą zaszantażować Carlosa Landrynę.

 

Idą do tej samej knajpy co wcześniej po nowy haracz.

 

Z pieniędzmi idą do Sapera, od którego kupili Bombę i kupują od niego numer telefonu do człowieka, który zrobi dla nich fotografie, które zaszantażują Carlosa Landrynę. Paparacci przy okazji podaje im gdzie mogą go znaleźć i jak mogą odebrać od niego paczkę ze zdjęciami.

 

Po odbiorze paczki znajdują Carlosa Landryne, szantażują go  i każą podpisać, że zrzeka się on udziałów w fabryce na rzecz Bucza.

 

 

 

 

Jeżeli nie zrobią jakiegoś zadania to Bucz umawia się z nimi na spotkanie, ale sam tam nie idzie tylko wysyła człowieka od brudnej roboty Dużego Johna i on likwiduje za nieudolność jednego człowieka z ekipy (losowanie). Osoba ta nie bierze już dalej udziału w grze – idzie z Dużym Johnem do bazy.

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin