Fabia_rozbieranie_licznika.doc

(1664 KB) Pobierz
Fania_rozbieranie_licznika

Fania_rozbieranie_licznika

Pamiętaj: Zanim zaczniesz prace przy elektryce swojego auta zdejmij ujemną klemę z akumulatora.

Pamiętaj2: Na obudowie zegarów w miejscu połączenia części z szybką i części z elekroniką jest naklejka z numerem seryjnym oraz numerem SKZ. UWAGA aby jej nie zniszczyć. Numery te służą identyfikacji liczników w etce oraz możliwości uzyskania kodu do immobilajzera, są to więc rzeczy bardzo ważne.

1. Wyjąć listwę, która jest na dole zegarów, nad kolumną kierownicy - mocno pociągnąć


2. Wykręcić dwie śruuby (Torx T20)


3.Powoli wyciągnąć zestaw zegarów do siebie.


4. Odpiąć kable z tyłu z dwóch wtyczek


5. Maksymalnie obniżyć kolumnę kierownicy i wyjąć bokiem zegary


6. Podważamy 8 zatrzasków i układ elektroniczny mamy oddzielony od obudowy
 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin