Most.pdf

(84 KB) Pobierz
Scenariusz Most by Nazroth.doc
„Most”
„Most” (Mordheim scenario by Nazroth’TH)
Całe Mordheim poprzecinane jest wzdłuż i wszerz przez sieć kanałów i małych uregulowanych rzek,
których zadaniem jest odprowadzanie ścieków i transportowanie ładunków z jednej części miasta do
drugiej. Wszystko napędzane jest prądem wodnym pochodzącym z rzeki Stir przepływającej przez
środek miasta. Niezliczona ilość mostów zwisa nad tymi kanałami oferując bezpieczne przejście na
drugą stronę... Bandy często przeszukują naraz oba brzegi nie zważając na niebezpieczeństwo
rozdzielenia, w końcu mostów jest bardzo dużo. Nikt nie spodziewał się zasadzki na jednym z nich!!
teren:
Teren typowy dla Mordheim. Kilka zrujnowanych domów, połączonych
kładkami jeśli to możliwe. Jakieś przeszkadzajki – nie trzeba się rozpisywać
na takie tematy... Dodatkowo: W poprzek stołu przez sam jego środek
przepływa kanał (kierunek przepływu wody należy wylosować zaraz po
rozstawieniu). W centrum stołu nad kanałem przewieszony jest most ( o szer.
Najlepiej 3, 4”) tak jak pokazane jest to na diagramie 1.1
rys: 1.1
Zasady specjalne: Gracz posiadający większy rating bandy jest obrońcą. (w przypadku remisu
decyduje rzut kostką). Wybiera dowolne modele w ilości odpowiadającej 25%
jego bandy, zaokrąglając w górę w ten sam sposób co w przypadku „testu
rozbicia”. Będą one broniły mostu, dopóki nie dotrą do nich posiłki.
229421463.001.png 229421463.002.png
Kanał: Ilekroć jakikolwiek model znajdzie się w wodzie (*Modele nie mogą
skoczyć do wody z własnej woli) musi natychmiast przetestować Inicjatywę.
Jeśli test się nie powiedzie to utonął i traktowany jest jak model o.o.a W
przypadku udanego testu model znoszony jest o 3K6 cali w kierunku w jakim
płynie woda i może wydostać się na losową stronę na początku fazy ruchu, lub
pozostać w wodzie, by ponowić test i dalej być znoszonym.
Uwaga: Model, który zostanie wyniesiony poza stół przez prąd rzeczny,
zdejmowany jest na stałe ze stołu (o.o.a), lecz po bitwie dostaje +1
doświadczenia za przeżycie i może przerzucić wynik „śmierć” w tabeli
zranień krytycznych.
*W tym scenariuszu nie obowiązują żadne zasady dotyczące specjalnego
wystawiania się. (umiejętności takie jak hunch, lub infiltracja itd...)
Rozstawienie:
Broniący rozstawia wybrane ówcześnie modele (25%) w odległości do 2” od
mostu. Następnie gracz Atakujący rozstawia się gdziekolwiek na jednej z
połówek stołu, ale nie bliżej niż 12” od modeli gracza broniącego się. Na
końcu obrońca wystawia pozostałe modele do 6” od przeciwległej krawędzi.
Rozpoczęcie:
Obrońca rozpoczyna jako pierwszy.
Zakończenie gry:
Gra kończy się, gdy na końcu którejkolwiek tury gracza broniącego się gracz
atakujący będzie posiadał co najmniej trzy stojące modele po drugiej stronie
mostu/kanału. Alternatywnie gra toczy się do momentu aż jedna z band
zostanie całkowicie wyeliminowana, lub nie zda testu rozbicia.
Doświadczenie:
+1 Za przeżycie jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to
zyskują 1 doświadczenia.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1
doświadczenia.
+1 Za wroga ściągniętego ze stołu każdy bohater zyskuje 1 doświadczenia za
każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
+1 Za przekroczenie kanału Pierwszy bohater lub stronnik gracza
atakującego, który przejdzie przez most otrzymuje +1 doświadczenia
Zgłoś jeśli naruszono regulamin